quote:Kijk es bij de Mediamarkt, daar heb ik laatst ook dat spul weggehaald.. ( ¤5.95)
Hoezo geen polyfone ringtones? Je kan er zelfs MP3's als ringtones gebruiken.quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef jacco het volgende:
Is er nog een wezenlijk groot verschil tussen de K750i? Ik weet dat de k serie geen polyfone ringtones heeft. Maar zijn er nog andere grote verschillen?
Oh dat dacht ik op de site van sonyericsson te hebben gelezen. Dan heb ik me vergist.quote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoezo geen polyfone ringtones? Je kan er zelfs MP3's als ringtones gebruiken.
Voor de rest is de phone hetzelfde als de K750i, alleen de W800i is meer op de MP3 speler gericht.
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Slarioux het volgende:
In het licht van het nieuwe subforum waar deze reeks in staat, gaat er een einde komen aan het "klets hier over jezelf en eventueel ook over je gadget als je daar wat over te zeggen hebt"-sfeertje.
Deze reeks gaat gebruikt worden voor het melden van problemen en het stellen van (technische) gebruiksvragen, mits users de weg weten te vinden naar deze reeks. Mochten ze dat niet, en openen ze een eigen topic, is dat zoals gewoonlijk niet zo'n probleem. Maar ons (Marty26, jump en ik) punt is, dat deze reeks zoals ze in GVH bestond, in DIG geen doorgang gaat vinden.
Dat jullie het weten.
Kijk ff in deel 6, pagina 4 of 5 geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef femmerink het volgende:
Iemand nog vette thema's voor de w800i?
Ja, ik heb genoeg van de verkapte slowchat.quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?
Je stelt hier een grote groep gebruikers waaronder mijzelf heel erg mee teleur. Want laat het nou net een van de weinige topics zijn waar we voor terug blijven komen.
Sterker nog, in plaats van te dreigen met het einde van een goedlopende serie topics zo DIG zichzelf meer eer aan doen series als deze te behandelen als paradepaartjes en zelfs om te toveren tot een sticky-topic.
Dat jullie het weten.
Ik zou ten eerste niet inzien waarom dit sticky zou moeten, dan kan je evengoed nog 20 andere ooksticky gaan zetten. En wat Slarioux zegt, de GSM topics zijn 1 voor 1 halve slowchat topics.quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?
Je stelt hier een grote groep gebruikers waaronder mijzelf heel erg mee teleur. Want laat het nou net een van de weinige topics zijn waar we voor terug blijven komen.
Sterker nog, in plaats van te dreigen met het einde van een goedlopende serie topics zo DIG zichzelf meer eer aan doen series als deze te behandelen als paradepaartjes en zelfs om te toveren tot een sticky-topic.
Dat jullie het weten.
Tja...quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Skv het volgende:
In plaats van de GVH-topics te verwelkomen ga je dreigen enzo?
Laat dit nou gewoon ff lopen dan.
Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Skv het volgende:
In plaats van de GVH-topics te verwelkomen ga je dreigen enzo?
Laat dit nou gewoon ff lopen dan.
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tja...
Ik mis GVH nu al. Verkapte slowchat of niet, GVH had al een soort bling-gehalte en mensen vertelden trots en graag de datjes en datjes van hun speeltje dus ook over het gebruik ervan, vaak waren de gadgets exclusief en dus niet altijd even bereikbaar voor iedereen, dus ook niet veel publiek. Maar ja, degenen die de view-quota hanteren om het bestaansrecht te verantwoorden hebben dat niet zo begrepen.
En verwijder dit bericht gerust hoor, beste DIG-mods. Maar zo denken er wel meer W800i-bezitters en ex-GVH bezoekers er over. Komen in DIG terecht, krijgen meteen een hautaine mededeling dat slowchat ist verboten, want o wee.
![]()
En was daar mis mee? Wij hebben er niet om deze verhuizing gevraagd. DIG is wel het laatste waar ik dit topic terug zou willen zien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg van de verkapte slowchat.
Nu.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.
Ja, slowchat is verboden. Streng verboden. En zodirect verwijder ik je bericht. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst voor nazi wordt uitgemaakt een "ex-GVH'er".
Er was niks mis mee nee. Maar in DIG hebben we al genoeg slowchat, en wij als modjes zitten niet te wachten op nog meer "het is geen slowchat"-reeksen.quote:
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.quote:Wij hebben er niet om deze verhuizing gevraagd. DIG is wel het laatste waar ik dit topic terug zou willen zien.![]()
Wat Slar dus zegt geldt ook voor mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er was niks mis mee nee. Maar in DIG hebben we al genoeg slowchat, en wij als modjes zitten niet te wachten op nog meer "het is geen slowchat"-reeksen.
[..]
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.
Misschien heb ik het niet duidelijk genoeg geschreven of je leest het op een andere manier. Ik doelde op de lage views/bezoekers op GVH, maar dat is juist de bedoeling! Het is een gadgetforum, dus zullen er in de meeste gevallen niet veel mensen het hebben, daarom is het dan ook een gadget. Dus schept men daar een beetje op, of laat zien wat men nog meer kan met hun hebbedingetje. Verkapte slowchat is dan het gevolg en ik vind dat helemaal niet erg, het laat zien dat er wel degelijk interesse is.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.
Ja, slowchat is verboden. Streng verboden. En zodirect verwijder ik je bericht. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst voor nazi wordt uitgemaakt een "ex-GVH'er".
Juist. Trap eens achter de schermen eens wat crewleden wakker en laat GVH terugkomen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.
[FOK!radio] Mod Geqxon over opdoeken GVHquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet duidelijk genoeg geschreven of je leest het op een andere manier. Ik doelde op de lage views/bezoekers op GVH, maar dat is juist de bedoeling! Het is een gadgetforum, dus zullen er in de meeste gevallen niet veel mensen het hebben, daarom is het dan ook een gadget. Dus schept men daar een beetje op, of laat zien wat men nog meer kan met hun hebbedingetje. Verkapte slowchat is dan het gevolg en ik vind dat helemaal niet erg, het laat zien dat er wel degelijk interesse is.
[..]
Juist. Trap eens achter de schermen eens wat crewleden wakker en laat GVH terugkomen.![]()
Doe ik regelmatig schoonspuiten op m'n werk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen last van stof onder mn scherm.. Wel rondom dat pookje.
Kan je wel met zown hogedruk-dingetje wegspuiten.
Ik niet, maar ik ken wel iemand met enorm veel stof onder het schermquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Iemand last van extreem veel stof onder het scherm![]()
Kwam er vanmiddag achter, toen ik hem in de zon hield![]()
We leven in Nederland => weinig zon, dus geen problemenquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Iemand last van extreem veel stof onder het scherm![]()
Kwam er vanmiddag achter, toen ik hem in de zon hield![]()
Je koopt het bij de electronicazaak of computerwinkel en vraagt om een busje lucht waarmee je je electronica kan schoonspuiten. Ziet er uit als WD40 met zo'n rietje eraan voor het preciece werk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:09 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
We leven in Nederland => weinig zon, dus geen problemen![]()
Maar OT, schoonspuiten met een hogedruk ding?Hoe werkt zoiets?
TIP: Houdt zo'n bus juist NOOIT op z'n kop. Juist dan komt er vocht mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je koopt het bij de electronicazaak of computerwinkel en vraagt om een busje lucht waarmee je je electronica kan schoonspuiten. Ziet er uit als WD40 met zo'n rietje eraan voor het preciece werk.
Ik heb zoiets nooit in handen gehad, maar ik denk dat je elke keer als je het gaat gebruiken, eerst de bus op z'n kop moet houden en het eventuele vocht of condens uit moet spuiten om vervolgens te gebruiken op je electronische spullen.
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef elixer het volgende:
Zijn er nog leuke aanbiedingen voor deze telefoon?
Ik wil em het liefst bij een 1jarig abo.
Of toch gewoon uit elkaar halen en de complete print in de pure alcohol leggen (geen bier dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:23 schreef Nathox het volgende:
okeeeeeej... zojuist heeft mijn W800 zijn eerste duikles gehad![]()
Hij viel uit de zak van mn trui (waar ik m normaal nooit in doe) op t moment dat ik boven de wc hing. PLOMP! Huh?wat? kut Graai... Goeie is dat ik mn broek nog aan het zegmaar, dus heb ik alleen maar in de pis van 1000 anderen gegraaid... maargoed.
Hij stond aan, kheb de accu eruit gehaald en ben gaan schudden met papier eromheen totdat er niets meer uitkwam en nu ligt ie op de verwarming met klepje eraf en MS eruit..
Iemand nog levensreddende suggesties? Hoe lang zal ik moeten wachten tot ie weer aan kan? Kan ik m misschien open maken zonder te slopen zodat ik kan voorkomen dat ie gaat roesten van binnen?
help...
ik keek al helemaal uit naar de nieuwe firmware..![]()
Hoe bedoel je verkeerde topic biogarde? Niet in alcohol leggen dus?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of toch gewoon uit elkaar halen en de complete print in de pure alcohol leggen (geen bier dus).
Heb ik ooit eens met een D500 gedaan, en m'n broertje gebruikt hem nog steeds![]()
Ik heb 'm 7 dagen na de release gekocht voor 350 euro.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)
Weet niet wat je per maand wilt betalen?
Bij vodafone istie bij 'vodafone 50 p/maand' gratis.
Magnetron lijkt me eigenlijk niet zo'n puik idee.. ivm de magnetische straling enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 02:33 schreef Skv het volgende:
Je had em nadat ie nat was geworden minimaal 24 uur op de verwaming moeten leggen.
Is het begrip 'kortsluiting' je vreemd?
Erg stom om na een paar uur je batterij er weer in te rammen
Ik hoop voor je dat ie het morgen weer doet.
Heb zelf een keer een Siemens M35i in de vijver gegooid, vol laten lopen en vervolgens in de magnetron gedaan, en die werkte twee dagen later wonderbaarlijk genoeg weer
Dus geef de hoop nog niet op..
Die bas is idd goed, ik heb vrijwel altijd aanstaan ook als ik hem op mijn versterker heb zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Met een föhn zou je het ook nog kunnen doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:14 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Magnetron lijkt me eigenlijk niet zo'n puik idee.. ivm de magnetische straling enzo![]()
Een oven op de laagste stand lijkt me een beter alternatief. Maarja, dan zou een kachel (cv) ook voldoende moeten zijn![]()
Alcohol houdt roesten tegen. Contacten etc etc kunnen dan niet roesten. En alcohol tast de electronica niet aan! Het zorgt er iig voor dat het water zich niet aan de contacten kan hechten. Dit is een lang verhaal in het kort.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:51 schreef Nathox het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verkeerde topic biogarde? Niet in alcohol leggen dus?
Als dat wel serieus was, wat is pure alcohol en waar haal je dat?
Ik heb m vanavond een keer aangehad. Hij deed het opzich wel, alleen pakt ie mn MS niet. Als ik ermee opstart blijft ie hangen en als ik m erin doe terwijl ie al aan staat ziet ie m gewoon niet... Hopen dat dat aan de MS ligt en niet intern..
verder DEED ie t nog goed, tot een paar uur terug. Toen kon ik ineens de bovenste helft van de toetsen niet meer gebruiken, kon dus niet opnemen toen ik gebeld werd.
Aanschouw: De aftakeling van een W800..
Dat juist IK dit mee moet maken![]()
Inmiddels ligt ie weer op de verwarming.. morgen weer een dag.
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschilquote:Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!
Downloaden kan hier.
Topic op tweakers die de update al hebben: hier.
En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.![]()
![]()
Ik ga het nu zo proberen
Hmm, waarom?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschil![]()
Denk dat ik die W800 er maar eens uit tief![]()
Erger me groen en geel aan wat kleine dingetjes![]()
Ik heb echt geen enkel stofje onder mn scherm zitten, clamshells breken me af en over dat formaat.. naja wma er bij zou tof zijn, maar ik heb toch bijna alleen maar mp3 files qua muziek.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Biogarde het volgende:
O.a. dezelde bevindingen als jij.
Onvermijdelijk is het stof onder het scherm (en dat lijkt me niet kunnen op een toestel van ¤450). En verder vindt ik het audioformaat ondersteuning wat matig (waarom alleen mp3). En ik heb een voorliefde voor clamshells![]()
Plus, dak een groter scherm wil hebben![]()
Maar voor wat ie kan is ie puik!!
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Skv het volgende:
Hmm vaag.
Ik heb 'm gedownload (die update service), op Nederlands gezet en dan krijg je een groot SE logo met een scrollend balkje er onder.
En er gebeurd niks.
of issie aan het downloaden?
Ff je batterij eruit, er weer in en dan weer aan de kabel hangen!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.
Was jij alles kwijt in je telefoon?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Skv het volgende:
Zo, update is klaar. Ik zet 'm nu aan
Waaraan kan ik nou concreet zien wat er veranderd is?
Wat me opvalt aan de muziek:
MP3 gaat harder, bas is stukken beter.
Bij inzoomen en horizontaal zetten van foto's zie je een zandloper.
Software-Info:
prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
Was ook niks kwijt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Skv het volgende:
Alles kwijt in mijn telefoon?
Hoop het niet.
Ringtones e.d. wat in mn telefoongeheugen stond is er allemaal nog
Contacten ook.
Zelfs games die gesaved waren hebben de savegames nog.
Heb je de drivers geīnstalled?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef dino889 het volgende:
Ik heb de W800i ook geupdate maar ik blijf de R1N035 versie houden.
Update software opnieuw geinstalleerd, maar die versie blijft hardnekkig.
Iemand ideeen?
Ik heb het precies volgens de handleiding gedaan, batterij eruit, chip eruit, op c blijven drukken, batterij er weer in en op de kabel aansluiten.
Het lijkt of hij het wel update. Hij geeft aan dat hij versie orange_gen wil installeren. (Het is een van Orange) en loopt netjes de hele installatie door, maar updaten? Ho maar!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
quote:
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)
Weet niet wat je per maand wilt betalen?
Bij vodafone istie bij 'vodafone 50 p/maand' gratis.
Woehoequote:
Zover ik weet heb ik alle drivers geinstalleerd. En minstens 3 verschillende modems heeft hij gevonden en geinstalleerd. daarom had hij ook de SE cd-rom nodig.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Heel vreemd
Heb je de USB-drivers en de gewone drivers?
Eentje is een .exe file en de andere bestaat uit een .sys en nog een ander bestand.
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bentquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Woehoe![]()
We moeten de lijst onderhand eens extern hosten![]()
wie zou dat kunnen?
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:08 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bent
Nopes, We hadden al een kabel lopen van computer naar versterker en die kon ik zo in de uitgang van de handsfree set douwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptjequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..
En zou het dan ook met usericons kunnen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptje.
Kijk dat gaat al de goede kant op!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffiequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
De W900 is volgens mij heel grootquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffie![]()
Zou voor een alternatief ala W900, Samsung i300 gaan![]()
Maar, Oh zoveel beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De W900 is volgens mij heel groot.
nog een verassing dan maar... drie maanden voor afloop kan je al een nieuw abonnement afsluiten en een nieuwe telefoon krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
Daar zal ook wel een scriptje voor zijn ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
En zou het dan ook met usericons kunnen?![]()
![]()
Mag je mij meteen helpenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef Rio het volgende:
Nummer 51 meldt zich;
...
Ik loop overigens ook al een paar deeltjes mee op GoT, dus ik neem aan dat ik ik bij vragen en/of problemen wel van enig nut kan zijn hier.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:11 schreef Skv het volgende:
Nee, ik ben zo ook kwijt
iig die rubberen dingen dan
Moet wel zeggen, dat ik regelmatig check of ze er nog steeds aan zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben ook die middel grote rubbertjes kwijt hoor.
Ja ik. Bij mij lukte het nadat ik dit certificaat had geinstalleerd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef Biogarde het volgende:
Iemand overigens Gmail al aan de praat gekregen, of is dat al langs geweest?
Heb een 2 tal certificaten geinstalleerd, maar ik blijf de melding; "server niet gevonden" houden![]()
Lukt nietquote:Op zondag 18 december 2005 11:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja ik. Bij mij lukte het nadat ik dit certificaat had geinstalleerd.
Welke mod wil dat even doen? ik kan om de een of andere onverklaarbare wijze m'n post niet wijzigenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef infra-roodborstje het volgende:
TS zou je even in de OP willen vermelden hoe je kan controleren wat de bestaande FM versie is? Hoeven we niet steeds terug te bladeren naar vorige topics..
> * < < * < *
Na twee dagen kan je je post niet meer editten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Welke mod wil dat even doen? ik kan om de een of andere onverklaarbare wijze m'n post niet wijzigen![]()
Thanx!
vette poep..quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Na twee dagen kan je je post niet meer editten.
Ik heb nog steeds niks gevonden, maar ik moet toegeven dat ik er ook nog niet echt veel tijd voor heb gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
vette poep..
onthouden voor de OP van deeltje 8 dan maar![]()
En hoe is het trouwens met het 'Fok!kers die deze telefoon hebben'-scriptje voor in de OP?![]()
Moet zeggen dat ik behalve het zandlopertje bij het inzoomen bij de foto's nog geen verschil heb mogen waarnemenquote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef Kriebbel het volgende:
En hoe bevalt de nieuwe FW? Wat zijn verbeterde punten? (betere/snellere foto's?)
MP3 gaat harder (bijna niet hoorbaar overigens)quote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik behalve het zandlopertje bij het inzoomen bij de foto's nog geen verschil heb mogen waarnemen![]()
Het wegschrijven gaat nog altijd even traagquote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef Kriebbel het volgende:
En hoe bevalt de nieuwe FW? Wat zijn verbeterde punten? (betere/snellere foto's?)
Naar mijn mening wel jaquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef Kriebbel het volgende:
Het heeft dus weinig zin om up te daten eigenlijk...
Vind het op zich een fijn toestel, alleen wat ik enorm klote vind is dat je niet kunt instellen hoelang de verlichting aanblijft.quote:infra-roodborstje
obl
CittaR
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Killaht
Dr_Crouton
Hugo_afca
TjetMaster
Snatched
Kriebbel
Blaze_20
jan55en
Mr._Incredible
Slicky
RealBizkit666
LeisureSuitLarry
Greatgonzo
Twisted_Logic
Nathox
Jaytonism
Vodka_Lime
Dino889
Botje96
Rio
Tornadoril
Ikookhier
Jurrio
JuupŠ
55 stuks
Dat heb ik ookquote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Vind het op zich een fijn toestel, alleen wat ik enorm klote vind is dat je niet kunt instellen hoelang de verlichting aanblijft.
Tevens heb ik een BlueTooth probleempje, nadat ik 1 bestand verzonden heb, hangt de verbinding en moet ik het toestel dmv de batterij verwijderen resetten.
Hmmm, SE zegt dat ik het toestel naar een service-centrum moet brengen en dat die het nakijken. Dat doe ik dus niet omdat het een algemeen probleem is.quote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Dit hou je zelfs nadat je hem voorzien hebt van nieuwe firmware!
Ik krijg meestal een wit scherm![]()
1 voordeel, ik gebruik bijna nooit m'n bluetooth![]()
Beter breng je hem niet weg, omdat je het idd blijft houdenquote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hmmm, SE zegt dat ik het toestel naar een service-centrum moet brengen en dat die het nakijken. Dat doe ik dus niet omdat het een algemeen probleem is.
Check dit: http://www.rio.demon.nl/W800i/Gmail%20op%20je%20W800i.pdfquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Had die certificaat al opgeslagen![]()
Welke instellingen voor Gmail gebruik je?
Thnx![]()
Je hebt er wel pech mee, héquote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb besloten em de vrijdag voor de kerst vakantie weer in te leveren om een nieuwe te willen. Dat mis ik em het minst. Kutjoystick
Krijg het niet voor elkaarquote:Op maandag 19 december 2005 09:47 schreef Rio het volgende:
[..]
Check dit: http://www.rio.demon.nl/W800i/Gmail%20op%20je%20W800i.pdf
quote:Voor alle G-mail gebruikers:
Google heeft zijn maildienst nu ook toegankelijk gemaakt voor een reeks mobiele telefoons, zo heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.
De mail is alleen toegankelijk als gebruikers bepaalde toestellen van Nokia, Sony Ericsson, BenQ, OHG, Sanyo, LG en Toshiba hebben. De mail is toegankelijk via het adres m.gmail.com.
Gmail blijft ook gewoon toegankelijk via het web en via gewone mailprogramma's.
Bron: http://www.webwereld.nl/ref/newsletter/38867
quote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef Rio het volgende:
Dan hoop ik dat je hier wat aan hebt;
quote van vanpeltje op GoT:
[..]
Ik wil niet graag dwarsliggen, maar bij mij werkt het nietquote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef Rio het volgende:
Dan hoop ik dat je hier wat aan hebt;
quote van vanpeltje op GoT:
[..]
Nogmaals:quote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik wil niet graag dwarsliggen, maar bij mij werkt het niet![]()
En wat zijn trouwens de instelling als je gewoon via de ingebouwde mailserver je gmail binnen wilt halen?
Ik heb voor operatie 2 andere w800's vast gehad; veeeeeeel beter dan die van mij.quote:Op maandag 19 december 2005 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt er wel pech mee, hé
Die van mij doet het nog prima.
Dat opschuiven gebeurd bij mij ookquote:Op maandag 19 december 2005 19:09 schreef Botje96 het volgende:
Heerlijke telefoon
Alleen merk ik soms dat de lenscover opschuift als ie in m'n broekzak zit. Kan natuurlijk ook aan mij liggen
Ik kan er alleen niet wijs uit hoe ik dat certificaat nu moet installeren...quote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef Rio het volgende:
[..]
Nogmaals:
Check dit: http://www.rio.demon.nl/W800i/Gmail%20op%20je%20W800i.pdf
Valt bij mij tot nu toe wel mee, het komt zo nu en dan es voor...quote:Op maandag 19 december 2005 19:09 schreef Botje96 het volgende:
Heerlijke telefoon
Alleen merk ik soms dat de lenscover opschuift als ie in m'n broekzak zit. Kan natuurlijk ook aan mij liggen
Die moet je ff via bluetooth naar je telefoon versturen.quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik kan er alleen niet wijs uit hoe ik dat certificaat nu moet installeren...![]()
Via PC Suite of Bluetooth, dan slaat hij automatisch op in de map overig geloof ik. Je wordt in ieder geval gevraagd of je een nieuw certificaat wilt installeren.quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik kan er alleen niet wijs uit hoe ik dat certificaat nu moet installeren...![]()
Algemeen probleem?!?quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hmmm, SE zegt dat ik het toestel naar een service-centrum moet brengen en dat die het nakijken. Dat doe ik dus niet omdat het een algemeen probleem is.
Laat ik het anders formuleren, mijn W800i (en ook van vele anderen) hebben dat probleem.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef jan55en het volgende:
[..]
Algemeen probleem?!?
Nee hoor... dat heb ik namelijk nog nooit gehad...
Verstuur geregeld iets naar de E530 van mijn vriendin...
* meldt *quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, mijn W800i (en ook van vele anderen) hebben dat probleem.
Nope, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Whizzkith het volgende:
Hebben meer mensen problemen met telefoon aansluiten op pc met usbkabel? Ik heb op meerdere pc's het probleem dat de telefoon gewoon uit gaat?Gelukkig werkt mijn bluetooth gewoon eindelijk goed
Precies, zo zit ik ook, ik wacht eerst wel met installeren, totdat ik echt positieve verhalen gehoord heb..quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vraag me serieus af of het wel wijs is om nieuwe firmware te installeren als ik al deze rampspoedverhalen lees. Heb 'm vanaf t eerste uur en hij doet het bijna feilloos (behalve dan dat het een ondoordacht ergonomisch drama is, nooit weer een SE maar lekker n Nokia.) Weinig zin om dat met nieuwe firmware te gaan verneuken eigenlijk.
Heb wel probleempjes gehad hiermee, als ik de gsm aan de usb kabel had hangen, verdwenen na een minuut of 5 alle bestanden uit de verkenner. Cardreader gekocht, en nu is het overquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Whizzkith het volgende:
Hebben meer mensen problemen met telefoon aansluiten op pc met usbkabel? Ik heb op meerdere pc's het probleem dat de telefoon gewoon uit gaat?Gelukkig werkt mijn bluetooth gewoon eindelijk goed
Disc 2 phone niet meer gebruiken, en MP3 via je windows verkenner, rechtstreeks op je kaart gooien.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef metalheadBOC het volgende:
heb alleen het volgende probleem ermee wat ik had voor de update en wat opgelost zou moeten zijn met de nieuwe firmware maar dat niet is dat als ik muziek aan het kopieren ben met disc2phone de MS er uit klapt. telefoongeheugen blijft wel benaderbaar alleen de MS niet meer (hij is aangesloten via USB kabel) voor de rest rockt die nieuwe firmware wel wel een hoop goede verbeteringen had alleen gehoopt dat ze dit er ook uitgehaald hadden. meer mensen met dit probleem of een eventuele oplossing???
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Disc 2 phone niet meer gebruiken, en MP3 via je windows verkenner, rechtstreeks op je kaart gooien.
Gaat sneller, en je bent de ergenissen met Disc 2 phone kwijt![]()
kan vanuit bestandsbeheer geen playlist makenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Kriebbel het volgende:
moet je d'r even een playlist van maken in bestandsbeheer..
Ach, werkt wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.
Je moet ze als volgt opslaan: [centrale mp3map op kaart] / [naam artiest] / [naam cd] / [*.mp3]quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.
Ik hoop het ook. Anders ga ik were terugquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hopelijk werkt die van jou perfect.
Nikky maakt een keer de juiste beslissingquote:
leuk patries, maar je slaat er een paar over.. scroll eens naar boven en zoek het laatste rijtje wat gepost is..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Patries86 het volgende:
Fok!kers die deze telefoon hebben:
[knip]
Wil je ook in deze lijst? Kopiëer hem dan, en post hem gewoon opnieuw in dit topic... vraag TS niet steeds om deze lijst aan te passen!
je hebt de nieuwste, maar dat zandlopertje krijg je dus alleen te zien bij het inzoomen wanneer je de foto bekijkt, als je een foto wil maken gaat het zoomen snel genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef crammetje het volgende:
ik zie iedereen praten over een zandlopertje bij het inzoomen als je een foto wil maken,
ik krijg dit zandlopertje niet. betekent het dat mijn camera dan niet is ge-updated?![]()
hier mijn Firmware gegevens:
R1AA008
prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
<knip>
oude ophalen? Ik heb een nieuwe gekregenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef The_Hives het volgende:
ik kan straks eindelijk mn phone weer ophalen. Ben benieuwd of hij het nu langer doet dan 3 weken
Gefeli met je nieuwe telefoon!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:31 schreef nikky het volgende:
Geweldig toestel
Maar een vraag. Die cdrom wil bij mij niet installeren. Ik installeer de zooi en daarna zie ik niets, het start niet op zeg maar
En als ik die filmware update heb ik dan ook dat programma van die cdrom nodig?
Ik wel, handmatig kon hij de telefoon niet vinden. (zelfde probleem als nikky)quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Skv het volgende:
Ik heb die cd helemaal niet gebruikt, liep namelijk direct vast toen ik 'm in mn drive deed
Heb idd de een na laatste erop staan, dacht er ook meteen aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
@ hollander172: Mischien ff de nieuwste FW erop zetten.
`quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm vandaag binnengekregen en in eerste instantie heel erg blij.
Simpel een cd'tje of wat uppen werkt dus niet eens, 2 nummers is alles wat ie neerpleurt na een minuut of 10 uppen.......
Javagames pakt ie er maar enkele van...
De walkmanfunctie is leuk maar niet als je telkens per ongeluk die kl#tetoets indrukt.
Als zaklamp doet ie het primamaar als iemand weet hoe ik dat probleem met uppen van MP3's kan omzeilen wordt ie ineens een stuk bruikbaarder.
Ik weiger toch echt nummer voor nummer te uppen.![]()
Er is juist een nieuwe FW omdat de vorige (R1N035) allerlei problemen had met het overzetten van mp3's.quote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb idd de een na laatste erop staan, dacht er ook meteen aan.
Afgezien van langere acculevensduur doet deze niet zoveel en ik heb iets te veel gelezen over bugs e.d. Denk dat het hem zit in het feit dat ik de verkenner niet afsluit, bij het veranderen van mapnaam bijv. krijg ik gewoon twee mappen, hij verandert niks maar maakt een nieuwe aan.
Ik ga even testen en ik laat het nog weten of dit het probleem is.
Doe ik ook maar niet in de map MP3 maar direct in Audio.quote:Op zondag 25 december 2005 11:51 schreef nikky het volgende:
[..]
`
Ik sluit de telefoon aan en ga naar verkenner en zoek dan de telefoon op (verwisselbare harde schijf )
Dan zie ik een mapje mp3 staan, openen en dan de nummers die ik erop wil hebbben slepen.
Gaat een stuk sneller
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..quote:Op zondag 25 december 2005 12:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik ook maar niet in de map MP3 maar direct in Audio.
Die brakke software die erbij zit is nog niet uit het hoesje geweest.(we hebben ook een D600 en na 1 keer die software gebruikt te hebben was ik direct genezen
ze kunnen en willen het gewoon niet die fabrikanten...
)
Heb nu ook ontdekt dat je gegarandeerd je bestanden kwijt als je hem afkoppelt en op de telefoon navigeert.![]()
Haal wel een cardreader zoals SKV aangaf, via de kabel lukt het gewoon in 50% van de gevallen niet of maar half.
[Mobiel] SonyEricsson W800i - Deel 6 en dan vanaf daar verder lezen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Trouwens als ik nu een videoclip op mn telefoon wil zetten (want waarom zou je een ipod nano kopen) in welk bestandsformaat zou dat dan moeten, en wie weet er een goede converter?
Dat doe ik ook nooit, en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..
denk dat ik hier wel mee vooruit kan.. dankjewelquote:Op zondag 25 december 2005 15:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
[Mobiel] SonyEricsson W800i - Deel 6 en dan vanaf daar verder lezen.
Dat laatste zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:36 schreef A.l.e.x het volgende:
Met de nieuwe firmware update software is het een piece of cake, ik was binnen 10 minuten klaar
Hiervoor had ik nog de standaard R1L002 firmware op m'n W800i staan, maar de nieuwe R1AA008 is echt een hele grote vooruitgang, vooral de kwaliteit van foto's en filmpjes (van 80 Kbit/7 FPS naar 135 Kbit/10 FPS) is een stuk beter geworden![]()
(als ze nou ook nog in een nieuwe firmware ervoor zorgen dat ik zelf kan bepalen hoelang mn schermpje aan blijft staan ben ik helemaal blij)
Probleempje. Als ik de kaart in een cardreader stop hangt mijn pc en verdwijnt de kaart uit mijn verkenner o.i.d.quote:Op zondag 25 december 2005 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Er is juist een nieuwe FW omdat de vorige (R1N035) allerlei problemen had met het overzetten van mp3's.
Als ik je een tip mag geven: Koop een cardreader. Dan haal je gewoon je kaartje uit je foon, stopt deze in de reader en zet mp3s over met een snelheid van 20 mb/s ofzo.
Ik heb er 50 / 60 nummers binnen een minuut opstaan.
Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Skv het volgende:
Als je mp3s er op wil zetten, en het hoeft niet persé gesorteerd op artiest enzo:
In de map MP3 maak je een nieuwe map aan, met daarin nķg een map.
Daar knal je alles in, en je w800i zal alles herkennen.
Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid.quote:Raar dat je nog problemen hebt, als je de nieuwe FW (R1A008) hebt.
Of heb je deze nou nog niet??
Yupquote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..
Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?quote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....
[..]
Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid.Ik heb alles gedaan via de instructies maar als ik dat SEUS opstart, wederom de instructies volg dan gebeurt er gewoon niks?
Telefoon start gewoon op.
[..]
Yupwas er al achter dat je hierdoor ook rare dingen kan krijgen.
Mja, ik weet niet hoor maar ik denk dat ik hem maar terugbreng. SE heeft gewoon een preproductiemodel op de markt gebracht en het lijkt me niet dat de eindgebruiker eerst de FW moet gaan updaten alvorens de telefoon te kunnen gebruiken zoals de productspecificatie claimt.
Ik weet niet of iemand nog een andere oplossing weet maar ik ben echt hevig teleurgesteld in de W800.
Niks van de claims wordt waargemaakt, updaten lukt niet (notabene nog op eigen risico ook..), het kost je enorm veel tijd en pogingen om ook maar een simpel MP3'tje erop te krijgen, je wordt min of meer verplicht tot aanschaf van een BT dongle of cardreader omdat de meegeleverde kabel niet deugt, hij is bijna onmogelijk schoon te houden door de materiaalkeuze van vooral de achterzijde en connecten met andere BT toestellen lukte mij alleen als er niet teveel aanstaan (gisteren waren 2 toestellen al teveel...
).
Mijn conclusie: wil je bellen en sms'sen dan is het een prima toestel maar verwacht niks van de rest van de mogelijkheden dan wordt je in ieder geval niet teleurgesteld.
Zelfde gaat trouwens ook op voor de D600 van mijn vriendin, met dat toestel is het net zo, zo niet triester gesteld...
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?quote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?
Als je ff had gelezen, wist je dat SEUS niet meer werkt met updaten.
Je moet nu zo'n ander updateprogramma hebben.
quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?
Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
+ de drivers.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!
Downloaden kan hier.
Topic op tweakers die de update al hebben: hier.
En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.![]()
![]()
Ik ga het nu zo proberen
Ja, das wel logisch, maar die R1N035 is ook al de vierde ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?
Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
Die is ie nu aan het bijwerken.quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er is trouwens weer een kleine FW update 2.2.11b, en die is hier te downloaden.
Als je je MS eruit laat kan er denk ik niks gebeurenquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil zometeen de nieuwe FW erop zetten.. wat is het ergste dat er dan fout kan gaan/gebeuren?
Ja dat begrijp ik, maar kan dit met de w800i? zoja, waar kan ik zoiets doen met de w800iquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef One_conundrum het volgende:
niet zonder toestemming van het andere toetsel neem ik aan. En het andere toestel moet BT wel aanhebben...
Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
die video's met de nieuwe FW zjin écht véél beter dan eersthoe hard je ook heen en weer vliegt met dat ding, het beeld wordt niet blokkerig
![]()
ook R1AA008quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.
Door de volgende code in je hoofdscherm in te voeren kom je in het service menuquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jurrio het volgende:
Hoe controleer ik of het gelukt is? Ik krijg nu wel een zandlopertje, maar was die daarvoor nog niet dan?
Kan ik ergens in de telefoon de filmware checken?
Dat had je dus wel even moeten installeren deze keer.. Tenminste, bij mij welquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Jurrio het volgende:
Goed, het is dus niet gelukt (maar krijg wel een zandlopertje, raar dus).
Wat doe ik fout?
Wat ik doe is:
"Update Service" opstarten, dan taal selecteren, aan veel voorwaarden akkoord gaan, dan "Starten" en dan krijg je zo'n 5 stappenplan. USB Flash is gelukt, maar de rest niet (krijg vaak een melding van"Nieuwe hardware gevonden" maar aangezien ik het niet nodig heb voor het overzetten van muziek, klik ik die meestal gewoon weg)...
wat nu?
je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik krijg mijn telefoon niet geupdated ... ik loop de stappen door, maar ik kom niet verder dan dat mijn telefoon om de sim-kaart vraagt![]()
Alles was geinstalleerd. Heb alles maar weer geuninstalled en toen weer geinstalleerd en toen werkte het welquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.
Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Iemand trouwens ook last van traagheid met opstarten en wisselen van menu's?Kan aan het thema liggen dat ik gebruik maar ik merk dat het duidelijk trager is. Camera slaat helemaal alles met bladeren door de foto's...
Offtopic:
Doom RPG is handig voor je koffiepauzes.![]()
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.![]()
die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.maar valt qua graphics wel aardig tegen.
![]()
Hier dus klikken.
Iemand trouwens al ervaring met een calculator voor de W800?
Hmmm ik bedoelde iets anders eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienen![]()
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, ik heb een probleempje met mijn toestel. Als het toestel in mijn zak zit, geblokkeerd, springt het kreng telkens toch op de camerastand. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, hij doet het soms ook als je zit te bellen of menu's zit te bekijken, ook dan springt ie af en toe op de camerastand... echt heel irritant maar weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Hij loopt door die constante camerastand veel te snel leeg, k heb amper gebeld maar toch is ie binnen een dag driekwartleeg
Welke zijn wel leuk dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.maar valt qua graphics wel aardig tegen.
![]()
Hier dus klikken.
Iemand trouwens al ervaring met een calculator voor de W800?
thanks, gevonden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Menu -> Instellingen -> Blokkeringen -> Sim Lock -> PIN wijzigen.
Hij is wel leuk (wolfenstein danquote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke zijn wel leuk dan?
Geen zin in 200 games die zuigen
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instalerenquote:
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.quote:
Site temporary closedquote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
Map Overige, en vandaaruit installeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instaleren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
klojoquote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.
Gewoon stom toeval dus eigenlijk dan...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
Vaag, misschien is je batterij gewoon naar de klote..
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.
![]()
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?
Bedankt, Ik denk dat dat inderdaad het geval is. heb het nu met een piepklein plakbandje afgeplakt. eens kijken of dat werkt. als het nu goed werkt ligt het inderdaad aan het knopje en ga ik terug!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef venomsnake het volgende:
ik maak die filmpjes met Xilisoft 3GP Video Converter, frame rate zet ik op 20, bit rate op 104, video size 176x144
dat progje zet elke avi, mpg ed om naar 3gp.
en met AVI & MPEG Splitter rip ik stukjes uit avi/divx films.![]()
hij filmpt ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?![]()
Of kan hij helemaal niet fillmen?![]()
Volgens mij zijn die "c's" de Chinese versies.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Skv het volgende:
Er komt trouwens een w810i en een w810c..
Ding ziet er machtig mooi uit..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Klik hier voor meer plaatjes.
Ziet er mooi uit! Maar ik begin er niet aan, geen geld enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Zie je wel, zonder pookje! Hebben ze eindelijk, eindelijk, sinds de T68i geluisterd!!! Beetje laat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou duur aan internetkosten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met dat pookje eigenlijk. De w810 komt als het goed is aan het einde van het eerste kwartaal.
Ik heb vandaag mn email werkend gekregen op mn mobiel!Nu hopen dat het in t buitenland ook werkt anders heb ik er geen reet aan als ik ga skien
Die ziet er zeker wel nice uit, nu hebben ze het pookje verbeterd, dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Ben bang dat die gewoon hetzelfde is gebleven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
...dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..
Ik heb geen flauw idee, nog geen rekening ontvangen uit de periode dat mn email t doet. Maar ik verwacht geen grote bedragen. Hij maakt verbinding, haalt binnen 30 sec je mail binnen en verbreekt de verbinding dan. Als je wil sturen typ je eerst een mail en maak je pas verbinding als je wilt verzenden.quote:
Dan is het microfoontje stuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Roellio het volgende:
Hij is stuk!
Ik kan muziek luisteren, sms'en, maar als ik iemand bel kan diegene niets horen, alleen geruis. Ik heb al een master reset gedaan, helpt niet.
-edit-
Met m'n handsfree snoertje erin kan ik wel praten.
tss.. en maar meteen de apparatuur de schuld gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Met spuitbusje lucht in het gaatje gespoten. Doet het weer!
Ja... met een master reset krijg je zo'n gaatje niet schoon, nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Ik denk het eerste, maar is volgens mij wel makkelijk te repareren.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan is het microfoontje stuk.Of het gaatje zit vol met prut... dan kan ook.
Waar haal je die dingen eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |