quote:Kijk es bij de Mediamarkt, daar heb ik laatst ook dat spul weggehaald.. ( ¤5.95)
Hoezo geen polyfone ringtones? Je kan er zelfs MP3's als ringtones gebruiken.quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef jacco het volgende:
Is er nog een wezenlijk groot verschil tussen de K750i? Ik weet dat de k serie geen polyfone ringtones heeft. Maar zijn er nog andere grote verschillen?
Oh dat dacht ik op de site van sonyericsson te hebben gelezen. Dan heb ik me vergist.quote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoezo geen polyfone ringtones? Je kan er zelfs MP3's als ringtones gebruiken.
Voor de rest is de phone hetzelfde als de K750i, alleen de W800i is meer op de MP3 speler gericht.
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Slarioux het volgende:
In het licht van het nieuwe subforum waar deze reeks in staat, gaat er een einde komen aan het "klets hier over jezelf en eventueel ook over je gadget als je daar wat over te zeggen hebt"-sfeertje.
Deze reeks gaat gebruikt worden voor het melden van problemen en het stellen van (technische) gebruiksvragen, mits users de weg weten te vinden naar deze reeks. Mochten ze dat niet, en openen ze een eigen topic, is dat zoals gewoonlijk niet zo'n probleem. Maar ons (Marty26, jump en ik) punt is, dat deze reeks zoals ze in GVH bestond, in DIG geen doorgang gaat vinden.
Dat jullie het weten.
Kijk ff in deel 6, pagina 4 of 5 geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef femmerink het volgende:
Iemand nog vette thema's voor de w800i?
Ja, ik heb genoeg van de verkapte slowchat.quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?
Je stelt hier een grote groep gebruikers waaronder mijzelf heel erg mee teleur. Want laat het nou net een van de weinige topics zijn waar we voor terug blijven komen.
Sterker nog, in plaats van te dreigen met het einde van een goedlopende serie topics zo DIG zichzelf meer eer aan doen series als deze te behandelen als paradepaartjes en zelfs om te toveren tot een sticky-topic.
Dat jullie het weten.
Ik zou ten eerste niet inzien waarom dit sticky zou moeten, dan kan je evengoed nog 20 andere ooksticky gaan zetten. En wat Slarioux zegt, de GSM topics zijn 1 voor 1 halve slowchat topics.quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat DIG zich te goed voelt om als steunpunt voor trotse W800i bezitters die hulp zoeken en hulp bieden aangaande hun zojuist verworven of reeds lang in bezit hebbende speeltje te dienen?
Je stelt hier een grote groep gebruikers waaronder mijzelf heel erg mee teleur. Want laat het nou net een van de weinige topics zijn waar we voor terug blijven komen.
Sterker nog, in plaats van te dreigen met het einde van een goedlopende serie topics zo DIG zichzelf meer eer aan doen series als deze te behandelen als paradepaartjes en zelfs om te toveren tot een sticky-topic.
Dat jullie het weten.
Tja...quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Skv het volgende:
In plaats van de GVH-topics te verwelkomen ga je dreigen enzo?
Laat dit nou gewoon ff lopen dan.
Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Skv het volgende:
In plaats van de GVH-topics te verwelkomen ga je dreigen enzo?
Laat dit nou gewoon ff lopen dan.
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tja...
Ik mis GVH nu al. Verkapte slowchat of niet, GVH had al een soort bling-gehalte en mensen vertelden trots en graag de datjes en datjes van hun speeltje dus ook over het gebruik ervan, vaak waren de gadgets exclusief en dus niet altijd even bereikbaar voor iedereen, dus ook niet veel publiek. Maar ja, degenen die de view-quota hanteren om het bestaansrecht te verantwoorden hebben dat niet zo begrepen.
En verwijder dit bericht gerust hoor, beste DIG-mods. Maar zo denken er wel meer W800i-bezitters en ex-GVH bezoekers er over. Komen in DIG terecht, krijgen meteen een hautaine mededeling dat slowchat ist verboten, want o wee.
![]()
En was daar mis mee? Wij hebben er niet om deze verhuizing gevraagd. DIG is wel het laatste waar ik dit topic terug zou willen zien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg van de verkapte slowchat.
Nu.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.
Ja, slowchat is verboden. Streng verboden. En zodirect verwijder ik je bericht. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst voor nazi wordt uitgemaakt een "ex-GVH'er".
Er was niks mis mee nee. Maar in DIG hebben we al genoeg slowchat, en wij als modjes zitten niet te wachten op nog meer "het is geen slowchat"-reeksen.quote:
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.quote:Wij hebben er niet om deze verhuizing gevraagd. DIG is wel het laatste waar ik dit topic terug zou willen zien.![]()
Wat Slar dus zegt geldt ook voor mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er was niks mis mee nee. Maar in DIG hebben we al genoeg slowchat, en wij als modjes zitten niet te wachten op nog meer "het is geen slowchat"-reeksen.
[..]
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.
Misschien heb ik het niet duidelijk genoeg geschreven of je leest het op een andere manier. Ik doelde op de lage views/bezoekers op GVH, maar dat is juist de bedoeling! Het is een gadgetforum, dus zullen er in de meeste gevallen niet veel mensen het hebben, daarom is het dan ook een gadget. Dus schept men daar een beetje op, of laat zien wat men nog meer kan met hun hebbedingetje. Verkapte slowchat is dan het gevolg en ik vind dat helemaal niet erg, het laat zien dat er wel degelijk interesse is.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah, een scherpe conclusie dat de view-quota van een topic het slotje bepaalt. DIG is geen GVH, dus dat je het mist is logisch. Dat de zaken er in DIG anders aan toe gaan dan in GVH lijkt me een overbodige toevoeging.
Ja, slowchat is verboden. Streng verboden. En zodirect verwijder ik je bericht. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst voor nazi wordt uitgemaakt een "ex-GVH'er".
Juist. Trap eens achter de schermen eens wat crewleden wakker en laat GVH terugkomen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Insgelijks. Ik zie dit topic ook veel liever in GVH.
[FOK!radio] Mod Geqxon over opdoeken GVHquote:Op maandag 12 december 2005 22:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet duidelijk genoeg geschreven of je leest het op een andere manier. Ik doelde op de lage views/bezoekers op GVH, maar dat is juist de bedoeling! Het is een gadgetforum, dus zullen er in de meeste gevallen niet veel mensen het hebben, daarom is het dan ook een gadget. Dus schept men daar een beetje op, of laat zien wat men nog meer kan met hun hebbedingetje. Verkapte slowchat is dan het gevolg en ik vind dat helemaal niet erg, het laat zien dat er wel degelijk interesse is.
[..]
Juist. Trap eens achter de schermen eens wat crewleden wakker en laat GVH terugkomen.![]()
Doe ik regelmatig schoonspuiten op m'n werk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen last van stof onder mn scherm.. Wel rondom dat pookje.
Kan je wel met zown hogedruk-dingetje wegspuiten.
Ik niet, maar ik ken wel iemand met enorm veel stof onder het schermquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Iemand last van extreem veel stof onder het scherm![]()
Kwam er vanmiddag achter, toen ik hem in de zon hield![]()
We leven in Nederland => weinig zon, dus geen problemenquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Iemand last van extreem veel stof onder het scherm![]()
Kwam er vanmiddag achter, toen ik hem in de zon hield![]()
Je koopt het bij de electronicazaak of computerwinkel en vraagt om een busje lucht waarmee je je electronica kan schoonspuiten. Ziet er uit als WD40 met zo'n rietje eraan voor het preciece werk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:09 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
We leven in Nederland => weinig zon, dus geen problemen![]()
Maar OT, schoonspuiten met een hogedruk ding?Hoe werkt zoiets?
TIP: Houdt zo'n bus juist NOOIT op z'n kop. Juist dan komt er vocht mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je koopt het bij de electronicazaak of computerwinkel en vraagt om een busje lucht waarmee je je electronica kan schoonspuiten. Ziet er uit als WD40 met zo'n rietje eraan voor het preciece werk.
Ik heb zoiets nooit in handen gehad, maar ik denk dat je elke keer als je het gaat gebruiken, eerst de bus op z'n kop moet houden en het eventuele vocht of condens uit moet spuiten om vervolgens te gebruiken op je electronische spullen.
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef elixer het volgende:
Zijn er nog leuke aanbiedingen voor deze telefoon?
Ik wil em het liefst bij een 1jarig abo.
Of toch gewoon uit elkaar halen en de complete print in de pure alcohol leggen (geen bier dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:23 schreef Nathox het volgende:
okeeeeeej... zojuist heeft mijn W800 zijn eerste duikles gehad![]()
Hij viel uit de zak van mn trui (waar ik m normaal nooit in doe) op t moment dat ik boven de wc hing. PLOMP! Huh?wat? kut Graai... Goeie is dat ik mn broek nog aan het zegmaar, dus heb ik alleen maar in de pis van 1000 anderen gegraaid... maargoed.
Hij stond aan, kheb de accu eruit gehaald en ben gaan schudden met papier eromheen totdat er niets meer uitkwam en nu ligt ie op de verwarming met klepje eraf en MS eruit..
Iemand nog levensreddende suggesties? Hoe lang zal ik moeten wachten tot ie weer aan kan? Kan ik m misschien open maken zonder te slopen zodat ik kan voorkomen dat ie gaat roesten van binnen?
help...
ik keek al helemaal uit naar de nieuwe firmware..![]()
Hoe bedoel je verkeerde topic biogarde? Niet in alcohol leggen dus?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of toch gewoon uit elkaar halen en de complete print in de pure alcohol leggen (geen bier dus).
Heb ik ooit eens met een D500 gedaan, en m'n broertje gebruikt hem nog steeds![]()
Ik heb 'm 7 dagen na de release gekocht voor 350 euro.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)
Weet niet wat je per maand wilt betalen?
Bij vodafone istie bij 'vodafone 50 p/maand' gratis.
Magnetron lijkt me eigenlijk niet zo'n puik idee.. ivm de magnetische straling enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 02:33 schreef Skv het volgende:
Je had em nadat ie nat was geworden minimaal 24 uur op de verwaming moeten leggen.
Is het begrip 'kortsluiting' je vreemd?
Erg stom om na een paar uur je batterij er weer in te rammen
Ik hoop voor je dat ie het morgen weer doet.
Heb zelf een keer een Siemens M35i in de vijver gegooid, vol laten lopen en vervolgens in de magnetron gedaan, en die werkte twee dagen later wonderbaarlijk genoeg weer
Dus geef de hoop nog niet op..
Die bas is idd goed, ik heb vrijwel altijd aanstaan ook als ik hem op mijn versterker heb zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Met een föhn zou je het ook nog kunnen doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:14 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Magnetron lijkt me eigenlijk niet zo'n puik idee.. ivm de magnetische straling enzo![]()
Een oven op de laagste stand lijkt me een beter alternatief. Maarja, dan zou een kachel (cv) ook voldoende moeten zijn![]()
Alcohol houdt roesten tegen. Contacten etc etc kunnen dan niet roesten. En alcohol tast de electronica niet aan! Het zorgt er iig voor dat het water zich niet aan de contacten kan hechten. Dit is een lang verhaal in het kort.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:51 schreef Nathox het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verkeerde topic biogarde? Niet in alcohol leggen dus?
Als dat wel serieus was, wat is pure alcohol en waar haal je dat?
Ik heb m vanavond een keer aangehad. Hij deed het opzich wel, alleen pakt ie mn MS niet. Als ik ermee opstart blijft ie hangen en als ik m erin doe terwijl ie al aan staat ziet ie m gewoon niet... Hopen dat dat aan de MS ligt en niet intern..
verder DEED ie t nog goed, tot een paar uur terug. Toen kon ik ineens de bovenste helft van de toetsen niet meer gebruiken, kon dus niet opnemen toen ik gebeld werd.
Aanschouw: De aftakeling van een W800..
Dat juist IK dit mee moet maken![]()
Inmiddels ligt ie weer op de verwarming.. morgen weer een dag.
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschilquote:Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!
Downloaden kan hier.
Topic op tweakers die de update al hebben: hier.
En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.![]()
![]()
Ik ga het nu zo proberen
Hmm, waarom?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sinds een uurtje, maar merk voor m'n gevoel maar weinig verschil![]()
Denk dat ik die W800 er maar eens uit tief![]()
Erger me groen en geel aan wat kleine dingetjes![]()
Ik heb echt geen enkel stofje onder mn scherm zitten, clamshells breken me af en over dat formaat.. naja wma er bij zou tof zijn, maar ik heb toch bijna alleen maar mp3 files qua muziek.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Biogarde het volgende:
O.a. dezelde bevindingen als jij.
Onvermijdelijk is het stof onder het scherm (en dat lijkt me niet kunnen op een toestel van ¤450). En verder vindt ik het audioformaat ondersteuning wat matig (waarom alleen mp3). En ik heb een voorliefde voor clamshells![]()
Plus, dak een groter scherm wil hebben![]()
Maar voor wat ie kan is ie puik!!
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Skv het volgende:
Hmm vaag.
Ik heb 'm gedownload (die update service), op Nederlands gezet en dan krijg je een groot SE logo met een scrollend balkje er onder.
En er gebeurd niks.
of issie aan het downloaden?
Ff je batterij eruit, er weer in en dan weer aan de kabel hangen!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar die irri flash animatie te zien, en vervolgens geeft hij die error.
Was jij alles kwijt in je telefoon?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Skv het volgende:
Zo, update is klaar. Ik zet 'm nu aan
Waaraan kan ik nou concreet zien wat er veranderd is?
Wat me opvalt aan de muziek:
MP3 gaat harder, bas is stukken beter.
Bij inzoomen en horizontaal zetten van foto's zie je een zandloper.
Software-Info:
prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
Was ook niks kwijt.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Skv het volgende:
Alles kwijt in mijn telefoon?
Hoop het niet.
Ringtones e.d. wat in mn telefoongeheugen stond is er allemaal nog
Contacten ook.
Zelfs games die gesaved waren hebben de savegames nog.
Heb je de drivers geīnstalled?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef dino889 het volgende:
Ik heb de W800i ook geupdate maar ik blijf de R1N035 versie houden.
Update software opnieuw geinstalleerd, maar die versie blijft hardnekkig.
Iemand ideeen?
Ik heb het precies volgens de handleiding gedaan, batterij eruit, chip eruit, op c blijven drukken, batterij er weer in en op de kabel aansluiten.
Het lijkt of hij het wel update. Hij geeft aan dat hij versie orange_gen wil installeren. (Het is een van Orange) en loopt netjes de hele installatie door, maar updaten? Ho maar!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
quote:
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Hou er dan wel rekening mee dat je veel voor je toestel betaald (erg veel)
Weet niet wat je per maand wilt betalen?
Bij vodafone istie bij 'vodafone 50 p/maand' gratis.
Woehoequote:
Zover ik weet heb ik alle drivers geinstalleerd. En minstens 3 verschillende modems heeft hij gevonden en geinstalleerd. daarom had hij ook de SE cd-rom nodig.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Skv het volgende:
Heel vreemd
Heb je de USB-drivers en de gewone drivers?
Eentje is een .exe file en de andere bestaat uit een .sys en nog een ander bestand.
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bentquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Woehoe![]()
We moeten de lijst onderhand eens extern hosten![]()
wie zou dat kunnen?
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik sloot net mn W800 aan op de versterker met magnet luidsprekers, dus ik dacht even de megabass proberen. maar jezus christus, da's echt heftige shit, helemaal met de jeugd van tegenwoordig derop. Da's trouwens een geniaal album.
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:08 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ik heb wel hosting 'over' maar moet jij me even zeg wat/en hoe je dat van plan bent
Nopes, We hadden al een kabel lopen van computer naar versterker en die kon ik zo in de uitgang van de handsfree set douwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Hoe heb je je w800 aangesloten op een versterker, of is dat zo'n special docking station voor Walkman-mobieltjes van SE?
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptjequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een scriptje te vinden is waarme je op een andere website je username kunt invullen en dat de OP dan automatisch word aangepast.. ik heb zoiets wel eens in andere OP's gezien..
En zou het dan ook met usericons kunnen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een scriptje maken wat data weg schrijft naar een plaatje. Ik zal wel even zoeken naar zo'n scriptje.
Kijk dat gaat al de goede kant op!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Orange.nl en dan de online-shop 0 ¤ bij een abo van 32.5 ¤
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffiequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
De W900 is volgens mij heel grootquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen die tijd, krijg je de W800 bij 4 pakken koffie![]()
Zou voor een alternatief ala W900, Samsung i300 gaan![]()
Maar, Oh zoveel beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De W900 is volgens mij heel groot.
nog een verassing dan maar... drie maanden voor afloop kan je al een nieuw abonnement afsluiten en een nieuwe telefoon krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op!
Nog 3 maanden en dan loopt mn abo af...
Daar zal ook wel een scriptje voor zijn ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
En zou het dan ook met usericons kunnen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |