leuk patries, maar je slaat er een paar over.. scroll eens naar boven en zoek het laatste rijtje wat gepost is..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Patries86 het volgende:
Fok!kers die deze telefoon hebben:
[knip]
Wil je ook in deze lijst? Kopiëer hem dan, en post hem gewoon opnieuw in dit topic... vraag TS niet steeds om deze lijst aan te passen!
je hebt de nieuwste, maar dat zandlopertje krijg je dus alleen te zien bij het inzoomen wanneer je de foto bekijkt, als je een foto wil maken gaat het zoomen snel genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef crammetje het volgende:
ik zie iedereen praten over een zandlopertje bij het inzoomen als je een foto wil maken,
ik krijg dit zandlopertje niet. betekent het dat mijn camera dan niet is ge-updated?![]()
hier mijn Firmware gegevens:
R1AA008
prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
<knip>
oude ophalen? Ik heb een nieuwe gekregenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:35 schreef The_Hives het volgende:
ik kan straks eindelijk mn phone weer ophalen. Ben benieuwd of hij het nu langer doet dan 3 weken
Gefeli met je nieuwe telefoon!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:31 schreef nikky het volgende:
Geweldig toestel
Maar een vraag. Die cdrom wil bij mij niet installeren. Ik installeer de zooi en daarna zie ik niets, het start niet op zeg maar
En als ik die filmware update heb ik dan ook dat programma van die cdrom nodig?
Ik wel, handmatig kon hij de telefoon niet vinden. (zelfde probleem als nikky)quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Skv het volgende:
Ik heb die cd helemaal niet gebruikt, liep namelijk direct vast toen ik 'm in mn drive deed
Heb idd de een na laatste erop staan, dacht er ook meteen aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
@ hollander172: Mischien ff de nieuwste FW erop zetten.
`quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm vandaag binnengekregen en in eerste instantie heel erg blij.
Simpel een cd'tje of wat uppen werkt dus niet eens, 2 nummers is alles wat ie neerpleurt na een minuut of 10 uppen.......
Javagames pakt ie er maar enkele van...
De walkmanfunctie is leuk maar niet als je telkens per ongeluk die kl#tetoets indrukt.
Als zaklamp doet ie het primamaar als iemand weet hoe ik dat probleem met uppen van MP3's kan omzeilen wordt ie ineens een stuk bruikbaarder.
Ik weiger toch echt nummer voor nummer te uppen.![]()
Er is juist een nieuwe FW omdat de vorige (R1N035) allerlei problemen had met het overzetten van mp3's.quote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb idd de een na laatste erop staan, dacht er ook meteen aan.
Afgezien van langere acculevensduur doet deze niet zoveel en ik heb iets te veel gelezen over bugs e.d. Denk dat het hem zit in het feit dat ik de verkenner niet afsluit, bij het veranderen van mapnaam bijv. krijg ik gewoon twee mappen, hij verandert niks maar maakt een nieuwe aan.
Ik ga even testen en ik laat het nog weten of dit het probleem is.
Doe ik ook maar niet in de map MP3 maar direct in Audio.quote:Op zondag 25 december 2005 11:51 schreef nikky het volgende:
[..]
`
Ik sluit de telefoon aan en ga naar verkenner en zoek dan de telefoon op (verwisselbare harde schijf )
Dan zie ik een mapje mp3 staan, openen en dan de nummers die ik erop wil hebbben slepen.
Gaat een stuk sneller
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..quote:Op zondag 25 december 2005 12:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik ook maar niet in de map MP3 maar direct in Audio.
Die brakke software die erbij zit is nog niet uit het hoesje geweest.(we hebben ook een D600 en na 1 keer die software gebruikt te hebben was ik direct genezen
ze kunnen en willen het gewoon niet die fabrikanten...
)
Heb nu ook ontdekt dat je gegarandeerd je bestanden kwijt als je hem afkoppelt en op de telefoon navigeert.![]()
Haal wel een cardreader zoals SKV aangaf, via de kabel lukt het gewoon in 50% van de gevallen niet of maar half.
[Mobiel] SonyEricsson W800i - Deel 6 en dan vanaf daar verder lezen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Trouwens als ik nu een videoclip op mn telefoon wil zetten (want waarom zou je een ipod nano kopen) in welk bestandsformaat zou dat dan moeten, en wie weet er een goede converter?
Dat doe ik ook nooit, en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..
denk dat ik hier wel mee vooruit kan.. dankjewelquote:Op zondag 25 december 2005 15:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
[Mobiel] SonyEricsson W800i - Deel 6 en dan vanaf daar verder lezen.
Dat laatste zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:36 schreef A.l.e.x het volgende:
Met de nieuwe firmware update software is het een piece of cake, ik was binnen 10 minuten klaar
Hiervoor had ik nog de standaard R1L002 firmware op m'n W800i staan, maar de nieuwe R1AA008 is echt een hele grote vooruitgang, vooral de kwaliteit van foto's en filmpjes (van 80 Kbit/7 FPS naar 135 Kbit/10 FPS) is een stuk beter geworden![]()
(als ze nou ook nog in een nieuwe firmware ervoor zorgen dat ik zelf kan bepalen hoelang mn schermpje aan blijft staan ben ik helemaal blij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |