Bommie!!! Utregse vlerk dat je daar bent! Solliciteer jij naar een functie in de wedstrijdleiding?quote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie zijn echt de slechtste wedstrijdlijers die ik heb gezien. Vooral veel lullen en interessant doen, maar daden t.o.v. het spel ho maar!
En vooral veel consessies doen![]()
![]()
Hb ni eens flyers van je gekregen sufkopquote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik word er ook niet echt vrolijk van....ook niet van het aantal aanmeldingen overigens. Ja...sgoppers te over, maar inschrijvingen voor de slachtofferrol heb ik nog niet binnen zien komen via fax of e-mail.
Nu was de inschrijftermijn natuurlijk ook niet echt lang en bovendien heeft Bear de haar toevertrouwde flyers waarschijnlijk gebruikt om haar modderpoten aan af te vegen.
Morgenvroeg nog maar even een paar nieuwe exemplaren laten drukken en dan het verspreiden maar uitbesteden aan een professionele organisatie. Is misschien iets duurder dan op vrijwillige basis, maar daar staat tegenover dat je dan wel weer een hogere recette tegemoet kunt zien.![]()
Hmmm vreemd....quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hb ni eens flyers van je gekregen sufkop![]()
Integendeel. Ik ben rechtvaardig, en totaal niet corrupt en derhalve denk ik dat een plek bij de wedstriijdlijers me nogal onnatuurlijk zou komen te bevallen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie!!! Utregse vlerk dat je daar bent! Solliciteer jij naar een functie in de wedstrijdleiding?![]()
Weer zo'n kutpost vol fouten. Ik sommeer je bij deze om dit topic gedurende 2 uur te verlaten en niet meer aan te doen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Definieer "gezien" ?quote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie zijn echt de slechtste wedstrijdlijers die ik heb gezien. Vooral veel lullen en interessant doen, maar daden t.o.v. het spel ho maar!
En vooral veel consessies doen![]()
![]()
Hoe praat ze dan tegen het honorair jurylid??quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb weer eens zitten dromenquote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm vreemd....
Er kwam een harig ruig uitziend gedrocht het kantoor binnen die liep te blêren om flyers..ik zou toch zweren....
als in 'gelezen op het forum'. Vrees niet, ik heb het niet over je weke schedel zoals geplaatst in je fotoboek, jij ranzige Braakhekke-addept!quote:
Godverdomme nu ff 2 uur uit dit topic, laatste fucking waarschuwing!quote:Op maandag 12 december 2005 22:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb weer eens zitten dromen
Dus voor dat je met je grote mond gaat bleren vraag t eerst na.
overbeharige roodkontige bananen etende chimpansee![]()
Ach ga een tijdje naar de plee kakracenquote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weer zo'n kutpost vol fouten. Ik sommeer je bij deze om dit topic gedurende 2 uur te verlaten en niet meer aan te doen.
MEEN ELK WOORD!![]()
zo dat zie je tochquote:Op maandag 12 december 2005 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe praat ze dan tegen het honorair jurylid??![]()
Je valt in herhaling, Luciano-wanabee!quote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ga een tijdje naar de plee kakracen![]()
Lees ik hier een eerste vrijwillige aanmelding als slachtoffer voor het oud Argentijns zaktrappen van morgenavond.quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
als in 'gelezen op het forum'. Vrees niet, ik heb het niet over je weke schedel zoals geplaatst in je fotoboek, jij ranzige Braakhekke-addept!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vald altijd in herhaling wat ben jij dan luciano-wanabee wanabeequote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, Luciano-wanabee!![]()
Moet je maar hopen dat ik online ben rond die tijd, stuk doorgescheten dependslip! (mooi he, allllliteratie?)quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier een eerste vrijwillige aanmelding als slachtoffer voor het oud Argentijns zaktrappen van morgenavond.![]()
Die noteren we! Een taaie zak, daar weten wij wel raad mee!quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier een eerste vrijwillige aanmelding als slachtoffer voor het oud Argentijns zaktrappen van morgenavond.![]()
LEESTEKENS, JOSTI!quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij vald altijd in herhaling wat ben jij dan luciano-wanabee wanabee![]()
Rimpel creme word het soeperler vanquote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Die noteren we! Een taaie zak, daar weten wij wel raad mee!![]()
Inderdaad kwaliteitsmateriaalquote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Die noteren we! Een taaie zak, daar weten wij wel raad mee!![]()
het is: zEIkstraal, Corky!quote:
Net zo beurs als die weke massa in die botte schedel van je?quote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Rimpel creme word het soeperler van
En is die eerder beurs![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Inderdaad kwaliteitsmateriaal....daarmee kunnen we minimaal 3 verschillende genaaldhakte deelneemsters voorzien van 10 trappen elk.
![]()
Wat nou Corkyquote:
Yep...ik hoorde het dus goed...hij is akkoordquote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
doe maar snel de aandacht aflijen, kutspellijers!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is knoei hard hoorquote:Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net zo beurs als die weke massa in die botte schedel van je?
quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef lovebear het volgende:
Ik ben wanhopig op zoek naar die ene man die na het eten van te veel
bruine bonen mij zijn poepgat laat likken en terwijl ik daarmee bezig
ben zogenaamd per ongeluk natte scheten laat en uiteindelijk zijn poep
laat lopen. Alleen nette types mogen reageren a.u.b.!!!![]()
Ik zou hier best op de inhoud van de kritiek willen ingaan, maar...quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
doe maar snel de aandacht aflijen, kutspellijers!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef Jappie het volgende:
De gehele avond en nacht kunt u weer heerlijk aan uw trekken komen.
Geniet van de ontspannen ambiance van het perron, of wat dacht u van
de intieme sfeer op de toiletten. Laat u zich liever verrassen met een ritje
in een prive-coupé? Uw wens is onze zorg. Dit alles is weer mogelijk dankzij
de toegewijde diensten van uw schandknaak. Boek nu en ontvang dubbel zegels.
Natuurlijk all-in, en dat voor maar EURO 2,50
Tot ziens op centraal station!
Jappie
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Prijzen zijn
exclusief 17,5% B.T.W. en 4,5% overdrachtsbelasting. Jappie is niet
aansprakelijk voor enige schade voortkomend uit het foutief lezen/begrijpen/interpreteren
van deze advertentie of schade/letsel die ontstaan is door acties als gevolg van het
verkeerd lezen/begrijpen/interpreteren van deze advertentie.
die heb je voor het gemak 5 a 10 postings gelee overgeslagen Held!quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou hier best op de inhoud van de kritiek willen ingaan, maar...Kan niks vinden...
We moeten misschien alleen iets doen aan die grijns op zijn gezicht....het is voor de deelneemsters natuurlijk niet echt prettig om tijdens het trappen tegen die vastgevroren onnozele glimlach aan te moeten kijken.quote:
Neem jij maar eens een chelsea-grim!quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
We moeten misschien alleen iets doen aan die grijns op zijn gezicht....het is voor de deelneemsters natuurlijk niet echt prettig om tijdens het trappen tegen die vastgevroren onnozele glimlach aan te moeten kijken.![]()
Gatverdammequote:
jij post zukke dingen viezert, ik quote je alleen maarquote:Op maandag 12 december 2005 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Ga jij je harige Urkel gat eens schobben.
Dan komt er misschien iets zinnigs uit
Nu komt er alleen maar lama kwijl uit.
Kijk dat ziet er in een keer al een stuk beter uit.quote:Op maandag 12 december 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem jij maar eens een chelsea-grim!![]()
Dat heb ik niet geschreven viezertquote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij post zukke dingen viezert, ik quote je alleen maar
heb het uit een ander topic, ransaap!quote:Op maandag 12 december 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven viezert
Als je op de datum klikt krijg je te zien wat ik echt heb geschreven Dodo
Kan niet Gijs gans als je op de datum klikt krijg je de post die er eigenlijk moet staan.quote:Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb het uit een ander topic, ransaap!![]()
ohja en klik er nu eens op hierboven, viezert!!!!quote:Op []maandag 12 december 2005 23:24[/url] schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb echt slappe tieten!
(((((((((((((((KWALL))))))))))))))))))quote:
Je denkt toch niet dat iemand hier intrapt.quote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohja en klik er nu eens op hierboven, viezert!!!!![]()
Klopt!quote:Op ]maandag 12 december 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
Ik stink!
Wat lief zegquote:Op maandag 12 december 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Prima, we hebben oma blij gemaakt met een kerstboompie![]()
En nu is het potverdorie genoeg geweest Utrechtste straatrat. Laat beertje met rust.quote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohja en klik er nu eens op hierboven, viezert!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |