Die bas is idd goed, ik heb vrijwel altijd aanstaan ook als ik hem op mijn versterker heb zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Met een föhn zou je het ook nog kunnen doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:14 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Magnetron lijkt me eigenlijk niet zo'n puik idee.. ivm de magnetische straling enzo![]()
Een oven op de laagste stand lijkt me een beter alternatief. Maarja, dan zou een kachel (cv) ook voldoende moeten zijn![]()
Alcohol houdt roesten tegen. Contacten etc etc kunnen dan niet roesten. En alcohol tast de electronica niet aan! Het zorgt er iig voor dat het water zich niet aan de contacten kan hechten. Dit is een lang verhaal in het kort.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:51 schreef Nathox het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verkeerde topic biogarde? Niet in alcohol leggen dus?
Als dat wel serieus was, wat is pure alcohol en waar haal je dat?
Ik heb m vanavond een keer aangehad. Hij deed het opzich wel, alleen pakt ie mn MS niet. Als ik ermee opstart blijft ie hangen en als ik m erin doe terwijl ie al aan staat ziet ie m gewoon niet... Hopen dat dat aan de MS ligt en niet intern..
verder DEED ie t nog goed, tot een paar uur terug. Toen kon ik ineens de bovenste helft van de toetsen niet meer gebruiken, kon dus niet opnemen toen ik gebeld werd.
Aanschouw: De aftakeling van een W800..
Dat juist IK dit mee moet maken![]()
Inmiddels ligt ie weer op de verwarming.. morgen weer een dag.
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschilquote:Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!
Downloaden kan hier.
Topic op tweakers die de update al hebben: hier.
En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.![]()
![]()
Ik ga het nu zo proberen
Hmm, waarom?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschil![]()
Denk dat ik die W800 er maar eens uit tief![]()
Erger me groen en geel aan wat kleine dingetjes![]()
Ik heb echt geen enkel stofje onder mn scherm zitten, clamshells breken me af en over dat formaat.. naja wma er bij zou tof zijn, maar ik heb toch bijna alleen maar mp3 files qua muziek.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Biogarde het volgende:
O.a. dezelde bevindingen als jij.
Onvermijdelijk is het stof onder het scherm (en dat lijkt me niet kunnen op een toestel van ¤450). En verder vindt ik het audioformaat ondersteuning wat matig (waarom alleen mp3). En ik heb een voorliefde voor clamshells![]()
Plus, dak een groter scherm wil hebben![]()
Maar voor wat ie kan is ie puik!!
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Skv het volgende:
Hmm vaag.
Ik heb 'm gedownload (die update service), op Nederlands gezet en dan krijg je een groot SE logo met een scrollend balkje er onder.
En er gebeurd niks.
of issie aan het downloaden?
Ff je batterij eruit, er weer in en dan weer aan de kabel hangen!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.
Was jij alles kwijt in je telefoon?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Skv het volgende:
Zo, update is klaar. Ik zet 'm nu aan
Waaraan kan ik nou concreet zien wat er veranderd is?
Wat me opvalt aan de muziek:
MP3 gaat harder, bas is stukken beter.
Bij inzoomen en horizontaal zetten van foto's zie je een zandloper.
Software-Info:
prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
Was ook niks kwijt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Skv het volgende:
Alles kwijt in mijn telefoon?
Hoop het niet.
Ringtones e.d. wat in mn telefoongeheugen stond is er allemaal nog
Contacten ook.
Zelfs games die gesaved waren hebben de savegames nog.
Heb je de drivers geïnstalled?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef dino889 het volgende:
Ik heb de W800i ook geupdate maar ik blijf de R1N035 versie houden.
Update software opnieuw geinstalleerd, maar die versie blijft hardnekkig.
Iemand ideeen?
Ik heb het precies volgens de handleiding gedaan, batterij eruit, chip eruit, op c blijven drukken, batterij er weer in en op de kabel aansluiten.
Het lijkt of hij het wel update. Hij geeft aan dat hij versie orange_gen wil installeren. (Het is een van Orange) en loopt netjes de hele installatie door, maar updaten? Ho maar!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
quote:
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)
Weet niet wat je per maand wilt betalen?
Bij vodafone istie bij 'vodafone 50 p/maand' gratis.
Woehoequote:
Zover ik weet heb ik alle drivers geinstalleerd. En minstens 3 verschillende modems heeft hij gevonden en geinstalleerd. daarom had hij ook de SE cd-rom nodig.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Heel vreemd
Heb je de USB-drivers en de gewone drivers?
Eentje is een .exe file en de andere bestaat uit een .sys en nog een ander bestand.
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bentquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Woehoe![]()
We moeten de lijst onderhand eens extern hosten![]()
wie zou dat kunnen?
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:08 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bent
Nopes, We hadden al een kabel lopen van computer naar versterker en die kon ik zo in de uitgang van de handsfree set douwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptjequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..
En zou het dan ook met usericons kunnen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptje.
Kijk dat gaat al de goede kant op!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffiequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
De W900 is volgens mij heel grootquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffie![]()
Zou voor een alternatief ala W900, Samsung i300 gaan![]()
Maar, Oh zoveel beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De W900 is volgens mij heel groot.
nog een verassing dan maar... drie maanden voor afloop kan je al een nieuw abonnement afsluiten en een nieuwe telefoon krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |