Joost heeft het meeste vannacht al gedaan... terwijl Roel als een dood vogeltje op de stoel .hing.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zien dat Rob er niet meer is, dan was de afwas al gedaan.
Als ik BB was zou ik zorgen dat er zaterdag er veel zware drank in huis is.quote:
Ben om 02:00 gaan slapen en toen gingen de eerste zich klaar maken om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost heeft het meeste vannacht al gedaan... terwijl Roel als een dood vogeltje op de stoel .hing.
Rond half 4:quote:Op donderdag 15 december 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben om 02:00 gaan slapen en toen gingen de eerste zich klaar maken om naar bed te gaan.
Dan kunnen ze beter Roel er uit laten gaan vanavond, hoeven ze alleen maar mannelijke strippers te laten komenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik zorgen dat er zaterdag er veel zware drank in huis is.
En een paar strippers uitnodigen dat kan een leuke avond worden.
Wel een paar mannelijke en vrouwelijke strippers.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter Roel er uit laten gaan vanavond, hoeven ze alleen maar mannelijke strippers te laten komen![]()
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
Was Chantal er nog maar nu![]()
[afbeelding]
moggequote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef F4iTH het volgende:
Mogge!
NaNa ziet er leuk uit vandaag
[afbeelding]
Ik had ze eigelijk verwacht ja... maar dat geeft niet. Die AAAAHHHHH terwijl ze op de poef staat zit nog in mijn geheugen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.
Het blijft een schatje:)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef F4iTH het volgende:
Mogge!
NaNa ziet er leuk uit vandaag
[afbeelding]
Ja ze is wel liefquote:
tot laterquote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had ze eigelijk verwacht ja... maar dat geeft niet. Die AAAAHHHHH terwijl ze op de poef staat zit nog in mijn geheugen.
Ik ben ff weg nu... tot later allemaal
Anti Depressivaquote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef essie05 het volgende:
Op de Talpa site onderstaand stukje over Ing.Ik twijfelde ook aan haar verwardheid,maar word alleen maar warriger door onderstaand verhaal.Zou ze misschien een missie hebben gekregen?
Bij BB weet je het maar nooit.Ik hoop eigenlijk dat het een missie is,anders blijf ik het maar griezelig vinden.
Ingrid is de weg kwijt
Ingrid werd vanochtend vaag wakker. Na een gesprekje met Big Brother legt ze aan haar mede-Bewoners uit wat er aan de hand is. Is Ingrid aan het acteren of is ze serieus? Roel is nieuwsgierig naar Ingrids vrage gedrag. "Ik zit na te denken over gisteren. Gister ben ik kwijt. Ik mag juist niet denken, want dan blokkeer ik mijn rustpunt." "Wazig", zegt Roel. "Zou jij nu hebben kunnen analyseren wat ik heb?", vraagt ze aan hem. "Ik kan me moelijk voorstellen dat het vrius terugkomt, maar ik kan me wel voorstellen dat de symptonen van het virus weer terugkomen." Ingrid vraagt zich af of het met de aspirines te maken heeft. "Het zijn wel neurotransmitters. Het zou wel irritant als je het vanavond nog hebt." "Ik heb het weleens eerder gehad, maar dan is het 's avonds al weg." "Het zal niet liggen aan de verschillende soorten alcohol", denkt Roel. "Het kan zijn dat jouw neurochemie niet gechikt is voor asprine en alcohol tegelijktertijd. Het kan ook zijn dat je niet fris uit je slaap komt. Toegang tot je geheugen is meer werk voor een neuroloog."
Ingrid is bang dat haar verwardheid te maken heeft met de combinatie aspirine en alcohol.
Ze praat erover met Roel. “Ik weet niet of je er iets mee beschadigt, maar het kan wel een apart effect opwekken”, verklaart Roel. “Weet jij hoeveel ik er heb genomen?”, wil Ingrid weten? “Ik heb het je twee keer horen zeggen. Voor het slapen heb je er ook één ingenomen”, antwoordt de Rotterdammer. “Doe maar even rustig aan”, probeert Lieske Ingrid te helpen. Ingrid zegt maar weinig. Wat is er toch aan de hand?
Je weet het maar nooit maar het kan ook lieske,ingrid of nath zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Vorige week lag hij hier met Dido in. Wie weet gaat hij haar vanavond weer zien.![]()
[afbeelding]
Dan zou ik het opmaken aan LIESKEquote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
ik zou zeggen, als je nog 140 Euro beltegoed hebt, het vanavond allemaal op maken aan NatteLie, misschien blijft ze er dan nog in
Wil je even blijven doen waar je goed in bent :Lieske afzeikenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Vorige week lag hij hier met Dido in. Wie weet gaat hij haar vanavond weer zien.![]()
[afbeelding]
Ja, weet ik maar vannacht was er iemand die het op wilde maken aan NatteLiequote:Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik het opmaken aan LIESKE![]()
![]()
Heeft Ingrid dat al vaker gehad dan dat ze een hele dag ineens kwijt is??? Lijkt me toch vaag, heb al vaak veelsteveel gezopen, maar weet meestal het begin van de avond nog wel....quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef essie05 het volgende:
Op de Talpa site onderstaand stukje over Ing.Ik twijfelde ook aan haar verwardheid,maar word alleen maar warriger door onderstaand verhaal.Zou ze misschien een missie hebben gekregen?
Bij BB weet je het maar nooit.Ik hoop eigenlijk dat het een missie is,anders blijf ik het maar griezelig vinden.
Ingrid is de weg kwijt
Ingrid werd vanochtend vaag wakker. Na een gesprekje met Big Brother legt ze aan haar mede-Bewoners uit wat er aan de hand is. Is Ingrid aan het acteren of is ze serieus? Roel is nieuwsgierig naar Ingrids vrage gedrag. "Ik zit na te denken over gisteren. Gister ben ik kwijt. Ik mag juist niet denken, want dan blokkeer ik mijn rustpunt." "Wazig", zegt Roel. "Zou jij nu hebben kunnen analyseren wat ik heb?", vraagt ze aan hem. "Ik kan me moelijk voorstellen dat het vrius terugkomt, maar ik kan me wel voorstellen dat de symptonen van het virus weer terugkomen." Ingrid vraagt zich af of het met de aspirines te maken heeft. "Het zijn wel neurotransmitters. Het zou wel irritant als je het vanavond nog hebt." "Ik heb het weleens eerder gehad, maar dan is het 's avonds al weg." "Het zal niet liggen aan de verschillende soorten alcohol", denkt Roel. "Het kan zijn dat jouw neurochemie niet gechikt is voor asprine en alcohol tegelijktertijd. Het kan ook zijn dat je niet fris uit je slaap komt. Toegang tot je geheugen is meer werk voor een neuroloog."
Ingrid is bang dat haar verwardheid te maken heeft met de combinatie aspirine en alcohol.
Ze praat erover met Roel. “Ik weet niet of je er iets mee beschadigt, maar het kan wel een apart effect opwekken”, verklaart Roel. “Weet jij hoeveel ik er heb genomen?”, wil Ingrid weten? “Ik heb het je twee keer horen zeggen. Voor het slapen heb je er ook één ingenomen”, antwoordt de Rotterdammer. “Doe maar even rustig aan”, probeert Lieske Ingrid te helpen. Ingrid zegt maar weinig. Wat is er toch aan de hand?
LOL! Ok omdat jij het bent.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je even blijven doen waar je goed in bent :Lieske afzeiken![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
LOL! Ok omdat jij het bent.
Mini-me vanavond eruit! Waarom? Omdat ze haar muil niet kan houden, nooit iets boeiend heeft toegevoegd en omdat ze het IQ heeft van een badmuts.![]()
Meer woorden ga ik niet aan die snol vuil maken![]()
Ik twijfel er nu wel over of het geen geheime opdracht is. Joost zei net dat ze niet meer wist hoe haar ouders heten en dat ze daarna naar de DBK moest komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anti Depressiva
Het lijk mij geen geheime opdracht.
Heb nog even een stukje toegevoegd aan m'n post. We moeten er helaas mee leren leven dat zij wel scoort bij de puber die net de eerste schaamhaartjes ziet uitkomen.quote:
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Essiepessie het volgende:
Ingid sprak net duidelijk in haar microfoontje tegen BB toen ze de koffers aan het pakken was in washok: 'hoef ik dit asjeblieft niet de hele dag te doen BigBrother, dan heb ik ook nog een leuke dag. Of mag ik anders naar de dagboekkamer komen?.' Lijkt er toch op dat ze een opdracht heeft dan.
Mja, tot dat moment was het ook niet eens in me op gekomen dat het weleens een opdracht kon zijn. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen op zich.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.
Het is gewoon triest om met een ziekte te spotten.
Erg boeiende opdracht i.i.g.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Essiepessie het volgende:
Ingid sprak net duidelijk in haar microfoontje tegen BB toen ze de koffers aan het pakken was in washok: 'hoef ik dit asjeblieft niet de hele dag te doen BigBrother, dan heb ik ook nog een leuke dag. Of mag ik anders naar de dagboekkamer komen?.' Lijkt er toch op dat ze een opdracht heeft dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |