Speel nooit met vuur.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Je speelt met vuur, Beertjelief!![]()
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragenquote:
SGP eend zei "reet"!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
Coos die snapt er weer geen reet van, en dan moet je vooral om punten gaan vragen![]()
tietentopic!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
kuttopic!
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos die snapt er weer geen reet van
ik had het nog niet doorquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
dat ziet een blinde nog!
Ik heb de regels ook nog niet helemaal doorgelezen, maar dit is wat ik ervan weet:quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ben nu wel in een bui om punten te geven of te nemen.
Wat moet ik doen??![]()
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
oh ja, je mag geloof ik ook aardig over iemand zijn??![]()
Klinkt wel aardigquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit ik dus weer niet op te wachten!!![]()
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......quote:
Waardeloze ongemeende neploftuitquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd een vriendelijk woord over voor een ander......![]()
Trusten allemaal.![]()
BTW, moet dat niet zijn : Raise my wing ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waardeloze ongemeende neploftuit![]()
-10
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
kan flugel er niet ff een slot op gooien, spel slaat nergens op, is allemaal een drogreden om dit topic staande te houden. dat ziet een blinde nog!
Nope....recessiequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef PH52 het volgende:
Hé Flappie, ben jij al ergens uitgenodigd voor de Kerstmaaltijd ?![]()
quote:Een andere maatregel die is ingegeven door kostenbeheersing is, dat het Leger niet meer zoals vroeger in de aula van het Comeniuscollege honderden mensen kan uitnodigen voor een feestelijke kerstmaaltijd. Dit jaar ontvangen het echtpaar Van Kesteren en de vrijwilligers op drie dagen (20, 21 en 22 december) in totaal 210 gasten voor een kerstdiner, in het thuishonk aan de Bussumerstraat. Het etentje is bedoeld voor senioren en mensen die anders geen kerstviering kunnen beleven.
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?quote:
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.quote:
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Daar kan je wel een paar borden mee vullen denk ik zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er dan wat meer te bikken valt....hmm geen slecht idee......hoeveel hamlappen gaan er eigenlijk uit 1 beer ?![]()
Achga kakracen manquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er waren nog exact 26 post plaatsen te vergeven.................de laatste van het seizoen..............en die wil jij verspillen met dit soort stompzinnige mededelingen ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probeer nou niet met een "Big Bang" weg te gaan....je hebt je 40 somewhat dagen of fame gehad...het was leuk zolang het duurde...................sluip nu geruisloos weg en ga gewoon weer op in de grijze massa...lekker weer je nobody zelf zijn daar waar niemand je kent...............
Doet-ie toch ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Felixje het volgende:
cart woman... zit nu Flugeltje niet af te zeiken,,,,
want voor mijn geval doe je dat wel.
Flugel : Advies ga lekker door zoals je bezig bent!
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
210 gasten, dan mag je PC eend wel meenemen, anders wordt het wel erg minimalistisch allemaal.
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iedereen die mij een goede (of erger vrolijke) kerst toewenst/danwel ergens uitnodigt ongezien +10
Dat raakt me dan weer minder.... +1 voor de moeite danquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
Ik moest zowaar, ik geef het niet graag toe, een keer om je lachen! Zou er dan toch iets menselijks aan je te ontdekken zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je ff leest zie je dat je als maaltijd moet dienen voor die 210 gasten, samen met Flappie en lovebear.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
Het wordt weer tijd voor zijn tabelletje.
Schyzofreen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef demins het volgende:
Hallo allemaal, trouwens, of mag ik zeggen allebei?![]()
Beetje onsmakelijke reactie die ik had kunnen verwachten van joe. Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef ChantalC het volgende:
Mr. Garrison: I heard there is no Christmas
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
Je bent geen bitch, je bent overduidelijk een tokkie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |