Volgens mij zijn die "c's" de Chinese versies.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Skv het volgende:
Er komt trouwens een w810i en een w810c..
Ding ziet er machtig mooi uit..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Klik hier voor meer plaatjes.
Ziet er mooi uit! Maar ik begin er niet aan, geen geld enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Zie je wel, zonder pookje! Hebben ze eindelijk, eindelijk, sinds de T68i geluisterd!!! Beetje laat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou duur aan internetkosten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met dat pookje eigenlijk. De w810 komt als het goed is aan het einde van het eerste kwartaal.
Ik heb vandaag mn email werkend gekregen op mn mobiel!Nu hopen dat het in t buitenland ook werkt anders heb ik er geen reet aan als ik ga skien
Die ziet er zeker wel nice uit, nu hebben ze het pookje verbeterd, dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Ben bang dat die gewoon hetzelfde is gebleven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
...dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..
Ik heb geen flauw idee, nog geen rekening ontvangen uit de periode dat mn email t doet. Maar ik verwacht geen grote bedragen. Hij maakt verbinding, haalt binnen 30 sec je mail binnen en verbreekt de verbinding dan. Als je wil sturen typ je eerst een mail en maak je pas verbinding als je wilt verzenden.quote:
Dan is het microfoontje stuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Roellio het volgende:
Hij is stuk!
Ik kan muziek luisteren, sms'en, maar als ik iemand bel kan diegene niets horen, alleen geruis. Ik heb al een master reset gedaan, helpt niet.
-edit-
Met m'n handsfree snoertje erin kan ik wel praten.
tss.. en maar meteen de apparatuur de schuld gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Met spuitbusje lucht in het gaatje gespoten. Doet het weer!
Ja... met een master reset krijg je zo'n gaatje niet schoon, nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Ik denk het eerste, maar is volgens mij wel makkelijk te repareren.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan is het microfoontje stuk.Of het gaatje zit vol met prut... dan kan ook.
Waar haal je die dingen eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |