schijnt te zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
En dat word ze voorlopig niet omdat ze zwanger schijnt te zijn maar dat weten zij natuurlijk niet..![]()
Heb je haar gesproken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
schijnt te zijn?
nee ze is zwanger![]()
gelukkig wel wat een kut herriequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Al afgelopen????
Maar er gebeurde tenminstte wel iets.Het is wel in 1 keer erg stil nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig wel wat een kut herrie
Dus ik moet kiezen tussen stil en kutherrie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Maar er gebeurde tenminstte wel iets.Het is wel in 1 keer erg stil nu.
Van mij hoef je niet te kiezen hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dus ik moet kiezen tussen stil en kutherrie?![]()
Ik had toch wel willen zien wat er zou gebeuren als ze die herrie 24 uur hadden gedraaid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig wel wat een kut herrie
Dan had Roel de boxen van de muur getrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had toch wel willen zien wat er zou gebeuren als ze die herie 24 uur hadden gedraaid.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan had Roel de boxen van de muur getrokken![]()
Niet als hij is de camera's had gemolesteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had je leuke caps van kunnen maken
![]()
ligt eraan welke van de 2 in de woonkamer die als eerste molesteerdequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als hij is de camera's had gemolesteerd
Bij lieske viel het mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik krijg de zenuwen van dat knipperlicht bij Joost.
Trouwens Roel en Lieske ook.
Let op hoe Roel hem neer hoekt alsJoost die opdracht verneukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Tering ik zou die Joost in week 3 al een hoek hebben gegeven.
Die gozer kan zijn bek maar niet houdnen
En dan ook nog alcohol in zijn mik, terwijl ze nog ruim 44 uur moeten trappen, kan nog leuk worden vannacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Tering ik zou die Joost in week 3 al een hoek hebben gegeven.
Die gozer kan zijn bek maar niet houdnen
Deze keer zou ik het alleen maar toe juichen die gozer moet zijn bek houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Let op hoe Roel hem neer hoekt alsJoostj die opdracht verneukt.
Ach, ze houden het toch niet vol deze opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef Falco het volgende:
Joost laat het ook gewoon toe die lamp te laten knipperen! Dat moet toch eens een keer fout gaan.
inderdaad dit is wel lekkere muziek en Joost houd zijn bed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Bartoli het volgende:
eindelijk eens betere muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |