kazaaaaaaaaaquote:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
Ik heb mijn buikje lekker volen ga nu eens kijken of ik manlief zo ver krijg dat ik hem er onder krijg, ik prefereer namelijk de bovenpartij
![]()
das fijner als je klein bent namelijk
![]()
Trust allemaal, tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
doe eens antispy, doe eens?![]()
Meer dan 1 scherm krijg ik op antispy, whatever that may be, toch ook niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hieroquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:50 schreef KRIBBET het volgende:
Wie neemt de weddenschap aan voor 10 punten?
Ik denk (wed) dat donderdag Nathalie naar buiten mag en in het golfkarretje mag stappen bij Ruud en de chauffeur Mark![]()
Zucht.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
kazaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
I rest my case! En nou de punten, poddome!![]()
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...quote:
* Enorme ARGENTIJNSE dubbelzaktrap met aanloop uitdeelt *quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef demins het volgende:
En jij ook prettige kerstdagen gewenst! Ik heb nog een hertje nodig voor in mijn stal...
Hey je gaat mij toch ni in de aanbieding gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
't Hoeft niet op een koopje!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een hertje? Ik ken nog wel een lovebeartje... Sorry geen hertjes in de aanbieding...![]()
Breng de vrolijkheid in t toppicquote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
Lovebeaver steeds decoratiever?
Brengt de p in het topic!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een Kquote:
Koppic???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Top pikquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook met dubbel P maar dan is het wel met een K![]()
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Breng de vrolijkheid in t toppic![]()
Ik gaat ff achter lovebear zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer decoratiever als in:"de geranium van het topic"
Als je maar geen koude vliezen hebquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
[sub]En Bruce Springsteen is een boerenpummel!
NEEEEEE zeg me dat het niet waar isquote:Op woensdag 14 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Hoor hem! De spellijer met geluidsfragmenten voor doven!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaat ff achter lovebear zitten
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEEEEEE zeg me dat het niet waar is
Is die speed-josti spellijer
Treedt regelmatig op voor de Orgaanbank! Een spellijer in hart en nieren!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef demins het volgende:
[..]
Hij presenteert ook "Get the picture" op het blindeninstituut!
Ho, ho, eventjes! Tegen mij mag je alles zeggen, erger dan mijn moeder kan je het niet maken, maar van heer Jappie blijf je af! Dondersteen!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
Bruce is van ver voor de hiphopcultuur. Het wordt dan ook wel The Boss genoemd. Waarom???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok het nummer is niet van bruce, kwam ik gisteren ook wat later achter, maar voor iemand die een dode alsa avatar heeft van wie de stem al eeuwen dood leek, verwacht ik wel iets meer respect voor Da Boss!![]()
Niet ingetrapt, huldequote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, die hompmongolen dachten mij er met een goedkoop truukje 1 te maken...![]()
idd! De langdurige kakrace voor die twee debielen!quote:
Ach, 't is een reactie, ik wis nie tot je boos werd ?quote:
Ik heb je foto gezien ja, dat klopt aardig.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! De langdurige kakrace voor die twee debielen!
Wist je trouwens dat Demins zo dik en vet is, dat als je zijn arm breekt er jus uit komt druipen?
Laat 'm nou met rust, daar krijg je enkel armoe mee!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!!
de winnaar van het spel is die persoon die geen punten heeft?![]()
Dan ben ik zowaar één van de kanshebbers!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
de winnaar van het spel is die persoon die geen punten heeft?![]()
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan ben ik zowaar één van de kanshebbers!![]()
Jij verspeelt in één keer al je credits...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef demins het volgende:
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!
Proficiat, lieverd, je was weer geweldig vannacht!![]()
Ik had credits!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij verspeelt in één keer al je credits...![]()
whoei! ik ga echt op m'n sloffies winnen zo!!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Goede 'tongue in cheek'-schimp op de wedstrijdleiding! 25 punten voor ChantalC!
Proficiat, lieverd, je was weer geweldig vannacht!![]()
50 punten voor de buuf!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
whoei! ik ga echt op m'n sloffies winnen zo!!![]()
![]()
![]()
Doe je best maar, met die eendeslippers.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef PC eend het volgende:
Kan ik nou al iemand in zijn zak trappen hier of hoe zit dat
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe je best maar, met die eendeslippers.
Oh.. in dat geval verwijs ik je graag door naar verzakbommie, die heeft zich zo aardig aangeboden als trappelzak.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef PC eend het volgende:ik ben goed voorbereid en mijn spikes zijn geslepen
Hmmm ik vrees ontploffingsgevaar, maar nog een keer zo een jostiflip zou me dat spontaan kunnen doen vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh.. in dat geval verwijs ik je graag door naar verzakbommie, die heeft zich zo aardig aangeboden als trappelzak.![]()
JOSTIFLIPquote:Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik vrees ontploffingsgevaar, maar nog een keer zo een jostiflip zou me dat spontaan kunnen doen vergeten
Verkeerd schoeiselquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd
Gewoon eendje pesten![]()
![]()
![]()
Ach is ni ergquote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat doe je ?? Ik schrik me helemaal verrot !![]()
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................quote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verkeerd schoeisel
Trek zo met kaplaarsen wel aan
Woei Cuallquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................
[afbeelding]
Ik ook van jouquote:
Onregelmentairquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
* geeft PC eend een rotschop onder zijn gat.......................
[afbeelding]
had gewoon schijt aan hemquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Durf er nu APK weg is pas voor uit te komen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Durf er nu APK weg is pas voor uit te komen![]()
OMGquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag het zelf inkleuren![]()
![]()
Woef krijgen ze niet uit hun strotquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
Is het eendenjachtseizoen weer begonnen ? Mooi![]()
![]()
oh...btw...weten jullie trouwens waarom Eenden altijd "kwak" zeggen?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag het zelf inkleuren![]()
![]()
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Woef krijgen ze niet uit hun strot![]()
Dat wil ik vast niet wetenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
Is het eendenjachtseizoen weer begonnen ? Mooi![]()
![]()
oh...btw...weten jullie trouwens waarom Eenden altijd "kwak" zeggen?![]()
Blijft toch altijd mooi om te lezen....zo'n spontaan te snel geschreven reactie van Bearquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grond
Hebben ze geen biologie op de vmboquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat klinkt er als er een ei uit hun hol komt en flikkert op de grond
Ontroerende text Jappie je mag bij jezelf 20 punten bij schrijvenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijft toch altijd mooi om te lezen....zo'n spontaan te snel geschreven reactie van Bear![]()
Jawel vrouwtjes eenden heten ook eendenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze geen biologie op de vmbo
Jij ookquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ontroerende text Jappie je mag bij jezelf 20 punten bij schrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |