abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33402750
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Er is juist een nieuwe FW omdat de vorige (R1N035) allerlei problemen had met het overzetten van mp3's.
Als ik je een tip mag geven: Koop een cardreader. Dan haal je gewoon je kaartje uit je foon, stopt deze in de reader en zet mp3s over met een snelheid van 20 mb/s ofzo.
Ik heb er 50 / 60 nummers binnen een minuut opstaan.
Probleempje. Als ik de kaart in een cardreader stop hangt mijn pc en verdwijnt de kaart uit mijn verkenner o.i.d.

Heb al een nieuwe Memorycard gekregen maar is gewoon dikken shit. Werkt wel al sik hem in de teleoon laat zitten en hem aanroep vanuit verkenner. Dat laatste doe ik dus ook maar gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 26-12-2005 01:26:32 ]
pi_33405756
Misschien een hele domme vraag omdat hij al meermalen is beantwoord, maar kon mijn vraag niet uit de zoekfunctiehalen.

Vraag: Kan de w800i met/via bluetooth in iemand anders telefoon komen? een vriend van me kan dit wel...dus weet iemand dit misschien
  maandag 26 december 2005 @ 01:14:15 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33406045
niet zonder toestemming van het andere toetsel neem ik aan. En het andere toestel moet BT wel aanhebben...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 26 december 2005 @ 13:05:06 #204
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_33412361
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Skv het volgende:
Als je mp3s er op wil zetten, en het hoeft niet persé gesorteerd op artiest enzo:
In de map MP3 maak je een nieuwe map aan, met daarin nóg een map.
Daar knal je alles in, en je w800i zal alles herkennen.
Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....
quote:
Raar dat je nog problemen hebt, als je de nieuwe FW (R1A008) hebt.
Of heb je deze nou nog niet??
Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid. Ik heb alles gedaan via de instructies maar als ik dat SEUS opstart, wederom de instructies volg dan gebeurt er gewoon niks?
Telefoon start gewoon op.
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..
Yup was er al achter dat je hierdoor ook rare dingen kan krijgen.

Mja, ik weet niet hoor maar ik denk dat ik hem maar terugbreng. SE heeft gewoon een preproductiemodel op de markt gebracht en het lijkt me niet dat de eindgebruiker eerst de FW moet gaan updaten alvorens de telefoon te kunnen gebruiken zoals de productspecificatie claimt.
Ik weet niet of iemand nog een andere oplossing weet maar ik ben echt hevig teleurgesteld in de W800.
Niks van de claims wordt waargemaakt, updaten lukt niet (notabene nog op eigen risico ook.. ), het kost je enorm veel tijd en pogingen om ook maar een simpel MP3'tje erop te krijgen, je wordt min of meer verplicht tot aanschaf van een BT dongle of cardreader omdat de meegeleverde kabel niet deugt, hij is bijna onmogelijk schoon te houden door de materiaalkeuze van vooral de achterzijde en connecten met andere BT toestellen lukte mij alleen als er niet teveel aanstaan (gisteren waren 2 toestellen al teveel... ).

Mijn conclusie: wil je bellen en sms'sen dan is het een prima toestel maar verwacht niks van de rest van de mogelijkheden dan wordt je in ieder geval niet teleurgesteld.
Zelfde gaat trouwens ook op voor de D600 van mijn vriendin, met dat toestel is het net zo, zo niet triester gesteld...
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_33412457
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....
[..]

Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid. Ik heb alles gedaan via de instructies maar als ik dat SEUS opstart, wederom de instructies volg dan gebeurt er gewoon niks?
Telefoon start gewoon op.
[..]

Yup was er al achter dat je hierdoor ook rare dingen kan krijgen.

Mja, ik weet niet hoor maar ik denk dat ik hem maar terugbreng. SE heeft gewoon een preproductiemodel op de markt gebracht en het lijkt me niet dat de eindgebruiker eerst de FW moet gaan updaten alvorens de telefoon te kunnen gebruiken zoals de productspecificatie claimt.
Ik weet niet of iemand nog een andere oplossing weet maar ik ben echt hevig teleurgesteld in de W800.
Niks van de claims wordt waargemaakt, updaten lukt niet (notabene nog op eigen risico ook.. ), het kost je enorm veel tijd en pogingen om ook maar een simpel MP3'tje erop te krijgen, je wordt min of meer verplicht tot aanschaf van een BT dongle of cardreader omdat de meegeleverde kabel niet deugt, hij is bijna onmogelijk schoon te houden door de materiaalkeuze van vooral de achterzijde en connecten met andere BT toestellen lukte mij alleen als er niet teveel aanstaan (gisteren waren 2 toestellen al teveel... ).

Mijn conclusie: wil je bellen en sms'sen dan is het een prima toestel maar verwacht niks van de rest van de mogelijkheden dan wordt je in ieder geval niet teleurgesteld.
Zelfde gaat trouwens ook op voor de D600 van mijn vriendin, met dat toestel is het net zo, zo niet triester gesteld...
Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?
Als je ff had gelezen, wist je dat SEUS niet meer werkt met updaten.
Je moet nu zo'n ander updateprogramma hebben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33412478
Ik kan namelijk razendsnel mp3s overzetten, verbinding met 4 bluetoothapparaten gaat nog redelijk, fotokwaliteit is prima en de mp3speler is ook super.
  maandag 26 december 2005 @ 13:13:37 #207
17709 hollander172
pi_33412549
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?
Als je ff had gelezen, wist je dat SEUS niet meer werkt met updaten.
Je moet nu zo'n ander updateprogramma hebben.
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?

Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
pi_33413295
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?

Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!

Downloaden kan hier.

Topic op tweakers die de update al hebben: hier.

En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.

Ik ga het nu zo proberen
+ de drivers.
pi_33413332
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja, das wel logisch, maar die R1N035 is ook al de vierde ofzo.
Daar zitten dus wat fouten in (met de MS), maar de fotokwali enzo is wel beter.
Om dat MS probleem op te lossen en nog wat andere dingen op te krikken (volume, videokwaliteit etc) is R1A008 er dus
pi_33413764
Weet iemand nog een goede site met java-games voor de W800?
pi_33413799
Er is trouwens weer een kleine FW update 2.2.11b, en die is hier te downloaden.
  maandag 26 december 2005 @ 14:33:20 #212
17709 hollander172
pi_33414415
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er is trouwens weer een kleine FW update 2.2.11b, en die is hier te downloaden.
Die is ie nu aan het bijwerken.

Na tientalle pogingen werkt het nu eindelijk, oplossing was de MS eruit halen blijkbaar. (deed ie het eerst nog 10 keer niet maar goed. )

De beloofde verbeteringen kloppen wel, jammer dat ik nu wel shuttergeluid heb in de stille modus. Raar geluidje ook? Heel anders dan hiervoor.
Ga nu de connectie even uittesten want daar ging het voor mij om.
pi_33414758
Ik wil zometeen de nieuwe FW erop zetten.. wat is het ergste dat er dan fout kan gaan/gebeuren?
  maandag 26 december 2005 @ 14:51:04 #214
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_33414867
eigenlijk moet je gewoon naar de winkel gaan waar je je tel hebt gekocht/gehaald en vragen of ze hem daar willen updaten... doen ze gratis (iig bij mij)

niet dat ze aansprakelijk zijn als je MS opeens kapot is ofzo, maar het is toch een beetje veiliger lijkt me

en mn knuppeltje kraakt
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
pi_33415373
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil zometeen de nieuwe FW erop zetten.. wat is het ergste dat er dan fout kan gaan/gebeuren?
Als je je MS eruit laat kan er denk ik niks gebeuren .
pi_33416610
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef One_conundrum het volgende:
niet zonder toestemming van het andere toetsel neem ik aan. En het andere toestel moet BT wel aanhebben...
Ja dat begrijp ik, maar kan dit met de w800i? zoja, waar kan ik zoiets doen met de w800i
pi_33419572
Net zelf gedaan, en het ging allemaal perfect Ik loop nu rond met R1AA008
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:32:01 #218
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33428047
Ah, SE heeft haar update-service verbeterd, even proberen...

Update:
Woohoo, dat ging gesmeerd! Eindelijk een volwaardige updater die het gewoon doet!

R1AA008

[ Bericht 37% gewijzigd door Dr_Crouton op 27-12-2005 00:42:29 ]
The Internets, I needs it..
pi_33432030
voor mensen met problemen dat tijdens muziek kopieren ben uit wanhoop maar mailtje naar sony gaan sturen en die kwamen met de volgende oplossing:

If the customer cannot install W800i USB driver please use the certified one.
1. Go to www.sonyericsson.com and select your region.
2. Select "Support" and then "Software-Downloads"
3. Select W800i and go to "Drivers and Scripts"
4. Download "Sony Ericsson W800i USB Drivers"

You can type in the downloadlink instead:
USBdrivers

NOTE: The URL is case sensitive!

Installation guide
1. Download the self-extracting installer file to your computer. Remember where you place it.
2. Double-click the W800_Signed_USB_Drivers.exe -file. Click 'OK' to extract the drivers and launch the installer.
3. Click 'Install' to install the drivers. When done the temporary files will be deleted.
4. To complete the installation, connect your W800 to your computer with the USB-cable. Windows will show information either in pop-up messages or in information balloons in the lower right corner of the screen.
5. You are now ready to use your W800.

The connection to the W800 is now ready to be used by your installed applications

heb het getest en dit schijnt tot nog toe perfect te werken. (f afkloppen ) maar het lijkt er dus op dat je samen met de nieuwe firmwareupgrade ook de nieuwe USB drivers moet gebruiken en dan werkt het perfect!
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_33434655
die video's met de nieuwe FW zjin écht véél beter dan eerst hoe hard je ook heen en weer vliegt met dat ding, het beeld wordt niet blokkerig
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:00:21 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33438460
Fok!kers die deze telefoon hebben:

infra-roodborstje
obl
CittaR
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Killaht
Dr_Crouton
Hugo_afca
TjetMaster
Snatched
Kriebbel
Blaze_20
jan55en
Mr._Incredible
Slicky
RealBizkit666
LeisureSuitLarry
Greatgonzo
Twisted_Logic
Nathox werkt nog maar half
Jaytonism
Vodka_Lime
Dino889
Botje96
Rio
Tornadoril
Ikookhier
Jurrio
Juup©
metalheadBOC
patries86
nikky
GotC

58.5
pi_33439360
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
die video's met de nieuwe FW zjin écht véél beter dan eerst hoe hard je ook heen en weer vliegt met dat ding, het beeld wordt niet blokkerig
Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.
pi_33439789
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.
ook R1AA008 de vorige versie die ik had was de allereerste, dus ik merk nu wel een enorm verschil qua videokwaliteit
pi_33441372
Oké, ik zit nu ook een aan upgrade te denken (aangezien mijn filmpjes soms ook nogal blokkerig zijn).
Maar eerst wil ik weten wat de voor en nadelen zijn. Voor zover ik heb meegelezen:
vóór:
- filmkwaliteit beter
- ?

tegen:
- ms kan kapotgaan ofzo? Dus ik moet hem er eerst uithalen voor ik ga upgraden?
- ?

Staan die upgrades toevallig gewoon op de site van SE?
ff te lui om hier terug te lezen
pi_33441598
Goed...die laatste vraag is beantwoord door mezelf (ff naar site van se gegaan), mijn excuses
pi_33443134
vóór:
- filmkwaliteit beter
- MS werkt wel
-Fotokwali beter
-Als ie moet laden krijg je zown zandlopertje
-Menus sneller

tegen:
- ms kan kapotgaan ofzo? Dus ik moet hem er eerst uithalen voor ik ga upgraden? *geen problemen mee gehad*
- Shuttersound ook in stille modus.
pi_33443651
Mja maar die shuttersound had ik eerder ook al...is toch gewoon het geluid "dat je een foto maakt".
pi_33443673
Ja, sommigen hadden die eerst niet.
Mijn tip: updaten die hap
pi_33443854
D'accord
pi_33449155
Hoe controleer ik of het gelukt is? Ik krijg nu wel een zandlopertje, maar was die daarvoor nog niet dan?
Kan ik ergens in de telefoon de filmware checken?
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:49:39 #231
6290 Dr_Crouton
pi_33449441
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jurrio het volgende:
Hoe controleer ik of het gelukt is? Ik krijg nu wel een zandlopertje, maar was die daarvoor nog niet dan?
Kan ik ergens in de telefoon de filmware checken?
Door de volgende code in je hoofdscherm in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *

( < of > bedien je dmv de joystick).

Daar kan je de firmware checken.
pi_33449714
Goed, het is dus niet gelukt (maar krijg wel een zandlopertje, raar dus).
Wat doe ik fout?
Wat ik doe is:
"Update Service" opstarten, dan taal selecteren, aan veel voorwaarden akkoord gaan, dan "Starten" en dan krijg je zo'n 5 stappenplan. USB Flash is gelukt, maar de rest niet (krijg vaak een melding van"Nieuwe hardware gevonden" maar aangezien ik het niet nodig heb voor het overzetten van muziek, klik ik die meestal gewoon weg)...
wat nu?
pi_33450667
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Jurrio het volgende:
Goed, het is dus niet gelukt (maar krijg wel een zandlopertje, raar dus).
Wat doe ik fout?
Wat ik doe is:
"Update Service" opstarten, dan taal selecteren, aan veel voorwaarden akkoord gaan, dan "Starten" en dan krijg je zo'n 5 stappenplan. USB Flash is gelukt, maar de rest niet (krijg vaak een melding van"Nieuwe hardware gevonden" maar aangezien ik het niet nodig heb voor het overzetten van muziek, klik ik die meestal gewoon weg)...
wat nu?
Dat had je dus wel even moeten installeren deze keer.. Tenminste, bij mij wel
pi_33450728
O met de cd-roms dus..*** die heb ik op mijn kamer liggen in Groningen , zit nu thuisthuis (Haaksbergen, dichtbij Enschede).
FF kijken of die ook op het net te verkrijgen zijn..
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:48:50 #235
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33453507
Ik krijg mijn telefoon niet geupdated ... ik loop de stappen door, maar ik kom niet verder dan dat mijn telefoon om de sim-kaart vraagt
  woensdag 28 december 2005 @ 11:11:46 #236
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_33464360
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik krijg mijn telefoon niet geupdated ... ik loop de stappen door, maar ik kom niet verder dan dat mijn telefoon om de sim-kaart vraagt
je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:53:16 #237
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33467341
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.
Alles was geinstalleerd. Heb alles maar weer geuninstalled en toen weer geinstalleerd en toen werkte het wel Update is uitgevoerd!
  woensdag 28 december 2005 @ 18:05:36 #238
17709 hollander172
pi_33476496
Iemand trouwens ook last van traagheid met opstarten en wisselen van menu's? Kan aan het thema liggen dat ik gebruik maar ik merk dat het duidelijk trager is. Camera slaat helemaal alles met bladeren door de foto's...

Offtopic:
Doom RPG is handig voor je koffiepauzes.
pi_33476895
He mensen, ik heb een probleempje met mijn toestel. Als het toestel in mijn zak zit, geblokkeerd, springt het kreng telkens toch op de camerastand. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, hij doet het soms ook als je zit te bellen of menu's zit te bekijken, ook dan springt ie af en toe op de camerastand... echt heel irritant maar weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Hij loopt door die constante camerastand veel te snel leeg, k heb amper gebeld maar toch is ie binnen een dag driekwartleeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33477020
infra-roodborstje
obl
CittaR
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Killaht
Dr_Crouton
Hugo_afca
TjetMaster
Snatched
Kriebbel
Blaze_20
jan55en
Mr._Incredible
Slicky
RealBizkit666
LeisureSuitLarry
Greatgonzo
Twisted_Logic
Nathox werkt nog maar half
Jaytonism
Vodka_Lime
Dino889
Botje96
Rio
Tornadoril
Ikookhier
Jurrio
Juup©
metalheadBOC
patries86
nikky
TheVulture
pi_33477184
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Iemand trouwens ook last van traagheid met opstarten en wisselen van menu's? Kan aan het thema liggen dat ik gebruik maar ik merk dat het duidelijk trager is. Camera slaat helemaal alles met bladeren door de foto's...

Offtopic:
Doom RPG is handig voor je koffiepauzes.
Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:31:16 #242
17709 hollander172
pi_33479070
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen. maar valt qua graphics wel aardig tegen.

Hier dus klikken.

Iemand trouwens al ervaring met een calculator voor de W800?
pi_33481175
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen. maar valt qua graphics wel aardig tegen.

Hier dus klikken.

die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienen
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
  woensdag 28 december 2005 @ 22:37:55 #244
17709 hollander172
pi_33486785
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienen
Hmmm ik bedoelde iets anders eigenlijk.

Iemand met een linkje voor apps misschien? Is echt bitter weinig te vinden wat ook gewoon fullscreen werkt.
pi_33496954
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, ik heb een probleempje met mijn toestel. Als het toestel in mijn zak zit, geblokkeerd, springt het kreng telkens toch op de camerastand. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, hij doet het soms ook als je zit te bellen of menu's zit te bekijken, ook dan springt ie af en toe op de camerastand... echt heel irritant maar weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Hij loopt door die constante camerastand veel te snel leeg, k heb amper gebeld maar toch is ie binnen een dag driekwartleeg
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.

Trots van het Noorden!
pi_33499318
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hier dus klikken.

Welke zijn wel leuk dan?
Geen zin in 200 games die zuigen
pi_33500619
ik heb een nieuw sim kaartje van een andere Provider alleen de pin code staat kut, ik zoek me een ongeluk maar ik kan nergens de optie van wijzigen vinden?
weet iemand waar dit zit?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33500826
Menu -> Instellingen -> Blokkeringen -> Sim Lock -> PIN wijzigen.
pi_33501149
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Menu -> Instellingen -> Blokkeringen -> Sim Lock -> PIN wijzigen.
thanks, gevonden.
Wat een kut plek om het te zetten trouwens niet echt duidelijk imo.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 29 december 2005 @ 17:36:17 #250
17709 hollander172
pi_33511247
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Welke zijn wel leuk dan?
Geen zin in 200 games die zuigen
Hij is wel leuk (wolfenstein dan ) maar de graphics zuigen. Die Doom RPG is echt geweldig! Wel braaf alle terminals nalezen. Kwam ik vandaag achter op zoek naar de groene sleutel.

Yeti sports oid is ook wel aardig, Call of duty 1 & 2 zijn leuk maar echt tricky en er staat ook nog ergens een fruitautomaat tussen en dat is altijd leuk.

Nu nog iemand die wat leuke apps heeft.
  donderdag 29 december 2005 @ 21:43:13 #251
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33519824
Hoe kan je spelletjes erop gooien?
pi_33520012
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef GotC het volgende:
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instaleren .
  donderdag 29 december 2005 @ 21:56:35 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33520339
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef GotC het volgende:
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.

Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".

Spelletje installeert zichzelf!

Site met spellen: klikkerdeklik

Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_33522278
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.

Site temporary closed

[edit]foutje[/edit]
pi_33522293
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instaleren .
Map Overige, en vandaaruit installeren.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:39:15 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33522318
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:44:56 #257
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33522571
Lezen
pi_33523390
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.
klojo
ben je soms te pauper om zelf een w800i aan te schaffen ofzo?
waarom zouden topics als deze niet mogen?
het enige wat irritant is, is constant die lijst van mensen die de telefoon hebben hele tijd op je scherm.
  donderdag 29 december 2005 @ 23:04:44 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_33523419
Het werkt! Thanks mensen! Worms spelen is ehm..apart .

En, ook nog een linkje, moet je linksonderin bij de free spullen kijken

http://www.zedge.net/

[ Bericht 39% gewijzigd door GotC op 29-12-2005 23:18:38 ]
pi_33528846
Wormsís gewoom kut.
pi_33625282
ik heb ongeveer sinds de laatste update (ik heb R1AA008) het probleem dat mijn accu nog maar een dag meegaat en dan kan ik weer opladen.
daarbij komt ook: vóór de laatste update duurde het opladen ruim een uur, nu duurt dat nog maar een half uurtje.

iemand die dit probleem ook heeft?
In search for cotton and wool, because life's too short to be a sheep
  maandag 2 januari 2006 @ 15:29:45 #263
67670 Skv
Cynist.
pi_33627245
Vaag, misschien is je batterij gewoon naar de klote..
pi_33627940
zo snel al? die batterij hoort toch tegen een autolader te kunnen.. 't is immers een lipo accu die horen tegen regelmatig aan een lader gehangen worden zonder dat de accu leeg is...
In search for cotton and wool, because life's too short to be a sheep
pi_33627970
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
Vaag, misschien is je batterij gewoon naar de klote..
Gewoon stom toeval dus eigenlijk dan...
Trots van het Noorden!
pi_33632301
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.

Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?
  maandag 2 januari 2006 @ 19:51:33 #267
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_33635473
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_33640712
* venomsnake heeft ook een w800i sinds vandaag..
leuk dingetje, MC kaartje staat alweer bijna vol met spelletjes , mp3's, filmpjes en een zooi plaatjes..
ben heel de middag bezig geweest heb zelf een zooi van die 3gp filmpjes gemaakt en op me phone gegooid..

kicke telefoontje hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_33643379
als je een filmpje maakt met de phone, hoeveel fps is dat dan?
pi_33645654
ik maak die filmpjes met Xilisoft 3GP Video Converter, frame rate zet ik op 20, bit rate op 104, video size 176x144

dat progje zet elke avi, mpg ed om naar 3gp.

en met AVI & MPEG Splitter rip ik stukjes uit avi/divx films.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_33666966
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.
Bedankt, Ik denk dat dat inderdaad het geval is. heb het nu met een piepklein plakbandje afgeplakt. eens kijken of dat werkt. als het nu goed werkt ligt het inderdaad aan het knopje en ga ik terug!
pi_33678141
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef venomsnake het volgende:

ik maak die filmpjes met Xilisoft 3GP Video Converter, frame rate zet ik op 20, bit rate op 104, video size 176x144

dat progje zet elke avi, mpg ed om naar 3gp.

en met AVI & MPEG Splitter rip ik stukjes uit avi/divx films.
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?
Of kan hij helemaal niet fillmen?
pi_33690869
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef menesis het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?
Of kan hij helemaal niet fillmen?
hij filmpt ja.
niet zo goed als dat ie foto's maakt. maar voor een telefoon mag je niet klagen
maar hoeveel fps durf ik je niet te zeggen.. verteld de SE site daar niks over?
pi_33729784
Vaag, als je een alle filmpjes van je kaart haalt, begint ie weer opnieuw vanaf nummer 1 te tellen het maken van nieuwe. BIj foto's niet. Als je daar alles weghaalt gaat ie gewoon verder vanaf het nummer waar 'ie gebleven was.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat dat bij de filmpjes ook gebeurt?
pi_33729952
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.

Klik hier voor meer plaatjes.
pi_33730662
Ik vind em wel vet, alleen dat zwarte niet
pi_33730745
Er komt trouwens een w810i en een w810c..
Wat het verschil is
Er zit iig geen klepje voor de camera, dat is zowiezo al een minpunt.

-edit- Godverodmme, die is zónder pookje En ik heb daar altijd problemen mee.
Als ze nou ff deze wat eerder hadden aangekondigt
pi_33731007
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Skv het volgende:
Er komt trouwens een w810i en een w810c..
Volgens mij zijn die "c's" de Chinese versies.
pi_33731992
*** die is veel makkelijker (zonder pookje )
Trots van het Noorden!
pi_33733304
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.

[afbeelding]

Ding ziet er machtig mooi uit..
lekker robuust ook
pi_33734642
quote:

[afbeelding]

Ziet er mooi uit! Maar ik begin er niet aan, geen geld enzo .
pi_33734803
Hmz, ik ging bijna een w800 kopen, maar door gezeik met tmobile en numemrbehoud heb ik hem nét nog niet besteld. Zo te zien gelukkig maar (w810!)

Alleen: wanneer komt ie hier uit?
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:12:03 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33734944
Wanneer komt dat ding uit?
pi_33734998
leuke standaard voor de w800/k750
doet verder niets, maar ziet er wel leuk uit

[ Bericht 50% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-01-2006 17:20:48 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:33:33 #285
6290 Dr_Crouton
pi_33735810
quote:

[afbeelding]

Zie je wel, zonder pookje! Hebben ze eindelijk, eindelijk, sinds de T68i geluisterd!!! Beetje laat.

Maar ja, misschien over een half jaartje bij het verlengen van het abo...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 02:52:28 #286
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_33754251
Ik heb totaal geen problemen met dat pookje eigenlijk. De w810 komt als het goed is aan het einde van het eerste kwartaal.

Ik heb vandaag mn email werkend gekregen op mn mobiel! Nu hopen dat het in t buitenland ook werkt anders heb ik er geen reet aan als ik ga skien
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 6 januari 2006 @ 02:54:44 #287
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_33754278
De knoppen op de 810 zijn misschien wel wat makkelijker dan op de 800. Ik druk met enige regelmaat op de backbutton ipv de 1 en ook de C wordt wel eens geraakt ipv de 3
deed het licht uit
  vrijdag 6 januari 2006 @ 07:29:46 #288
67670 Skv
Cynist.
pi_33755367
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met dat pookje eigenlijk. De w810 komt als het goed is aan het einde van het eerste kwartaal.

Ik heb vandaag mn email werkend gekregen op mn mobiel! Nu hopen dat het in t buitenland ook werkt anders heb ik er geen reet aan als ik ga skien
Is dat nou duur aan internetkosten?
  Redactie Games vrijdag 6 januari 2006 @ 16:17:56 #289
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33769551
quote:

[afbeelding]

Die ziet er zeker wel nice uit, nu hebben ze het pookje verbeterd, dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33769835
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
...dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..
Ben bang dat die gewoon hetzelfde is gebleven.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:40:49 #291
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_33815230
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 07:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Is dat nou duur aan internetkosten?
Ik heb geen flauw idee, nog geen rekening ontvangen uit de periode dat mn email t doet. Maar ik verwacht geen grote bedragen. Hij maakt verbinding, haalt binnen 30 sec je mail binnen en verbreekt de verbinding dan. Als je wil sturen typ je eerst een mail en maak je pas verbinding als je wilt verzenden.
deed het licht uit
pi_33842974
Dat wordt wachten op de 810i
pi_33869868
Hij is stuk!

Ik kan muziek luisteren, sms'en, maar als ik iemand bel kan diegene niets horen, alleen geruis. Ik heb al een master reset gedaan, helpt niet.

-edit-

Met m'n handsfree snoertje erin kan ik wel praten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Roellio op 09-01-2006 16:45:56 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 16:48:52 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33870162
ik leef met je mee...
pi_33870246
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Roellio het volgende:
Hij is stuk!

Ik kan muziek luisteren, sms'en, maar als ik iemand bel kan diegene niets horen, alleen geruis. Ik heb al een master reset gedaan, helpt niet.

-edit-

Met m'n handsfree snoertje erin kan ik wel praten.
Dan is het microfoontje stuk. Of het gaatje zit vol met prut... dan kan ook.
pi_33870670
Met spuitbusje lucht in het gaatje gespoten. Doet het weer!
pi_33870948
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
tss.. en maar meteen de apparatuur de schuld geven

ik zou meteen ff met dat spuitbusje je broekzak uitspuiten
pi_33871378
quote:
Ja... met een master reset krijg je zo'n gaatje niet schoon, nee.
pi_33871481
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dan is het microfoontje stuk. Of het gaatje zit vol met prut... dan kan ook.
Ik denk het eerste, maar is volgens mij wel makkelijk te repareren.
pi_33871508
quote:
Waar haal je die dingen eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')