In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instalerenquote:
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.quote:
Site temporary closedquote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
Map Overige, en vandaaruit installeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instaleren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
klojoquote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.
Gewoon stom toeval dus eigenlijk dan...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
Vaag, misschien is je batterij gewoon naar de klote..
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.
![]()
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?
Bedankt, Ik denk dat dat inderdaad het geval is. heb het nu met een piepklein plakbandje afgeplakt. eens kijken of dat werkt. als het nu goed werkt ligt het inderdaad aan het knopje en ga ik terug!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef venomsnake het volgende:
ik maak die filmpjes met Xilisoft 3GP Video Converter, frame rate zet ik op 20, bit rate op 104, video size 176x144
dat progje zet elke avi, mpg ed om naar 3gp.
en met AVI & MPEG Splitter rip ik stukjes uit avi/divx films.![]()
hij filmpt ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?![]()
Of kan hij helemaal niet fillmen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |