Ing was de weg kwijt waarschijnlijk door te veel drank door elkaar en asperines.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef essie05 het volgende:
Mijn verbinding lag er net ff uit kan iemand vertellen wat Ing in de DBK moest?
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef ReneMid het volgende:
Van mij mogen ze vanavond gelijk de finale houden zijn we gelijk van dat zooitje lamzakken af dus niks geen exit meer maar gelijk zeggen wie er gewonnen heeft.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lekker heb je cappucino??
Zo komen we wel aan de 1000 topics.![]()
Lekker voor de anderen, leg er maar een paar neerquote:
Dank jewel.quote:
Waarom geen moslimextremisten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ik heb nog wel een idee voor een volgende BB , 5 hellsangels 5 hoeren en 3 homo s denk dat dat wel een boeiende BB zal geven.![]()
volgens mij niet. of vier naar de finale, of vandeweek nog een exit-voor-geld ??quote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef bb-millie het volgende:
Hoe zit dat nou, gaan er vanavond dan twee uit? Aangezien er nu nog 5 inzitten... Of is daar nog niks over bekendgemaakt?
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Waarom geen moslimextremisten?![]()
er gaat vanavond één uit en de finale bestaat uit 4quote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef bb-millie het volgende:
Hoe zit dat nou, gaan er vanavond dan twee uit? Aangezien er nu nog 5 inzitten... Of is daar nog niks over bekendgemaakt?
Daar zijn ook best leuke weekopdrachten voor te bedenken trouwensquote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.![]()
Foutquote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.![]()
maar dat is ook niet helemaal zeker, toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
er gaat vanavond één uit en de finale bestaat uit 4
thanks..maar eh moest ze daarvoor naar de DBK? Beetje vaag.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ing was de weg kwijt waarschijnlijk door te veel drank door elkaar en asperines.
Is niet grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Daar zijn ook best leuke weekopdrachten voor te bedenken trouwens![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Zou wel een knallende BB zijn dan.
waar dan wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daarom hoort het hier helemaal niet
Dan heb je foute humor in dit forumquote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
oh... ik dacht even te denken dat ik het wel grappig vond...
Zoek zelf een bash forum uit waar je je extremistische uitlatingen kunt botvierenquote:
En jij bent de humorgraadmeter???quote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je foute humor in dit forum
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 10:56 schreef bb-millie het volgende:
[..]
En jij bent de humorgraadmeter???![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoek zelf een bash forum uit waar je je extremistische uitlatingen kunt botvieren
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ik heb nog wel een idee voor een volgende BB , 5 hellsangels 5 hoeren en 3 homo s denk dat dat wel een boeiende BB zal geven.![]()
Ik heb het nooit over een hoer, homoquote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik doe geen extremistische uitlatingen. Maar goed, jij vind het dus niet kunnen als iemand zegt dat er een paar moslimextremisten in zo'n huis moeten, maar een homo, hoer of hells angel daar maak je geen probleem van? Beetje meten met 2 maten lijkt mij.
Dat zeg ik ook niet, maar daar reageer je ook niet met je "fout"... dussss....quote:Op donderdag 15 december 2005 10:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over een hoer, homo
of Hells angel gehad.
je had gewoon een fout punt (niet nederlands) . Hoe groot kan ik een punt zettenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar daar reageer je ook niet met je "fout"... dussss....
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik ga ook naar dromenland,trusten allemaal.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
je had gewoon een fout punt (niet nederlands) . Hoe groot kan ik een punt zetten
zou je alle 3 in één persoon kunnen stoppen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ach ja , kan ook gebeuren he .quote:Op donderdag 15 december 2005 11:07 schreef bb-millie het volgende:
[..]
snap het echt niet, maar okay, zal het niet meer over me-ers hebben....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |