Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schimp? Ik laat boeren die nog beledigender zijn, burgerkutje!![]()
idd schande....DRIEWERF SCHANDE!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef demins het volgende:
[..]
ER WORDEN KINDEREN AANGEBODEN OP HET INTERNET!!! OP FOK!
Veel gekker moet het niet worden!![]()
quote:
Wat een scheetjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er nog een kerstvrouwtje bij zoekt, heb hier wel een lieve in de aanbieding (slecht te leen voor een dagdeel)![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, ik smelt
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
kotsende mensen ? en waarom willen jullie me eronder houden ?![]()
Dank jequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat een scheetje![]()
Is dat Snaptnix junior![]()
dus je geeft een compliment? Je wilt mij eronder houden omdat je bovenpartijen preveleert en ik dus schijnbaar een bedreiging voor je ben?quote:
ziet er idd liever uit dan haar moeder, die lijkt op een kameel met het hoofd van een brilslangquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
Ja we gaan wat nuttigs doen op dit topic...
Raad het lied of niet verdomme!
titel, arties!
NEEN!quote:
Wie is er hier nou eigenlijk blondquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus je geeft een compliment? Je wilt mij eronder houden omdat je bovenpartijen preveleert en ik dus schijnbaar een bedreiging voor je ben?![]()
geef iedereen van mijn part maar 200000000000000000000000 punten van me, kan mij het roesten, heb het spel nooit serieus genomen maar wilde flugel een hak zetten!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jij denkt zeker dat je alles voor niks krijgt, nou mooi niet
![]()
Als je het wilt weten, zoek je het maar mooi zelf op. Ga jij eerst aan iedereen puntjes uitdelen, vóór die tijd doe ik helemaal niks voor je.![]()
http://www.azlyrics.com/l(...)rychristmasbaby.htmlquote:
coverquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/l(...)rychristmasbaby.html
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
en doe nou ff gezellig mee zeg
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamquote:
Kijk eens op Kazaa en zoek dan eens op MCB... kan je je hart ophalen! Gokje op de originele: MM?quote:
*zucht* .....http://www.hotlyrics.net/(...)(Baxter__Moore).htmlquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk eens op Kazaa en zoek dan eens op MCB... kan je je hart ophalen! Gokje op de originele: MM?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamWat laat jij je kennen zeg, allemaal op bommie
Nou lekker bitterballetjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix gaat de friteuse nog maar eens aangooien.
Nog iemand die trek heeft?
ohw sinds wanneer kan die haagse trol met groen sjaaltje en gele tanden niet voor zichzelf opkomen? Noem haar dan gewoon meteen corkyquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Eigen schuld, jij bleef het beertje lastig maken
Jij moet leren LEZENquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah had jou beter ingeschat , je kan alleen maar kraken en er zit volgens mij geen 1 normale goedaardige vezel in jouw rotte lichaamWat laat jij je kennen zeg, allemaal op bommie
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* .....http://www.hotlyrics.net/(...)(Baxter__Moore).html
Zn Lieve reactie en loftuit verdiend ook een mooi rond getalquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
Lovebear 700 points
Cuall 650 points
Gert 646 points
Demins 125 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
APK 0 points
Lovebear je bent een schat, voor alle moeite maak ik er een rond getal van![]()
Demins krijgt er 100 punten bij![]()
nee jij trekt volle zalen met christina aguilera!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!![]()
en ja enigzins aangeschoten minimaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Bruce Springsteen?? Dat geloof je echt zelf niet! Volgens mij ben je dronken!![]()
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
Lovebear 688 points
Gert 646 points
Cuall 645 points
Demins 25 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
APK 0 points
Alsje![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zn Lieve reactie en loftuit verdiend ook een mooi rond getal![]()
![]()
![]()
Lovebear verdient het gewoon om bovenaan ta staan, ze is gewoon de beste in.........ALLESquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...![]()
gewoon een bietje met d'r kut te koop liggen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe komt lovebeer in godsnaam aan al die punten? Vanwege het feit dat ze beschimpt heeft, of door het feit dat ze beschimpt wordt? Dat laatste lijkt me waarschijnlijker...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een bietje met d'r kut te koop liggen!![]()
Trusten meissiequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
Bitterballen voor cuall. Tast toe
[afbeelding]
hihihihihihihihquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij GVD je mond spoelen met chloor
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk
![]()
Daar krijg je van mij 100 puntjes voor![]()
dit spel is geen schimp van wat het ooit had moeten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk
![]()
Daar krijg je van mij 100 puntjes voor![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met christina aguilera!
Slaap lekker en sweet dreamsquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef M-en-A het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens een keertje op tijd slapen, afgelopen nacht was wel heel erg kort rust.![]()
Nog veel plezier allemaal en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |