Via PC Suite of Bluetooth, dan slaat hij automatisch op in de map overig geloof ik. Je wordt in ieder geval gevraagd of je een nieuw certificaat wilt installeren.quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik kan er alleen niet wijs uit hoe ik dat certificaat nu moet installeren...![]()
Algemeen probleem?!?quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm, SE zegt dat ik het toestel naar een service-centrum moet brengen en dat die het nakijken. Dat doe ik dus niet omdat het een algemeen probleem is.
Laat ik het anders formuleren, mijn W800i (en ook van vele anderen) hebben dat probleem.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef jan55en het volgende:
[..]
Algemeen probleem?!?
Nee hoor... dat heb ik namelijk nog nooit gehad...
Verstuur geregeld iets naar de E530 van mijn vriendin...
* meldt *quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, mijn W800i (en ook van vele anderen) hebben dat probleem.
Nope, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Whizzkith het volgende:
Hebben meer mensen problemen met telefoon aansluiten op pc met usbkabel? Ik heb op meerdere pc's het probleem dat de telefoon gewoon uit gaat?Gelukkig werkt mijn bluetooth gewoon eindelijk goed
Precies, zo zit ik ook, ik wacht eerst wel met installeren, totdat ik echt positieve verhalen gehoord heb..quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vraag me serieus af of het wel wijs is om nieuwe firmware te installeren als ik al deze rampspoedverhalen lees. Heb 'm vanaf t eerste uur en hij doet het bijna feilloos (behalve dan dat het een ondoordacht ergonomisch drama is, nooit weer een SE maar lekker n Nokia.) Weinig zin om dat met nieuwe firmware te gaan verneuken eigenlijk.
Heb wel probleempjes gehad hiermee, als ik de gsm aan de usb kabel had hangen, verdwenen na een minuut of 5 alle bestanden uit de verkenner. Cardreader gekocht, en nu is het overquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Whizzkith het volgende:
Hebben meer mensen problemen met telefoon aansluiten op pc met usbkabel? Ik heb op meerdere pc's het probleem dat de telefoon gewoon uit gaat?Gelukkig werkt mijn bluetooth gewoon eindelijk goed
Disc 2 phone niet meer gebruiken, en MP3 via je windows verkenner, rechtstreeks op je kaart gooien.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef metalheadBOC het volgende:
heb alleen het volgende probleem ermee wat ik had voor de update en wat opgelost zou moeten zijn met de nieuwe firmware maar dat niet is dat als ik muziek aan het kopieren ben met disc2phone de MS er uit klapt. telefoongeheugen blijft wel benaderbaar alleen de MS niet meer (hij is aangesloten via USB kabel) voor de rest rockt die nieuwe firmware wel wel een hoop goede verbeteringen had alleen gehoopt dat ze dit er ook uitgehaald hadden. meer mensen met dit probleem of een eventuele oplossing???
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Disc 2 phone niet meer gebruiken, en MP3 via je windows verkenner, rechtstreeks op je kaart gooien.
Gaat sneller, en je bent de ergenissen met Disc 2 phone kwijt![]()
kan vanuit bestandsbeheer geen playlist makenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Kriebbel het volgende:
moet je d'r even een playlist van maken in bestandsbeheer..
Ach, werkt wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.
Je moet ze als volgt opslaan: [centrale mp3map op kaart] / [naam artiest] / [naam cd] / [*.mp3]quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar dan is het probleem dat de mediaplayer van de w800i de mp3s niet ziet en dus niet kan afspelen. ze zijn dan overigens wel onder bestandsbeheer te zien.
Ik hoop het ook. Anders ga ik were terugquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk werkt die van jou perfect.
Nikky maakt een keer de juiste beslissingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |