Nee klopt, sommige zijn paranoide scrotumloze lui die de confrontatie niet aan durven gaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef harryharry het volgende:
[..]
Het is niet mijn droomhuis, dus je is niet op z'n plaats. Soms is het verwachtingspatroon anders en reageren mensen een beetje vreemdOm te stellen dat iedereen die gebruik maakt van betaalde sex een loser/sneue gast/37 jarige maagd is, lijkt me kortzichtig
Een pure seksrelatie kap je het niet af wanneer hij naar de hoeren gaat, dan zijn er strings attached. Normale hoeren doen het trouwens altijd met condoom dus daar hoef je je niet druk over te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:41 schreef Xennia het volgende:
Wij hebben enkel een seksrelatie
Er zijn ook strings attached, alleen al uit veiligheidsoverwegingenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Een pure seksrelatie kap je het niet af wanneer hij naar de hoeren gaat, dan zijn er strings attached.
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet. De meeste hoeren zijn veel veiliger dan de meeste chicks in bars en nachtclubs.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
Er zijn ook strings attached, alleen al uit veiligheidsoverwegingen
Ik heb geen seksrelatie met een vreemde, maar met een veilige ex. Ik vrij onveilig, of ik vrij nietquote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet.
Niet iedereen begrijpt het begrip seksrelatie. Sommige mensen gaan toch kloten met gevoelens of blijven plakken... Die sores heb je niet bij een hoer.quote:
True. Hoeren neuken altijd veilig, dat kan van neukerdjes uit de kroeg niet gezegd worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Het is mijn zaak niet maar ik neem aan dat als jij enkel een seksrelatie met iemand hebt dat je het nooit zonder condoom doet. De meeste hoeren zijn veel veiliger dan de meeste chicks in bars en nachtclubs.
Volgens jouw maatstaven zou Magic Johnson nog een veilige ex zijn, kolere!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
..met een veilige ex.
Dit motto uit een mond van een afgestudeerd psychologe! Xennia, besef wel, juist jij hebt een voorbeeldfunctie hier op Fok!quote:Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:24 schreef Silencio het volgende:
Dit motto uit een mond van een afgestudeerd psychologe! Xennia, besef wel, juist jij hebt een voorbeeldfunctie hier op Fok!
Begrijp het, wanneer je hier geen antwoordt op wil geven, maar zit met een vraag.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb geen seksrelatie met een vreemde, maar met een veilige ex. Ik vrij onveilig, of ik vrij niet
En anders ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef paddy het volgende:
Ik neem aan, dat jij dan stopt met die sexrelatie.
Dat is een correcte aannamequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Begrijp het, wanneer je hier geen antwoordt op wil geven, maar zit met een vraag.
Maakt het je dus helemaal niets uit, wanneer hij verliefd zou worden op een ander?
Ik neem aan, dat jij dan stopt met die sexrelatie.
Oké, ik begrijp dat je op de rest niet wilt antwoorden.quote:
Met andere woorden, jij bent monogaam?quote:
Ik zou het wel jammer vinden als het stopt, maar het is tegelijkertijd het doel dat we allebei iemand anders vinden waar we wel gelukkig mee kunnen worden (ook buiten het bedquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, ik begrijp dat je op de rest niet wilt antwoorden.
Ik kan me niet aan het gevoel ontrekken, dat jullie eigenlijk toch heel gek met elkaar zijn, maar de deur op een kier willen houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden als het stopt, maar het is tegelijkertijd het doel dat we allebei iemand anders vinden waar we wel gelukkig mee kunnen worden
Yepquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij bent monogaam?
Heehee relatietherapeut spelen is mijn terrein he!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan het gevoel ontrekken, dat jullie eigenlijk toch heel gek met elkaar zijn, maar de deur op een kier willen houden.
Gewoon een gevoel, maar bedoel er verder niets mee.
(dat laatste zag ik dus te laat)
Elke keer wanneer ik mij over jou een bepaalde heb gevormd, verras jij me weerquote:
Het is een versiertrucquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik mij over jou een bepaalde heb gevormd, verras jij me weer
Het is ook pas bij 1 relatie voorgekomen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Vandaar ook onze seksrelatie; it never get's boringquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |