Op het usenet staat dat synoniem voor een dikke knuffel!quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
waarom al die haakjes
heb je problemen met je toetsenbord?
quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En nu is het potverdorie genoeg geweest Utrechtste straatrat. Laat beertje met rust.![]()
![]()
![]()
Een grote waffel, maar ondertussen het grootste watje hier.![]()
Hallo trouwens![]()
och de pottenbende krijgt steun hoor!quote:
Ja en dalijk zijn we de deegroller bendequote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
och de pottenbende krijgt steun hoor!![]()
Was het deze?????quote:Op maandag 12 december 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Prima, we hebben oma blij gemaakt met een kerstboompie![]()
Wat ben jij enorm zwak zeg.. Ik had meer van van je verwacht. Altijd lachen als jij een muur van onnozelheid om je optrekt om de stompzinnigheid daarachter te verdoezelen, zoals je deed met je postings in deze servival reeks. Je maakt het forum vuil, je bent verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cuallquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
....., maar zo zijn we niet getrouwd.
Ik sprak je ook niet aan, lieverd! Ik had weer iets gevonden in de TT!quote:
ok ok ik ga wel weer terug naar het usenet. Dit gaat me veel te verquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm zwak zeg.. Ik had meer van van je verwacht. Altijd lachen als jij een muur van onnozelheid om je optrekt om de stompzinnigheid daarachter te verdoezelen, zoals je deed met je postings in deze servival reeks. Je maakt het forum vuil, je bent verschrikkelijk.
Je wordt per post meelijwekkender. Probeer nu eens een tekst op te stellen waar een zichzelf respecterend mens zich niet voor hoeft te schamen. Je bent een muppet, blijf vooral de clown uithangen. Post voortaan een boodschap zonder de indruk te geven je kop dom tegen je toetsenbord te rammen.
Sherlockdeminsquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik sprak je ook niet aan, lieverd! Ik had weer iets gevonden in de TT!![]()
Je kan 't echt niet, he?quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij Kloothommel, ga effe je tandenpoetsen á la Lieske............doe maar 3x
![]()
Neequote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het deze?????
[afbeelding]
Hallo trouwens![]()
Neequote:
Ta,tu,ta,tu....................hier komt de anti-mallootbrigadequote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall![]()
![]()
![]()
Help je mee Bommie eens goed aan te pakken?
Die malloot denkt hier de dienst uit te maken, maar zo zijn we niet getrouwd.
Dat is het betere werkquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee![]()
Een hele echte boom, wel klein, maar echt een lieffie, en oma was er héél blij mee![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ik ga wel weer terug naar het usenet. Dit gaat me veel te ver![]()
Heb je ook halve echte bomen danquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee![]()
Een hele echte boom, wel klein, maar echt een lieffie, en oma was er héél blij mee![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je ook halve echte bomen dan![]()
Dan kan je er nix in doen want dan blijfd hij vallenquote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
zolang je de bovenste helft neemt gaat het nog wel denk ik
![]()
Sinds de sneeuwstorm eind november op de Veluwe welquote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je ook halve echte bomen dan![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar Bommie is stiekem best lief hoor. En ondanks alles hou ik toch wel van 'm Dus wie weet ooit, als ie z'n plaats weet![]()
(maar dit moet je 'm niet vertellen natuurlijk).
quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef M-en-A het volgende:
Als ze nog een sneeuwlandschap wil hebben is dit misschien ook nog een idee![]()
[afbeelding]
Schimpen...quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
wat kan ik niet
![]()
Demins ik sta er helemaal open voor, zeg het me maar eerlijk![]()
Mooiquote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef M-en-A het volgende:
Als ze nog een sneeuwlandschap wil hebben is dit misschien ook nog een idee![]()
[afbeelding]
quote:
Dat mag!quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
nou eigenlijk vind ik dat dus helemaal niet erg
ben er stiekum zelfs blij mee
![]()
Mag ik je hier punten voor geven Demins? Het is wel 100 punten waard![]()
Ik heb de regels nog steeds niet echt door![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Sleigh bells ring, are you listening,
![]()
![]()
![]()
Walking in a winter wonderland,
walking in a winter wonderland.
Stttt. niet te hard, even oppassen dat Bommie er niet overheen walstquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wij hebben ook zoiets staan![]()
Tuurlijk, jij en lovebear gaan me diep aan het hart. Jammer alleen dat die verderfelijke bron van het kwaad aka snaptnix jullie geest wil verzieken met haar perverse zieke hersenvruchten!quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuk Bommie
, ik zing gezellig mee.
Hou je nog een beetje van melekker gladiooltje van me
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij en lovebear gaan me diep aan het hart. Jammer alleen dat die verderfelijke bron van het kwaad aka snaptnix jullie geest wil verzieken met haar perverse zieke hersenvruchten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar blijven m'n punten voor deze schimp trouwensquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij en lovebear gaan me diep aan het hart. Jammer alleen dat die verderfelijke bron van het kwaad aka snaptnix jullie geest wil verzieken met haar perverse zieke hersenvruchten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker droppie van me, je moet soms ff de mond gesnoerd wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze er nog een kerstvrouwtje bij zoekt, heb hier wel een lieve in de aanbiedingquote:
kotsende mensen ? en waarom willen jullie me eronder houden ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Lekker droppie van me, je moet soms ff de mond gesnoerd wordenanders wordt het hier zo'n bende met al die kotsende mensen
![]()
O wat liefquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er nog een kerstvrouwtje bij zoekt, heb hier wel een lieve in de aanbieding![]()
[afbeelding]
Bommie geeft zelf NOOIT punten die wil ze alleen maar van een ander hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar blijven m'n punten voor deze schimp trouwens![]()
Schimp? Ik laat boeren die nog beledigender zijn, burgerkutje!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar blijven m'n punten voor deze schimp trouwens![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er nog een kerstvrouwtje bij zoekt, heb hier wel een lieve in de aanbieding![]()
[afbeelding]
ER WORDEN KINDEREN AANGEBODEN OP HET INTERNET!!! OP FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schimp? Ik laat boeren die nog beledigender zijn, burgerkutje!![]()
idd schande....DRIEWERF SCHANDE!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef demins het volgende:
[..]
ER WORDEN KINDEREN AANGEBODEN OP HET INTERNET!!! OP FOK!
Veel gekker moet het niet worden!![]()
quote:
Wat een scheetjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er nog een kerstvrouwtje bij zoekt, heb hier wel een lieve in de aanbieding (slecht te leen voor een dagdeel)![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, ik smelt
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
kotsende mensen ? en waarom willen jullie me eronder houden ?![]()
Dank jequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat een scheetje![]()
Is dat Snaptnix junior![]()
dus je geeft een compliment? Je wilt mij eronder houden omdat je bovenpartijen preveleert en ik dus schijnbaar een bedreiging voor je ben?quote:
ziet er idd liever uit dan haar moeder, die lijkt op een kameel met het hoofd van een brilslangquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
Ja we gaan wat nuttigs doen op dit topic...
Raad het lied of niet verdomme!
titel, arties!
NEEN!quote:
Wie is er hier nou eigenlijk blondquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus je geeft een compliment? Je wilt mij eronder houden omdat je bovenpartijen preveleert en ik dus schijnbaar een bedreiging voor je ben?![]()
geef iedereen van mijn part maar 200000000000000000000000 punten van me, kan mij het roesten, heb het spel nooit serieus genomen maar wilde flugel een hak zetten!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jij denkt zeker dat je alles voor niks krijgt, nou mooi niet
![]()
Als je het wilt weten, zoek je het maar mooi zelf op. Ga jij eerst aan iedereen puntjes uitdelen, vóór die tijd doe ik helemaal niks voor je.![]()
http://www.azlyrics.com/l(...)rychristmasbaby.htmlquote:
coverquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/l(...)rychristmasbaby.html
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
en doe nou ff gezellig mee zeg
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamquote:
Kijk eens op Kazaa en zoek dan eens op MCB... kan je je hart ophalen! Gokje op de originele: MM?quote:
*zucht* .....http://www.hotlyrics.net/(...)(Baxter__Moore).htmlquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk eens op Kazaa en zoek dan eens op MCB... kan je je hart ophalen! Gokje op de originele: MM?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamWat laat jij je kennen zeg, allemaal op bommie
Nou lekker bitterballetjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat de friteuse nog maar eens aangooien.
Nog iemand die trek heeft?
ohw sinds wanneer kan die haagse trol met groen sjaaltje en gele tanden niet voor zichzelf opkomen? Noem haar dan gewoon meteen corkyquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Eigen schuld, jij bleef het beertje lastig maken
Jij moet leren LEZENquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamWat laat jij je kennen zeg, allemaal op bommie
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* .....http://www.hotlyrics.net/(...)(Baxter__Moore).html
Zn Lieve reactie en loftuit verdiend ook een mooi rond getalquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
Lovebear 700 points
Cuall 650 points
Gert 646 points
Demins 125 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
APK 0 points
Lovebear je bent een schat, voor alle moeite maak ik er een rond getal van![]()
Demins krijgt er 100 punten bij![]()
nee jij trekt volle zalen met christina aguilera!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!![]()
en ja enigzins aangeschoten minimaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!![]()
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
Lovebear 688 points
Gert 646 points
Cuall 645 points
Demins 25 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
APK 0 points
Alsje![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zn Lieve reactie en loftuit verdiend ook een mooi rond getal![]()
![]()
![]()
Lovebear verdient het gewoon om bovenaan ta staan, ze is gewoon de beste in.........ALLESquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...![]()
gewoon een bietje met d'r kut te koop liggen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een bietje met d'r kut te koop liggen!![]()
Trusten meissiequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
Bitterballen voor cuall. Tast toe
[afbeelding]
hihihihihihihihquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij GVD je mond spoelen met chloor
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk
![]()
Daar krijg je van mij 100 puntjes voor![]()
dit spel is geen schimp van wat het ooit had moeten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk
![]()
Daar krijg je van mij 100 puntjes voor![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met christina aguilera!
Slaap lekker en sweet dreamsquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef M-en-A het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens een keertje op tijd slapen, afgelopen nacht was wel heel erg kort rust.![]()
Nog veel plezier allemaal en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
![]()
kazaaaaaaaaaquote:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
Ik heb mijn buikje lekker volen ga nu eens kijken of ik manlief zo ver krijg dat ik hem er onder krijg, ik prefereer namelijk de bovenpartij
![]()
das fijner als je klein bent namelijk
![]()
Trust allemaal, tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
doe eens antispy, doe eens?![]()
Meer dan 1 scherm krijg ik op antispy, whatever that may be, toch ook niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hieroquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:50 schreef KRIBBET het volgende:
Wie neemt de weddenschap aan voor 10 punten?
Ik denk (wed) dat donderdag Nathalie naar buiten mag en in het golfkarretje mag stappen bij Ruud en de chauffeur Mark![]()
Zucht.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
I rest my case! En nou de punten, poddome!![]()
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...quote:
* Enorme ARGENTIJNSE dubbelzaktrap met aanloop uitdeelt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Hey je gaat mij toch ni in de aanbieding gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
't Hoeft niet op een koopje!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
Breng de vrolijkheid in t toppicquote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
Lovebeaver steeds decoratiever?
Brengt de p in het topic!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een Kquote:
Koppic???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Top pikquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Ik gaat ff achter lovebear zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Als je maar geen koude vliezen hebquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
[sub]En Bruce Springsteen is een boerenpummel!
NEEEEEE zeg me dat het niet waar isquote:Op woensdag 14 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Treedt regelmatig op voor de Orgaanbank! Een spellijer in hart en nieren!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef demins het volgende:
[..]
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!
Ho, ho, eventjes! Tegen mij mag je alles zeggen, erger dan mijn moeder kan je het niet maken, maar van heer Jappie blijf je af! Dondersteen!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
Bruce is van ver voor de hiphopcultuur. Het wordt dan ook wel The Boss genoemd. Waarom???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!![]()
Niet ingetrapt, huldequote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
idd! De langdurige kakrace voor die twee debielen!quote:
Ach, 't is een reactie, ik wis nie tot je boos werd ?quote:
Ik heb je foto gezien ja, dat klopt aardig.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! De langdurige kakrace voor die twee debielen!
Wist je trouwens dat Demins zo dik en vet is, dat als je zijn arm breekt er jus uit komt druipen?
Laat 'm nou met rust, daar krijg je enkel armoe mee!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!!
de winnaar van het spel is die persoon die geen punten heeft?![]()
Dan ben ik zowaar één van de kanshebbers!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
de winnaar van het spel is die persoon die geen punten heeft?![]()
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan ben ik zowaar één van de kanshebbers!![]()
Jij verspeelt in één keer al je credits...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef demins het volgende:
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!
Proficiat, lieverd, je was weer geweldig vannacht!![]()
Ik had credits!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij verspeelt in één keer al je credits...![]()
whoei! ik ga echt op m'n sloffies winnen zo!!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!
Proficiat, lieverd, je was weer geweldig vannacht!![]()
50 punten voor de buuf!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
whoei! ik ga echt op m'n sloffies winnen zo!!![]()
![]()
![]()
Doe je best maar, met die eendeslippers.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef PC eend het volgende:
Kan ik nou al iemand in zijn zak trappen hier of hoe zit dat
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe je best maar, met die eendeslippers.
Oh.. in dat geval verwijs ik je graag door naar verzakbommie, die heeft zich zo aardig aangeboden als trappelzak.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef PC eend het volgende:ik ben goed voorbereid en mijn spikes zijn geslepen
Hmmm ik vrees ontploffingsgevaar, maar nog een keer zo een jostiflip zou me dat spontaan kunnen doen vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh.. in dat geval verwijs ik je graag door naar verzakbommie, die heeft zich zo aardig aangeboden als trappelzak.![]()
JOSTIFLIPquote:Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik vrees ontploffingsgevaar, maar nog een keer zo een jostiflip zou me dat spontaan kunnen doen vergeten
Verkeerd schoeiselquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd
Gewoon eendje pesten![]()
![]()
![]()
Ach is ni ergquote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat doe je ?? Ik schrik me helemaal verrot !![]()
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................quote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verkeerd schoeisel
Trek zo met kaplaarsen wel aan
Woei Cuallquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................
[afbeelding]
Ik ook van jouquote:
Onregelmentairquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................
[afbeelding]
had gewoon schijt aan hemquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Durf er nu APK weg is pas voor uit te komen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Durf er nu APK weg is pas voor uit te komen![]()
OMGquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag het zelf inkleuren![]()
![]()
Woef krijgen ze niet uit hun strotquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
Is het eendenjachtseizoen weer begonnen ? Mooi![]()
![]()
oh...btw...weten jullie trouwens waarom Eenden altijd "kwak" zeggen?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag het zelf inkleuren![]()
![]()
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Woef krijgen ze niet uit hun strot![]()
Dat wil ik vast niet wetenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
Is het eendenjachtseizoen weer begonnen ? Mooi![]()
![]()
oh...btw...weten jullie trouwens waarom Eenden altijd "kwak" zeggen?![]()
Blijft toch altijd mooi om te lezen....zo'n spontaan te snel geschreven reactie van Bearquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grond
Hebben ze geen biologie op de vmboquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grond
Ontroerende text Jappie je mag bij jezelf 20 punten bij schrijvenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijft toch altijd mooi om te lezen....zo'n spontaan te snel geschreven reactie van Bear![]()
Jawel vrouwtjes eenden heten ook eendenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze geen biologie op de vmbo
Jij ookquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ontroerende text Jappie je mag bij jezelf 20 punten bij schrijven![]()
Ik had een Dido momentjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jawel vrouwtjes eenden heten ook eenden
Sommige heten woerden ja maar je heb ook vrouwen eenden![]()
Where you belong, down in the dirtquote:
Right, you know the placequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Where you belong, down in the dirt
Kijk, dat vinnik dan weer zielig. Is ie wel ingeënt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
NopeHet correcte antwoord luidt:
[afbeelding]![]()
Yeah i put you there, and dont you forget itquote:
Lekker belangrijk...ut is een klassiekerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk, dat vinnik dan weer zielig. Is ie wel ingeënt?
Ghegheghe...neder-engelsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah i put you there, and dont you forget it
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah i put you there, and dont you forget it
Ut is een kutlikkertje, en gezien in het licht van de door van 3 haaien, wil jij dit inzetten tegen lovebear en cuall ? Echt zielig.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk...ut is een klassieker![]()
En nog tweequote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Next time i shoot a duck out of the sky i'll think about it.
quote:
Yupzz...en de doos van mijn tante staat ook al jaren droogquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is er maar een hoor, dit
zijn er twee, mist
er kno it all !
Gaat me nog altijd beter af dan dat swahilli schimpenquote:
Het topic is toe aan een revolutie....wie durft?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat me nog altijd beter af dan dat swahilli schimpen
Maar ik blijf proberen
heb se een stoma danquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...en de doos van mijn tante staat ook al jaren droog![]()
Ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het topic is toe aan een revolutie....wie durft?![]()
Dat klinkt juist erg zuurquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar haar ph52 waarde is dermate hoog dat het er bekant als stof uitkomt.![]()
Sorry...ik was ff afgeleidquote:
Ik heb een hele verzameling van dat soort filmpjes, maar bllijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...ik was ff afgeleid
http://media.putfile.com/LeukRijtje
Let vooral ook op Bear...ze lijkt redelijk bedreven in het molesteren van handtastelijke ventjes![]()
Er loopt ergens in "General" een reeks over ...af en toe is zelfs een incontinentieslip niet voldoendequote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling van dat soort filmpjes, maar bllijft leuk
Zat er zowaar 1 tussen die ik nog niet kon
ik heb een hekel aan al die kerstshit...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er loopt ergens in "General" een reeks over ...af en toe is zelfs een incontinentieslip niet voldoende![]()
Deez is gewoon heel mooi![]()
Nee hoor.....quote:
Op een drumstelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor.....![]()
Vraagje: als je bij de jostiband zou spelen, welk instrument zou je dan willen?
Jaja, en dan stiekem op de kop van degene die voor je zit gaan zitten trommelen zekerquote:
De dirigent moet juist voor mij zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, en dan stiekem op de kop van degene die voor je zit gaan zitten trommelen zeker![]()
Ben liever de dirigent![]()
JOSTIFLIP
Kan je lekker toch niet bijquote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
De dirigent moet juist voor mij zitten![]()
JOSTIFLIP
Kan echt wel bij je en je stokje ontwijk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je lekker toch niet bij![]()
Sla gewoon terug met m'n dirigent stokje als je er wel bij kan![]()
Geflipte vlaflip
Ech niequote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan echt wel bij je en je stokje ontwijk ik
koeievlaai flip
Ech welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ech nie![]()
driedubbel overgehaalde koeienvlaai met slagroom en een kersje erop flip
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ech wel![]()
Quarto druiperige diaree achtige koeien vlaai met aarbeien room
100 punten plus voor jou. Voor deze gigantisch gore flip, waarmee je iedereen hebt weggejaagdquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef lovebear het volgende:
Snaptnix voor jou ook 100 pnt voor de leuke Flips
senk joe...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft gewoon teveel gedronken en dat is niet goed in combinatie met drank
Kijk dat is informatie waar je wat aan hebtquote:
wat had u voor nieuws gehad willen hebben??quote:
De buren van de SC, dementerende rolstoelbewoner!quote:
Beetje dimmen hè!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef demins het volgende:
[..]
De buren van de SC, dementerende rolstoelbewoner!
Leuk dat je nog meeleest, opa! Zonder bril?
Speel nooit met vuur.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Je speelt met vuur, Beertjelief!![]()
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragenquote:
SGP eend zei "reet"!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragen![]()
tietentopic!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
kuttopic!
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos die snapt er weer geen reet van
ik had het nog niet doorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
dat ziet een blinde nog!
Ik heb de regels ook nog niet helemaal doorgelezen, maar dit is wat ik ervan weet:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ben nu wel in een bui om punten te geven of te nemen.
Wat moet ik doen??![]()
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
oh ja, je mag geloof ik ook aardig over iemand zijn??![]()
Klinkt wel aardigquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!![]()
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......quote:
Waardeloze ongemeende neploftuitquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......![]()
Trusten allemaal.![]()
BTW, moet dat niet zijn : Raise my wing ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waardeloze ongemeende neploftuit![]()
-10
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
kan flugel er niet ff een slot op gooien, spel slaat nergens op, is allemaal een drogreden om dit topic staande te houden. dat ziet een blinde nog!
Nope....recessiequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef PH52 het volgende:
Hé Flappie, ben jij al ergens uitgenodigd voor de Kerstmaaltijd ?![]()
quote:Een andere maatregel die is ingegeven door kostenbeheersing is, dat het Leger niet meer zoals vroeger in de aula van het Comeniuscollege honderden mensen kan uitnodigen voor een feestelijke kerstmaaltijd. Dit jaar ontvangen het echtpaar Van Kesteren en de vrijwilligers op drie dagen (20, 21 en 22 december) in totaal 210 gasten voor een kerstdiner, in het thuishonk aan de Bussumerstraat. Het etentje is bedoeld voor senioren en mensen die anders geen kerstviering kunnen beleven.
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?quote:
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.quote:
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Daar kan je wel een paar borden mee vullen denk ik zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?![]()
Achga kakracen manquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaan....je hebt je 40 somewhat dagen of fame gehad...het was leuk zolang het duurde...................sluip nu geruisloos weg en ga gewoon weer op in de grijze massa...lekker weer je nobody zelf zijn daar waar niemand je kent...............
Doet-ie toch ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Felixje het volgende:
cart woman... zit nu Flugeltje niet af te zeiken,,,,
want voor mijn geval doe je dat wel.
Flugel : Advies ga lekker door zoals je bezig bent!
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10
Dat raakt me dan weer minder.... +1 voor de moeite danquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
Ik moest zowaar, ik geef het niet graag toe, een keer om je lachen! Zou er dan toch iets menselijks aan je te ontdekken zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
Het wordt weer tijd voor zijn tabelletje.
Schyzofreen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef demins het volgende:
Hallo allemaal, trouwens, of mag ik zeggen allebei?![]()
Beetje onsmakelijke reactie die ik had kunnen verwachten van joe. Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef ChantalC het volgende:
Mr. Garrison: I heard there is no Christmas
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!
Het is overduidelijk dat je me wil!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
Of moet ik zeggen: Hee Versatokkie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |