Je gaat ook niet gelijk als openingszin zeggen dat je ooit een prostituee hebt bezocht nee (zou wel origineel zijn). Maar in een gezonde relatie kun je eerlijk en open zijn over dit soort zaken me dunkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..![]()
Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na![]()
0, nodig ze altijd thuis uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef piere het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes/vrouwen laten je wel niet betalen (bv op de 1e date) waarna je ze beurt?
Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef longinus het volgende:
Wie zegt dat dan ookHoeren moet je zien als professionele hulpverlening.
Ik zou het zeker niet meteen vertellen, laat ze je eerst leren kennen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef Silencio het volgende:
[..]
Ik zou geen vriendin willen tegen wie ik iets dergelijks *niet* zou kunnen vertellen..
Precies, in dit geval is niemand gebaat bij eerlijkheid, dus hou je het gewoon voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef Bemiddelaar het volgende:
vind ik niet, wat heeft het voor nut om hier open over te zijn?
Je krijgt er gegarandeert gezeik mee, over iets wat voor een man gewoon niets voorstelt en waarin vrouwen zich toch niet in kunnen vinden. Dus waarom zou je over zoiets wat destijds weinig betekenis had voor jezelf, een big issue maken?
Mijn punt is juist dat dit stigma ontstaat vanwege bekrompenheid, zie de OP.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
ja goed idee, leren kennen als een hoerenloper![]()
precies!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?
Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Punica het volgende:
Een vrouw die naar de kroeg gaat, een man versiert, puur voor de sex, daar is zeker niets mis mee?
Een vrouw die er een beetje knap uitziet kan zo in de kroeg een vent krijgen puur voor sex, andersom legt dat vaak anders, dus ik zie het punt niet zo eigenlijk.
Een vrouw die een man alleen voor de sex wil versieren hoeft net zoveel moeite in de kroeg te doen als een man die een hoer betaald. Het doel heiligt de middelen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Daar zit nou juist het verschil, een hoer versier je namelijk niet. Ookal is het doel uiteindelijk hetzelfde.
Nee, dat is precies wat ik ook zei.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:53 schreef Topmaat het volgende:
Ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen het nog erger vinden dat hun vriend in de vorige relatie(s) vreemdgegaan is, dan dat hij toen hij vrijgezel was een keer of een paar keer naar de hoeren is geweest... of zit ik nu fout?
En dat is dus onzin. Uit het vorige topic is al gebleken dat veel vrouwen er helemaal geen moeite mee zouden hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
hoe dom ben je dat als je dat ooit hebt gedaan, dat je dat aan je potentiele vriendin gaat
vertellen..![]()
Als je een beetje inzicht hebt hoe vrouwen denken, kun je dr wel van uitgaan dat bijna geen 1 vrouw dat op prijs zou gaan stellen. Welke vrouw kan dr nou trots op zijn dat haar vriendje ooit een vrouw geneukt heeft en haar daarvoor betaalt heeft, denk na![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Uit het vorige topic is al gebleken dat veel vrouwen er helemaal geen moeite mee zouden hebben.
Goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik geloof er niks van dat de meeste vrouwen er geen problemen mee hebben. Misschien de vrouwen die zich door half Nederland hebben laten palen ja en die hun eigen gedrag met hun coulance willen verbloemen.
Ik val niet op mannen die niet op een normale manier aan seks kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
(overigens snap ik best dat vrijgezelle mannen naar de hoeren gaan als ze niet op een normale manier aan sex kunnen komen, dat terzijde )
Wat is normaal?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die niet op een normale manier aan seks kunnen komen.
En TS: prima toch dat wij op elkaar afknappen? Jij je oordeel en ik het mijne. Wat is nu het probleem?
Normaal is voor iedereen anders. Normaal is voor mij iemand met hetzelfde referentiekader als ik en waarbij ik me ondermeer om die reden op mijn gemak voel. Dat betekent niet dat ik hoerenlopen pathologisch vind, integendeel mannen die daar behoefte aan hebben moeten dat vooral doen. Als ze dat in hun eigen referentiekader kunnen rechtvaardigen.quote:
Over ongenuanceerd gesprokenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff ik moet geen man die bij de hoeren zijn slinger erin heeft gedouwt
hou toch op schei toch uit dat zijn toch eersteklas losers?
![]()
Wrom? stel je hebt zin in sex (met iemand en niet met je linker of rechterhand) en geen zin in gecompliceerd geleuter aan een bar oid. Ik zie het punt er niet van in. Binnen een relatie, okey flink fout. Maar als je vrijgezel bent, ik vind het niet een kansloze actie. Zin in sex, gaan betalen en geen geleuter achteraf van 'we bellen nog wel, wat doe je volgende week' of omgekeerd, 'chips lekker geneukt maar ik hoor niets meer'quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind een man BEHOORLIJK kansloos als ie met een hoer naar bed gaat. Ik ga er vanuit dat de meeste vrouwen dat ook vinden. Mijn vriendin in ieder geval wel.
Ik denk dat je denkraam beperkt is tot (kansloze ?) burger vaders met bierbuikje die met hun instappers en niet matchende spencer richting de dames van plezier gaan. Waarom wachten op een ferarri als je er ook een kunt huren? Zelf heb ik tot op heden nog geen 'beroep' gedaan op dergelijke faciliteiten maar als ik vrijgezellig zou zijn, zou ik er geen probleem mee hebben. En het staat volledig los van of het 'easy' is om een tegenspeler (ster in mijn geval) te vinden in een of andere kroeg. Dat spel is ook leuk maar op een geheel ander nivo. Zie het als lekker flesje wijn uitzoeken in je eigen kelder of je rukt een AH huiswijn (eventueel in karton) uit het schap.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff ik moet geen man die bij de hoeren zijn slinger erin heeft gedouwt
hou toch op schei toch uit dat zijn toch eersteklas losers?
![]()
Het kan toch gewoon tegen je eigen principes ingaan? Zoals ik niet aan poepseks doe, of aan gangbangs zo zou ik ook geen betaalde seks willen hebben. Waarom wil je zo graag dat iedereen jouw principes heeft?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:58 schreef harryharry het volgende:
[..]
Wrom? stel je hebt zin in sex (met iemand en niet met je linker of rechterhand) en geen zin in gecompliceerd geleuter aan een bar oid. Ik zie het punt er niet van in. Binnen een relatie, okey flink fout. Maar als je vrijgezel bent, ik vind het niet een kansloze actie. Zin in sex, gaan betalen en geen geleuter achteraf van 'we bellen nog wel, wat doe je volgende week' of omgekeerd, 'chips lekker geneukt maar ik hoor niets meer'
Best lullig wanneer blijkt dat je je zuurverdiende centjes hebt verspild aan een slap aftreksel van mij (en er geen weg terug is bovendien)quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Ik ga sowieso nog wel een keer naar de hoeren...
Simpelweg omdat ik wil weten of er daadwerkelijk een verschil is tussen een 'amateur' en een beroeps...
Livin' on the edgequote:Op woensdag 14 december 2005 02:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Best lullig wanneer blijkt dat je je zuurverdiende centjes hebt verspild aan een slap aftreksel van mij (en er geen weg terug is bovendien)
Beroeps in tegenstelling tot vrijwillig?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Simpelweg omdat ik wil weten of er daadwerkelijk een verschil is tussen een 'amateur' en een beroeps...
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
Alle hoeren zijn slachtoffers van loverboys ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 02:19 schreef bofneger het volgende:
[..]
Beroeps in tegenstelling tot vrijwillig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |