Moet lukken....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Dat gaan we redden toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad welquote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Dropkick het volgende:
Dat gaan we halen!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Minouishere het volgende:
Van mij mag Roel vertrekken, en ik hoop dat Dido er vanavond dan niet is.....
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende weekquote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat gaan we redden toch?
8 per dag ?? alhoewel.....hihi......effe ons best doen dan maar, als het goed is wordt de laatste week erg spannend ;-(
Het wordt alleen maar saaier en dan maakt het nog niet uit wie er vanavond uitgaatquote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Nou ja, moeten we het zelf maar spannend maken...........ik zelf kijk eerlijkgezegd ook wel uit naar het einde van BB....eindelijk weer 's verdergaan met waar ik honderdenzoveel dagen geleden ben gestoptquote:Op donderdag 15 december 2005 09:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende week
Het zal me niet verbazen als BB het lievelingsnummer van Lieske gaat draaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:41 schreef Minouishere het volgende:
Ah, de regie is ook wakker, benieuwd hoe laat die hatelijke haan (volgens Lieske) gaat kraaien....
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:48 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik kijk alvast uit naar de uitzending van vanavond. Ik hoop zoooo dat Naat eruit gaat
![]()
We zullen zien.
BB was verschrikkelijk leuk tot het vertrek van Linda.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:54 schreef Lautje1983 het volgende:
Verwacht eigenlijk niks meer de laatste week.
Na het vertrek van Dido hoopte ik nog een beetje op spannende tv. Maar zo saai als BB dit seizoen is/was............![]()
Ik hoop dat Roel eruit gaat want dan is ook de saaiste eruit.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat nederland er zo ook over denkt
Als Roel daar maar niet te moe voor is.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Mischien kan Roel vanavond de rolstoelrace doen met zijn moeder.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Om topic 1000 te kunnen halen moeten Lieske en Nath blijven.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roel eruit gaat want dan is ook de saaiste eruit.![]()
De overgeblevenen daar kunnen we ons nog aan ergeren en kunnen we blijven schrijven tot nummer 1000![]()
Als Lieske eruit gaat gaan we de ergermachine Manu82 missen![]()
Joost heb ik geen echte voorstander van gezien![]()
Ingrid gaat steeds meer naar nummer 1![]()
![]()
Dus een finale van 3 naar 1:
Joost![]()
Lieske![]()
Ingrid![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske is wel fotogeniek.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef regenworm het volgende:
Persoonlijk één van de mooiste Lieske caps.
[afbeelding]
Ik heb iets meer weerstand met Roel als met Nathalie, dan nog maar een weekje rare bekken caps als die verveelde kop van Roel en zijn rare stemmetjequote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Om topic 1000 te kunnen halen moeten Lieske en Nath blijven.
Maar ik zie liever Roel blijven dan Nath omdat hij iets beter te pruimen was dan Nath
maar we gaan toch wel door na 22 dec??quote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.quote:
Wel te hopen, de vraag was of we de 1000 zouden halen voor of tijdens de finale, en dat zou moeten lukken.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
Hummie heeft die verwachtingen ons gegeven...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef PH52 het volgende:
Misschien waren de verwachtingen ook te hoog gespannen, er was ons immers voorgespiegeld dat dit, by far, de meest harde BB allertijden zou worden. Inplaats daarvan zijn we opgezadeld met een slap aftrteksel van wat eens een boeiend schouwspel was. AL moet ik zeggen dat de tv uitzendingen toch altijd wel wat te lachen hebben opgeleverd en die zullen we zeker gaan missen hier ( hier als in thuis).![]()
Ik hoop echt dat er een andere BB team voor BB6 komt, deze heeft in mijn ogen veel te veel blunders gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.
Misschien ook wel door alle Lieske bloot caps in dit forum.
Ik betwijfel het een beetje omdat de laatste tijd minder Lieske bloot gebracht wordt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Pimtendo het volgende:
Lieske gaat er vanavond uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |