Ik had een Dido momentjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jawel vrouwtjes eenden heten ook eenden
Sommige heten woerden ja maar je heb ook vrouwen eenden![]()
Where you belong, down in the dirtquote:
Right, you know the placequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Where you belong, down in the dirt
Kijk, dat vinnik dan weer zielig. Is ie wel ingeënt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
NopeHet correcte antwoord luidt:
[afbeelding]![]()
Yeah i put you there, and dont you forget itquote:
Lekker belangrijk...ut is een klassiekerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk, dat vinnik dan weer zielig. Is ie wel ingeënt?
Ghegheghe...neder-engelsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah i put you there, and dont you forget it
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah i put you there, and dont you forget it
Ut is een kutlikkertje, en gezien in het licht van de door van 3 haaien, wil jij dit inzetten tegen lovebear en cuall ? Echt zielig.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk...ut is een klassieker![]()
En nog tweequote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Next time i shoot a duck out of the sky i'll think about it.
quote:
Yupzz...en de doos van mijn tante staat ook al jaren droogquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is er maar een hoor, dit
zijn er twee, mist
er kno it all !
Gaat me nog altijd beter af dan dat swahilli schimpenquote:
Het topic is toe aan een revolutie....wie durft?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat me nog altijd beter af dan dat swahilli schimpen
Maar ik blijf proberen
heb se een stoma danquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...en de doos van mijn tante staat ook al jaren droog![]()
Ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het topic is toe aan een revolutie....wie durft?![]()
Dat klinkt juist erg zuurquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar haar ph52 waarde is dermate hoog dat het er bekant als stof uitkomt.![]()
Sorry...ik was ff afgeleidquote:
Ik heb een hele verzameling van dat soort filmpjes, maar bllijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...ik was ff afgeleid
http://media.putfile.com/LeukRijtje
Let vooral ook op Bear...ze lijkt redelijk bedreven in het molesteren van handtastelijke ventjes![]()
Er loopt ergens in "General" een reeks over ...af en toe is zelfs een incontinentieslip niet voldoendequote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling van dat soort filmpjes, maar bllijft leuk
Zat er zowaar 1 tussen die ik nog niet kon
ik heb een hekel aan al die kerstshit...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er loopt ergens in "General" een reeks over ...af en toe is zelfs een incontinentieslip niet voldoende![]()
Deez is gewoon heel mooi![]()
Nee hoor.....quote:
Op een drumstelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor.....![]()
Vraagje: als je bij de jostiband zou spelen, welk instrument zou je dan willen?
Jaja, en dan stiekem op de kop van degene die voor je zit gaan zitten trommelen zekerquote:
De dirigent moet juist voor mij zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, en dan stiekem op de kop van degene die voor je zit gaan zitten trommelen zeker![]()
Ben liever de dirigent![]()
JOSTIFLIP
Kan je lekker toch niet bijquote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
De dirigent moet juist voor mij zitten![]()
JOSTIFLIP
Kan echt wel bij je en je stokje ontwijk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je lekker toch niet bij![]()
Sla gewoon terug met m'n dirigent stokje als je er wel bij kan![]()
Geflipte vlaflip
Ech niequote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan echt wel bij je en je stokje ontwijk ik
koeievlaai flip
Ech welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ech nie![]()
driedubbel overgehaalde koeienvlaai met slagroom en een kersje erop flip
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ech wel![]()
Quarto druiperige diaree achtige koeien vlaai met aarbeien room
100 punten plus voor jou. Voor deze gigantisch gore flip, waarmee je iedereen hebt weggejaagdquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef lovebear het volgende:
Snaptnix voor jou ook 100 pnt voor de leuke Flips
senk joe...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft gewoon teveel gedronken en dat is niet goed in combinatie met drank
Kijk dat is informatie waar je wat aan hebtquote:
wat had u voor nieuws gehad willen hebben??quote:
De buren van de SC, dementerende rolstoelbewoner!quote:
Beetje dimmen hè!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef demins het volgende:
[..]
De buren van de SC, dementerende rolstoelbewoner!
Leuk dat je nog meeleest, opa! Zonder bril?
Speel nooit met vuur.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Je speelt met vuur, Beertjelief!![]()
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragenquote:
SGP eend zei "reet"!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragen![]()
tietentopic!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
kuttopic!
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos die snapt er weer geen reet van
ik had het nog niet doorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
dat ziet een blinde nog!
Ik heb de regels ook nog niet helemaal doorgelezen, maar dit is wat ik ervan weet:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ben nu wel in een bui om punten te geven of te nemen.
Wat moet ik doen??![]()
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
oh ja, je mag geloof ik ook aardig over iemand zijn??![]()
Klinkt wel aardigquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!![]()
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......quote:
Waardeloze ongemeende neploftuitquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......![]()
Trusten allemaal.![]()
BTW, moet dat niet zijn : Raise my wing ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waardeloze ongemeende neploftuit![]()
-10
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
kan flugel er niet ff een slot op gooien, spel slaat nergens op, is allemaal een drogreden om dit topic staande te houden. dat ziet een blinde nog!
Nope....recessiequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef PH52 het volgende:
Hé Flappie, ben jij al ergens uitgenodigd voor de Kerstmaaltijd ?![]()
quote:Een andere maatregel die is ingegeven door kostenbeheersing is, dat het Leger niet meer zoals vroeger in de aula van het Comeniuscollege honderden mensen kan uitnodigen voor een feestelijke kerstmaaltijd. Dit jaar ontvangen het echtpaar Van Kesteren en de vrijwilligers op drie dagen (20, 21 en 22 december) in totaal 210 gasten voor een kerstdiner, in het thuishonk aan de Bussumerstraat. Het etentje is bedoeld voor senioren en mensen die anders geen kerstviering kunnen beleven.
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?quote:
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.quote:
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Daar kan je wel een paar borden mee vullen denk ik zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?![]()
Achga kakracen manquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaan....je hebt je 40 somewhat dagen of fame gehad...het was leuk zolang het duurde...................sluip nu geruisloos weg en ga gewoon weer op in de grijze massa...lekker weer je nobody zelf zijn daar waar niemand je kent...............
Doet-ie toch ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Felixje het volgende:
cart woman... zit nu Flugeltje niet af te zeiken,,,,
want voor mijn geval doe je dat wel.
Flugel : Advies ga lekker door zoals je bezig bent!
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10
Dat raakt me dan weer minder.... +1 voor de moeite danquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
Ik moest zowaar, ik geef het niet graag toe, een keer om je lachen! Zou er dan toch iets menselijks aan je te ontdekken zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
Het wordt weer tijd voor zijn tabelletje.
Schyzofreen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef demins het volgende:
Hallo allemaal, trouwens, of mag ik zeggen allebei?![]()
Beetje onsmakelijke reactie die ik had kunnen verwachten van joe. Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef ChantalC het volgende:
Mr. Garrison: I heard there is no Christmas
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |