Een bonnetje... wat romantischquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:17 schreef Yildiz het volgende:
Vraag: mag ik ook een bonnetje?
zij: okay
jij: *schrijft een plaats / tijd op
zij: uhhh
jij: zin om met mij daar te zijn?
zij: ja / nee
jij:/
(en bij ja haar het bonnetje geven, zodat ze het niet vergeet)
zoiets? (ik zou zo scripts kunnen schrijven, want ik ben er wel zo 1 van: 'de beste stuurlui staan aan wal')
alleen, je moet ook weer niet acteren, maar dit kan je vast wel mooi gieten, om die 8 mensen te onwtijken (wat n kleffe shit)
p.s. goedemorgen
Ook niet een beetje ?!......quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:35 schreef sigme het volgende:
Maar ik heb geen enkele therapeutische neiging
Als Remkes dit doorzet loopt hij op een publieke landmijn.quote:Aangifte tegen Peter R. de Vries
Uitgegeven: 12 december 2005 23:44
Laatst gewijzigd: 13 december 2005 07:13
HILVERSUM - Er komen mogelijk juridische stappen tegen misdaadverslaggever Peter R. de Vries omdat hij in zijn tv-uitzending van zondag diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst IVD met staatsgeheime informatie heeft getoond. Minister Remkes van Binnenlandse Zaken heeft dat maandagavond gezegd in het tv-programma Barend & Van Dorp.
De schijfjes zijn maandag door De Vries aan de AIVD overhandigd. Die heeft aangifte gedaan tegen de misdaadverslaggever. De dienst was de spullen kwijtgeraakt doordat een medewerker ze in een ingeruilde leasewagen had laten liggen. Een garagemedewerker overhandigde ze aan De Vries. Die is er volgens Remkes in zijn uitzending "redelijk prudent" mee omgegaan.
Remkes zei maandag dat er "iets stevig fout is gegaan" en dat hij "baalt als een stekker" van de zaak. De betrokken AIVD-medewerker is inmiddels geschorst. De rijksrecherche onderzoekt hoe de schijfjes precies zijn zoekgeraakt. Remkes sluit niet uit dat de betreffende medewerker te "verlegen" was om aan zijn dienst te melden dat hij de diskettes kwijt was.
De schijfjes bevatten onder meer informatie over het seksleven van wijlen Pim Fortuyn. Volgens Remkes werd deze politicus in 2002 onder de loep genomen omdat de mogelijkheid bestond dat Fortuyn chantabel was.
Nee, ik geloof het niet eigenlijk. Misschien komt het online anders over?quote:
Dan heb je weer kans dat ze zich 'gekocht' voelt, denk ik zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een bonnetje... wat romantisch![]()
Ik ga toch maar voor mijn roos, bloemen oplossing. Of iets anders, ik heb nog een vr.ketting in mijn jas zitten omdat ik een Sinterklaas kado had gekocht voor de vriendin van mijn broer. Maar wat bleek, op 5 dec was de verkering al weer een week voorbij. Dus ik zit nu opgescheept met een kado waar ik niets aan heb. Hoewel
![]()
Stond gister in AD dat de AIVD de buitenlandse inlichteningendiensten had gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als Remkes dit doorzet loopt hij op een publieke landmijn.
Yildiz, moet jij je niet eens opwinden over de AIVD? De Vries, Fortuyn & de Lekke AIVDquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Stond gister in AD dat de AIVD de buitenlandse inlichteningendiensten had gewaarschuwd.
Nu weet ik het nog steeds niet (en ik zal het niet weten ook), speelt de AIVD -, met een budget van enkele honderden miljoenen euro's- een spelletje desinformatie, of zitten er echt een paar gepromoveerde sociaal-werkplaatsers in?
Als het desinformatie is, zo van kijk Nederland, zo debiel zijn wij, ga maar je gang (en dan pakken wij je stiekem wel, want we weten veel), dan beginnen ze daarin aardig te slagen.
Maar dat ze buitenlandse diensten waarschuwen voegt dan weer aan de twijfel toe.
Met een bonnetje kun je vanalles ruilenquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een bonnetje... wat romantisch![]()
Ik ga toch maar voor mijn roos, bloemen oplossing. Of iets anders, ik heb nog een vr.ketting in mijn jas zitten omdat ik een Sinterklaas kado had gekocht voor de vriendin van mijn broer. Maar wat bleek, op 5 dec was de verkering al weer een week voorbij. Dus ik zit nu opgescheept met een kado waar ik niets aan heb. Hoewel
![]()
vanuit een boek naar een film bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is Engels voor verfilming?
Reshaped/Altered for cinema (purposes)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is Engels voor verfilming?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Reshaped/Altered for cinema (purposes)
quote:ACER Aspire T151 computer
Art.nr: 7062231
Volledige specificaties:
Merk processor : AMD
Type processor : Athlon 64 3200+
Kloksnelheid : 2.0 GHz
Cachegeheugen : 256
Bustechnologie : 333 MHz
Intern geheugen : 512 MB
Harde schijf : 160 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : ATI X550SE HM
Grafisch geheugen : 256 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : ja
Seriële poorten : 1
USB-poorten : 7x USB 2.0
TV-out : ja
Besturingssysteem : Win XP home (NL)
IRDA : nee
WiFi : -
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Toetsenbord : standaard
Muis : mechanisch
Monitor : geen
Dramatization.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef Yildiz het volgende:
het moet een werkwoord zijn, niet een halve zin...
filmivication?(ik bedenk het ter plekke)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Schwarzenegger Rejects Williams' Bid for Clemency.
California Gov. Arnold Schwarzenegger denied clemency today for convicted killer Stanley Tookie Williams, saying the facts of the case do not justify blocking his scheduled execution. Williams, a convicted killer and co-founder of the Crips gang, is due to die by injection shortly after midnight local time. His death sentence sparked a debate over capital punishment, with his supporters claiming he is a changed man who writes books leading children away from gang life.
Ja, die idioot verdedigt hem ook nog. Lachen he, Harry? Net zo leuk als de vrijspraak voor OJ.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
When the pimp's in the crib ma
Drop it like it's hot
Drop it like it's hot
Drop it like it's hot
When the PIGS try to get at ya
park it like it's hot
park it like it's hot
park it like it's hot
And if a nigga get a attitude
Pop it like it's hot
Pop it like it's hot
Pop it like it's hot
I got the rolly on my arm and I'm pouring Chandon
And I roll the best weed cause I got it going on
het is een klassenstrijd waar wij, blanken, niets van zullen begrijpen, vrees ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, die idioot verdedigt hem ook nog. Lachen he, Harry? Net zo leuk als de vrijspraak voor OJ.
Aangezien de LAPD volkomen geinfiltreerd is door zwart tuig van de richel, is het een mooi ding dat Schwarzenegger z'n poot stijf houdt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is een klassenstrijd waar wij, blanken, niets van zullen begrijpen, vrees ik
http://www.rollingstone.com/news/story/_/id/8898338/notoriousbig?pageid=rs.NewsArchive&pageregion=mainRegion&rnd=1133388746319&has-player=truequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aangezien de LAPD volkomen geinfiltreerd is door zwart tuig van de richel
zoiets gaat niet zonder kleerscheuren natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aangezien de LAPD volkomen geinfiltreerd is door zwart tuig van de richel, is het een mooi ding dat Schwarzenegger z'n poot stijf houdt.
Inderdaad, hierin schuilt te schuld van het complotdenken omtrent de jarenlange 2pac terreur, terwijl de man allang dood was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
http://www.rollingstone.com/news/story/_/id/8898338/notoriousbig?pageid=rs.NewsArchive&pageregion=mainRegion&rnd=1133388746319&has-player=true
Het was het mooist geweest als Swartsenegger nog een rolletje zou hebben gehad in The Player, van Robert Altman. Nietwaar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zoiets gaat niet zonder kleerscheuren natuurlijk
[afbeelding]
"I'll be back for your pancreas"
Is dat niet die film met de weddenschap tussen twee pianisten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was het mooist geweest als Swartsenegger nog een rolletje zou hebben gehad in The Player, van Robert Altman. Nietwaar?
Nee. Ik weet niet welke dat is, zegt me niks.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat niet die film met de weddenschap tussen twee pianisten?
Ik was het zonnebrilletje vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet welke dat is, zegt me niks.
The player gaat oa over het maken van een Hollywoodfilm met een bad ending: een onschuldig ter dood veroordeelde wordt *niet* gered. De film gaat ook over de Hollywood industrie, de film wordt gemaakt, op het laatste moment stormt Bruce Willis dwars door de ruiten van de gifcabine en draagt Julia Roberts eruit. Zij vraagt "what took you so long?" , hij antwoordt "traffic was a bitch".
Jij bedoelt dit film met die gokkers, right? Een ouwe die de jonge het vak leert, zoiets.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was het zonnebrilletje vergeten.
Nee, een film over een weddenschap op een cruiseschip tussen twee pianisten wie het snelst een Mazurka of zo kan spelen. De winnaar doet een lucifer ontvlammen door hem tussen de toetsen te leggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit film met die gokkers, right? Een ouwe die de jonge het vak leert, zoiets.
Zoals ik laatst al zei: mijn filmkennis is zeer beperkt en voor zover aanwezig vreemd fragmentarisch. Cruiseschip... Polanski heeft een film op een cruiseschip? Honeymoon ofzo? Geen, geen vrolijk film, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, een film over een weddenschap op een cruiseschip tussen twee pianisten wie het snelst een Mazurka of zo kan spelen. De winnaar doet een lucifer ontvlammen door hem tussen de toetsen te leggen.
Kaalscheren... pek... veren... enz.quote:In Duitsland ruim duizend bekeringen tot islam
BERLIJN - In Duitsland hebben zich dit jaar meer dan duizend mensen bekeerd tot de islam, het hoogste aantal in een jaar tot nu toe. Dat heeft dinsdag het instituut voor archieven van de islam in Duitsland meegedeeld.
„Een aanzienlijke verhoging”, bevestigde directeur Salim Abdullah van het instituut in de Berliner Zeitung. Van de 3,2 miljoen moslims in Duitsland zijn er bijna 15.000 van oorsprong Duits.
Van de bekeerlingen is tweederde vrouw, over het algemeen goed opgeleid met een goede baan. Slechts een klein deel van hen is moslim geworden omdat ze er met een zijn getrouwd. Het instituut heeft geen verklaring voor het verhoogde aantal bekeringen.
waarom?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kaalscheren... pek... veren... enz.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:09 schreef Drugshond het volgende:
@G-B.
Heb je al de volgende attributen gekocht ?Een pijp (met mint tabak). Een corduroy colbert jasje (met leren stukjes op je elebogen). Geitenwollen sokken Shandalen En een houthakkers bloes. Laat je nu een baard staan ?! En, Vergeet niet de krijtresten aan je broek af te vegen.
Het hoort allemaal bij het leraarschap. Dus let op je dress-code.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=74156quote:Kabinet gaat woningen eisen
van onze redactie politiek
DEN HAAG - Gemeenten die blijven weigeren huisvesting beschikbaar te stellen voor nieuwe Nederlanders, zullen desnoods worden gedwongen dat te doen. Dat liet minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken, Integratie) gisteren doorschemeren in een Kamerdebat.
Momenteel wachten enkele duizenden mensen met een verblijfsvergunning in opvangcentra op een flat of eengezinswoning. PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem zei dat ,,tal van gemeenten, zoals Staphorst, structureel weigeren een paar woningen voor erkende asielzoekers beschikbaar te stellen''.
De opstelling van de Overijsselse gemeente is geenszins uniek, erkende Verdonk. Ze vertelde dat het geduld in het kabinet langzamerhand op raakt. Welke stappen tegen weigerachtige gemeenten worden genomen, zei ze niet. Verdonk wil daarover overleggen met collega Sybilla Dekker van Volkshuisvesting.
Tijdens het debat bleek dat er een Kamermeerderheid is die mannelijke allochtonen strafrechtelijk wil vervolgen als ze hun echtgenote achterlaten in hun geboorteland. De CDA-Kamerfractie voegde zich in het kamp van de voorstanders. Eerder wees minister van justitie Piet Hein Donner (ook CDA) zo'n aanpak nog af.
Voorts wil de Kamer dat er een einde komt aan de zogeheten België-route. Veel Nederlanders die hun partner uit het buitenland halen, vestigen zich tijdelijk in België. Daar krijgen ze al na een paar maanden een verblijfsdocument. Daarmee kunnen ze zich weer in Nederland vestigen zonder dat de partner een inburgeringscursus hoeft te volgen. Verdonk gaat met haar Belgische collega's praten om er een eind aan te maken.
LPF-Kamerlid Joao Varela hield een krachtig pleidooi om de instroom van huwelijkspartners (vooral bruiden) uit het buitenland 'rigoureus te stoppen'. Hij wil dat de Nederlandse partners een onderhoudsplicht krijgen van minstens vijf jaar, ook na een (snelle) scheiding. Of er voldoende steun bestaat voor die maatregel, was gisteren niet duidelijk.
Het is Varela een doorn in het oog dat steeds meer kinderen thuis opgroeien bij een moeder die vrijwel uitsluitend Turks, Marokkaans of een andere vreemde taal spreekt. ,,Dat blijft een belemmering voor de integratie in ons land'', aldus Varela.
De behoefte om te trouwen met een partner van dezelfde komaf komt overal op de wereld voor, betoogde ChristenUnie-Kamerlid Tineke Huizinga: ,,Ook de derde generatie van Nederlandse emigranten in Amerika trouwt, zo is gebleken, het liefst met een Nederlander.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |