kazaaaaaaaaaquote:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
Ik heb mijn buikje lekker volen ga nu eens kijken of ik manlief zo ver krijg dat ik hem er onder krijg, ik prefereer namelijk de bovenpartij
![]()
das fijner als je klein bent namelijk
![]()
Trust allemaal, tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
doe eens antispy, doe eens?![]()
Meer dan 1 scherm krijg ik op antispy, whatever that may be, toch ook niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hieroquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:50 schreef KRIBBET het volgende:
Wie neemt de weddenschap aan voor 10 punten?
Ik denk (wed) dat donderdag Nathalie naar buiten mag en in het golfkarretje mag stappen bij Ruud en de chauffeur Mark![]()
Zucht.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
I rest my case! En nou de punten, poddome!![]()
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...quote:
* Enorme ARGENTIJNSE dubbelzaktrap met aanloop uitdeelt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Hey je gaat mij toch ni in de aanbieding gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
't Hoeft niet op een koopje!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
Breng de vrolijkheid in t toppicquote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
Lovebeaver steeds decoratiever?
Brengt de p in het topic!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een Kquote:
Koppic???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Top pikquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Ik gaat ff achter lovebear zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Als je maar geen koude vliezen hebquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
[sub]En Bruce Springsteen is een boerenpummel!
NEEEEEE zeg me dat het niet waar isquote:Op woensdag 14 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Treedt regelmatig op voor de Orgaanbank! Een spellijer in hart en nieren!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef demins het volgende:
[..]
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!
Ho, ho, eventjes! Tegen mij mag je alles zeggen, erger dan mijn moeder kan je het niet maken, maar van heer Jappie blijf je af! Dondersteen!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
Bruce is van ver voor de hiphopcultuur. Het wordt dan ook wel The Boss genoemd. Waarom???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!![]()
Niet ingetrapt, huldequote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |