maar we gaan toch wel door na 22 dec??quote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.quote:
Wel te hopen, de vraag was of we de 1000 zouden halen voor of tijdens de finale, en dat zou moeten lukken.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
Hummie heeft die verwachtingen ons gegeven...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef PH52 het volgende:
Misschien waren de verwachtingen ook te hoog gespannen, er was ons immers voorgespiegeld dat dit, by far, de meest harde BB allertijden zou worden. Inplaats daarvan zijn we opgezadeld met een slap aftrteksel van wat eens een boeiend schouwspel was. AL moet ik zeggen dat de tv uitzendingen toch altijd wel wat te lachen hebben opgeleverd en die zullen we zeker gaan missen hier ( hier als in thuis).![]()
Ik hoop echt dat er een andere BB team voor BB6 komt, deze heeft in mijn ogen veel te veel blunders gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.
Misschien ook wel door alle Lieske bloot caps in dit forum.
Ik betwijfel het een beetje omdat de laatste tijd minder Lieske bloot gebracht wordt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Mischien kan Roel vanavond de rolstoelrace doen met zijn moeder.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Pimtendo het volgende:
Lieske gaat er vanavond uit.
Ing was de weg kwijt waarschijnlijk door te veel drank door elkaar en asperines.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef essie05 het volgende:
Mijn verbinding lag er net ff uit kan iemand vertellen wat Ing in de DBK moest?
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef ReneMid het volgende:
Van mij mogen ze vanavond gelijk de finale houden zijn we gelijk van dat zooitje lamzakken af dus niks geen exit meer maar gelijk zeggen wie er gewonnen heeft.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lekker heb je cappucino??
Zo komen we wel aan de 1000 topics.![]()
Lekker voor de anderen, leg er maar een paar neerquote:
Dank jewel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |