Een bonnetje... wat romantischquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:17 schreef Yildiz het volgende:
Vraag: mag ik ook een bonnetje?
zij: okay
jij: *schrijft een plaats / tijd op
zij: uhhh
jij: zin om met mij daar te zijn?
zij: ja / nee
jij:/
(en bij ja haar het bonnetje geven, zodat ze het niet vergeet)
zoiets? (ik zou zo scripts kunnen schrijven, want ik ben er wel zo 1 van: 'de beste stuurlui staan aan wal')
alleen, je moet ook weer niet acteren, maar dit kan je vast wel mooi gieten, om die 8 mensen te onwtijken (wat n kleffe shit)
p.s. goedemorgen
Ook niet een beetje ?!......quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:35 schreef sigme het volgende:
Maar ik heb geen enkele therapeutische neiging
Als Remkes dit doorzet loopt hij op een publieke landmijn.quote:Aangifte tegen Peter R. de Vries
Uitgegeven: 12 december 2005 23:44
Laatst gewijzigd: 13 december 2005 07:13
HILVERSUM - Er komen mogelijk juridische stappen tegen misdaadverslaggever Peter R. de Vries omdat hij in zijn tv-uitzending van zondag diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst IVD met staatsgeheime informatie heeft getoond. Minister Remkes van Binnenlandse Zaken heeft dat maandagavond gezegd in het tv-programma Barend & Van Dorp.
De schijfjes zijn maandag door De Vries aan de AIVD overhandigd. Die heeft aangifte gedaan tegen de misdaadverslaggever. De dienst was de spullen kwijtgeraakt doordat een medewerker ze in een ingeruilde leasewagen had laten liggen. Een garagemedewerker overhandigde ze aan De Vries. Die is er volgens Remkes in zijn uitzending "redelijk prudent" mee omgegaan.
Remkes zei maandag dat er "iets stevig fout is gegaan" en dat hij "baalt als een stekker" van de zaak. De betrokken AIVD-medewerker is inmiddels geschorst. De rijksrecherche onderzoekt hoe de schijfjes precies zijn zoekgeraakt. Remkes sluit niet uit dat de betreffende medewerker te "verlegen" was om aan zijn dienst te melden dat hij de diskettes kwijt was.
De schijfjes bevatten onder meer informatie over het seksleven van wijlen Pim Fortuyn. Volgens Remkes werd deze politicus in 2002 onder de loep genomen omdat de mogelijkheid bestond dat Fortuyn chantabel was.
Nee, ik geloof het niet eigenlijk. Misschien komt het online anders over?quote:
Dan heb je weer kans dat ze zich 'gekocht' voelt, denk ik zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een bonnetje... wat romantisch![]()
Ik ga toch maar voor mijn roos, bloemen oplossing. Of iets anders, ik heb nog een vr.ketting in mijn jas zitten omdat ik een Sinterklaas kado had gekocht voor de vriendin van mijn broer. Maar wat bleek, op 5 dec was de verkering al weer een week voorbij. Dus ik zit nu opgescheept met een kado waar ik niets aan heb. Hoewel
![]()
Stond gister in AD dat de AIVD de buitenlandse inlichteningendiensten had gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als Remkes dit doorzet loopt hij op een publieke landmijn.
Yildiz, moet jij je niet eens opwinden over de AIVD? De Vries, Fortuyn & de Lekke AIVDquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Stond gister in AD dat de AIVD de buitenlandse inlichteningendiensten had gewaarschuwd.
Nu weet ik het nog steeds niet (en ik zal het niet weten ook), speelt de AIVD -, met een budget van enkele honderden miljoenen euro's- een spelletje desinformatie, of zitten er echt een paar gepromoveerde sociaal-werkplaatsers in?
Als het desinformatie is, zo van kijk Nederland, zo debiel zijn wij, ga maar je gang (en dan pakken wij je stiekem wel, want we weten veel), dan beginnen ze daarin aardig te slagen.
Maar dat ze buitenlandse diensten waarschuwen voegt dan weer aan de twijfel toe.
Met een bonnetje kun je vanalles ruilenquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een bonnetje... wat romantisch![]()
Ik ga toch maar voor mijn roos, bloemen oplossing. Of iets anders, ik heb nog een vr.ketting in mijn jas zitten omdat ik een Sinterklaas kado had gekocht voor de vriendin van mijn broer. Maar wat bleek, op 5 dec was de verkering al weer een week voorbij. Dus ik zit nu opgescheept met een kado waar ik niets aan heb. Hoewel
![]()
vanuit een boek naar een film bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is Engels voor verfilming?
Reshaped/Altered for cinema (purposes)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is Engels voor verfilming?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Reshaped/Altered for cinema (purposes)
quote:ACER Aspire T151 computer
Art.nr: 7062231
Volledige specificaties:
Merk processor : AMD
Type processor : Athlon 64 3200+
Kloksnelheid : 2.0 GHz
Cachegeheugen : 256
Bustechnologie : 333 MHz