Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.quote:Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.
Ik keur elke vorm van geweld af.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.
Goed laten we het dan over de arabieren hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
serieus gast je snapt het niet he?quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Goed laten we het dan over de arabieren hebben.
Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
serieus gast je snapt het niet he?
Tis gewoon kuttuig wat de stranden daar terroriseert, en die moeten uiteraard aangepakt worden.
Het is gewoon dom en fout om een hele bevolkingsgroepn hiervan de schuld te geven.
Ok, dat ben ik redelijk met je eens. Alhoewel ik mij afvraag of de moslimgemeenschap er zelf zoveel aan kan doen. Kun jij iets doen aan de tokkie's bij jou in de straat als voorbeeld? Die behoren tenslotte tot de gemeenschap "jouw straat"quote:Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.
Dan moet je beter lezen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
Verkoopt Meki tegenwoordig ook al leesbrillen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellenquote:
Omfg.quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellen
tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.quote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellen
Dus doordat Libanees tuig op een bepaalde manier reageert, is een willekeurig persoon met Arabisch/Zuid Europees uiterlijk, op straat afgetuigd door Australisch blank tuig, opeens geen onschuldig slachtoffer meer?quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is het tuig van Australie wat nu bezig is. Maar gezien de manier waarop die Libiers reageren en wat de aanleiding is geweest....die mensen zijn zeker geen onschuldige slachtoffers.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.![]()
ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?quote:
nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).quote:
waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef Re het volgende:
[..]
waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?
Bij deze rellen wel ja, maar wat ging eraan vooraf?quote:Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
ja? en heb je ook de opnames gezien van vele groepen allochtone jongeren die in net zulke slechte omstandigheden leven maar blijkbaar genoeg aanleiding geven tot deze uitspattingen. veel mensen wisten in het topic over de rellen in parijs wel te verdedigen dat het ging om achtergestelde moslims en niet-westerse allochtonen, deze dingen zie ik niet zo terug in dit topic van juist diezelfde mensen. beetje laf en eenkennig. kijk daarvoor uit, want dat is straks onze grootste vijand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Re het volgende:
[..]
nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellen
Libanezen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |