roel...quote:
volgens mij een van de eerste keren....quote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat deden ze niet vaak met elkaar ontbijten.
Dacht het wel ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Jij snapt zeker wel wat er bedoeld werd![]()
leuk bedanktquote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Dropkick het volgende:
Voor Ingrid fans heb ik paar plaatjes in het Ingrid topic gezet.En nu ben ik echt weg.
Was dat nou degene van wie in het begin werd gezegd dat ze tranquilisers gebruikte ?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
Het gaat echt niet goed met Ing he?Ik vind dat best wel een beetje griezelig.
Drank met geneesmiddelen is nooit goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
Het gaat echt niet goed met Ing he?Ik vind dat best wel een beetje griezelig.
Volgens mij gebruikte ze inderdaad seroxat,maar dat staat hier volgens mij buiten.Ik geloof dat alcohol in combinatie met asprines nooit oke is,maar in combi met dat virus waar Ing het over heeft kan het misschien nog erger worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Was dat nou degene van wie in het begin werd gezegd dat ze tranquilisers gebruikte ?
Noem het een onderbuikgevoel. Nathalie zou er te dik bovenop liggen, net als vorige week, Ingrid is in de winning mood, goeie eindsprint. Roel kan er niet uit, ergo: Verlieske...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Goedemorgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Virus? Seroxat? WTF heb ik allemaal gemist?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze inderdaad seroxat,maar dat staat hier volgens mij buiten.Ik geloof dat alcohol in combinatie met asprines nooit oke is,maar in combi met dat virus waar Ing het over heeft kan het misschien nog erger worden.
Als je kijkt naar de % van alle exits dan heeft Lieske altijd meer gehad dan Roel en Nath.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Noem het een onderbuikgevoel. Nathalie zou er te dik bovenop liggen, net als vorige week, Ingrid is in de winning mood, goeie eindsprint. Roel kan er niet uit, ergo: Verlieske...![]()
for ever blue kan niet beter alles is blue :quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Hoelang ben je weggeweest??quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Virus? Seroxat? WTF heb ik allemaal gemist?![]()
Seroxatquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels gestopt met fietsenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het gisteren ja, bedankt nog voor de link.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
for ever blue kan niet beter alles is blue :
![]()
spammer
![]()
![]()
en de bonen zijn ook uitgezocht en de aardappelen zijn geschildquote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels gestopt met fietsen![]()
En de sokken met eieren eronder weer in de kastquote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en de bonen zijn ook uitgezocht en de aardappelen zijn geschild
quote:
Door de weeks in het niet zo moeilijk moet je rond de 250 zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het gisteren ja, bedankt nog voor de link.
Dat had ik helemaal niet verwacht dat ik nog eens nummer 1 poster op een dag zou worden![]()
Goedemorgen nog allemaal trouwens.
de eitjes zijn opgegeten.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En de sokken met eieren eronder weer in de kast
Als je nu kijkt word dat virus je in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of ik BB wel heb gekeken![]()
Hunebedquote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef Radobe het volgende:
WTF? al klaar met fietsen? Bonenopdracht? Eieren op sokken?
Onder welke steen heb ik eigenlijk gelegen?
Weet je, ik hield me er niet eens mee bezig. Ik plaats de caps voor de andere users... niet om maar zoveel mogelijk posts te krijgen. Het is dat jij me er op wees gisteren dat er zo'n lijst bestond. Maar er zullen er vast wel tussen zitten die perse hoog in die lijst willen komen jaquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Door de weeks in het niet zo moeilijk moet je rond de 250 zitten.
In het weekend is het een stuk moeilijke dan moet je soms de 600 halen.
Mijn record staat op 355 afgelopen tieten zaterdag
Het hoeft van mij ook niet maar het gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je, ik hield me er niet eens mee bezig. Ik plaats de caps voor de andere users... niet om maar zoveel mogelijk posts te krijgen. Het is dat jij me er op wees gisteren. Maar er zullen er vast wel tussen zitten die perse hoog in die lijst willen komen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |