Probleempje. Als ik de kaart in een cardreader stop hangt mijn pc en verdwijnt de kaart uit mijn verkenner o.i.d.quote:Op zondag 25 december 2005 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Er is juist een nieuwe FW omdat de vorige (R1N035) allerlei problemen had met het overzetten van mp3's.
Als ik je een tip mag geven: Koop een cardreader. Dan haal je gewoon je kaartje uit je foon, stopt deze in de reader en zet mp3s over met een snelheid van 20 mb/s ofzo.
Ik heb er 50 / 60 nummers binnen een minuut opstaan.
Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Skv het volgende:
Als je mp3s er op wil zetten, en het hoeft niet persé gesorteerd op artiest enzo:
In de map MP3 maak je een nieuwe map aan, met daarin nóg een map.
Daar knal je alles in, en je w800i zal alles herkennen.
Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid.quote:Raar dat je nog problemen hebt, als je de nieuwe FW (R1A008) hebt.
Of heb je deze nou nog niet??
Yupquote:Op zondag 25 december 2005 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Gebruik je dan wel " hardware veilig verwijderen?" daar kan het ook nog aan liggen..
Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?quote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eisen stel ik al helemaal niet meer, ben al blij als ik uberhaubt iets terug kan vinden na minutenlang uppen....
[..]
Nope nog steeds R1N035 en updaten lukt met geen mogelijkheid.Ik heb alles gedaan via de instructies maar als ik dat SEUS opstart, wederom de instructies volg dan gebeurt er gewoon niks?
Telefoon start gewoon op.
[..]
Yupwas er al achter dat je hierdoor ook rare dingen kan krijgen.
Mja, ik weet niet hoor maar ik denk dat ik hem maar terugbreng. SE heeft gewoon een preproductiemodel op de markt gebracht en het lijkt me niet dat de eindgebruiker eerst de FW moet gaan updaten alvorens de telefoon te kunnen gebruiken zoals de productspecificatie claimt.
Ik weet niet of iemand nog een andere oplossing weet maar ik ben echt hevig teleurgesteld in de W800.
Niks van de claims wordt waargemaakt, updaten lukt niet (notabene nog op eigen risico ook..), het kost je enorm veel tijd en pogingen om ook maar een simpel MP3'tje erop te krijgen, je wordt min of meer verplicht tot aanschaf van een BT dongle of cardreader omdat de meegeleverde kabel niet deugt, hij is bijna onmogelijk schoon te houden door de materiaalkeuze van vooral de achterzijde en connecten met andere BT toestellen lukte mij alleen als er niet teveel aanstaan (gisteren waren 2 toestellen al teveel...
).
Mijn conclusie: wil je bellen en sms'sen dan is het een prima toestel maar verwacht niks van de rest van de mogelijkheden dan wordt je in ieder geval niet teleurgesteld.
Zelfde gaat trouwens ook op voor de D600 van mijn vriendin, met dat toestel is het net zo, zo niet triester gesteld...
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?quote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Je werkt met een brakke firmware en gaat klagen?
Als je ff had gelezen, wist je dat SEUS niet meer werkt met updaten.
Je moet nu zo'n ander updateprogramma hebben.
quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?
Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
+ de drivers.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef Skv het volgende:
Vandaag is de nieuwe firmware update uit!
Downloaden kan hier.
Topic op tweakers die de update al hebben: hier.
En de link naar de SE site waar je de update vandaan kan halen: hier.![]()
![]()
Ik ga het nu zo proberen
Ja, das wel logisch, maar die R1N035 is ook al de vierde ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ik een apparaat aanschaf voor een paar honderd euro verwacht ik gewoon dat ie doet wat de fabrikant claimt, ik kan gek zijn hoor maar is dat nou zo'n rare verwachting?
Zal in blinde woede best ergens overheen gelezen hebben, what the fuck heb ik nou weer nodig om die FW te updaten?
Die is ie nu aan het bijwerken.quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er is trouwens weer een kleine FW update 2.2.11b, en die is hier te downloaden.
Als je je MS eruit laat kan er denk ik niks gebeurenquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil zometeen de nieuwe FW erop zetten.. wat is het ergste dat er dan fout kan gaan/gebeuren?
Ja dat begrijp ik, maar kan dit met de w800i? zoja, waar kan ik zoiets doen met de w800iquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef One_conundrum het volgende:
niet zonder toestemming van het andere toetsel neem ik aan. En het andere toestel moet BT wel aanhebben...
Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
die video's met de nieuwe FW zjin écht véél beter dan eersthoe hard je ook heen en weer vliegt met dat ding, het beeld wordt niet blokkerig
![]()
ook R1AA008quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke heb je nou dan? Ik heb R1AA008 ofzo.
Door de volgende code in je hoofdscherm in te voeren kom je in het service menuquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jurrio het volgende:
Hoe controleer ik of het gelukt is? Ik krijg nu wel een zandlopertje, maar was die daarvoor nog niet dan?
Kan ik ergens in de telefoon de filmware checken?
Dat had je dus wel even moeten installeren deze keer.. Tenminste, bij mij welquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Jurrio het volgende:
Goed, het is dus niet gelukt (maar krijg wel een zandlopertje, raar dus).
Wat doe ik fout?
Wat ik doe is:
"Update Service" opstarten, dan taal selecteren, aan veel voorwaarden akkoord gaan, dan "Starten" en dan krijg je zo'n 5 stappenplan. USB Flash is gelukt, maar de rest niet (krijg vaak een melding van"Nieuwe hardware gevonden" maar aangezien ik het niet nodig heb voor het overzetten van muziek, klik ik die meestal gewoon weg)...
wat nu?
je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik krijg mijn telefoon niet geupdated ... ik loop de stappen door, maar ik kom niet verder dan dat mijn telefoon om de sim-kaart vraagt![]()
Alles was geinstalleerd. Heb alles maar weer geuninstalled en toen weer geinstalleerd en toen werkte het welquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
je telefoon hoort niet aan te gaan. Dan heb je waarschijnlijk de USB drivers niet geinstalleerd.
Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Iemand trouwens ook last van traagheid met opstarten en wisselen van menu's?Kan aan het thema liggen dat ik gebruik maar ik merk dat het duidelijk trager is. Camera slaat helemaal alles met bladeren door de foto's...
Offtopic:
Doom RPG is handig voor je koffiepauzes.![]()
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je mij die ff mailen, Doom RPG? Mail staat in mn profiel.![]()
die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.maar valt qua graphics wel aardig tegen.
![]()
Hier dus klikken.
Iemand trouwens al ervaring met een calculator voor de W800?
Hmmm ik bedoelde iets anders eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
die er standaard in zit is idd maar erg magertjes en niet echt ideaal snel te bedienen![]()
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, ik heb een probleempje met mijn toestel. Als het toestel in mijn zak zit, geblokkeerd, springt het kreng telkens toch op de camerastand. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, hij doet het soms ook als je zit te bellen of menu's zit te bekijken, ook dan springt ie af en toe op de camerastand... echt heel irritant maar weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Hij loopt door die constante camerastand veel te snel leeg, k heb amper gebeld maar toch is ie binnen een dag driekwartleeg
Welke zijn wel leuk dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje, wolfenstein staat er ook tussen.maar valt qua graphics wel aardig tegen.
![]()
Hier dus klikken.
Iemand trouwens al ervaring met een calculator voor de W800?
thanks, gevonden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Menu -> Instellingen -> Blokkeringen -> Sim Lock -> PIN wijzigen.
Hij is wel leuk (wolfenstein danquote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke zijn wel leuk dan?
Geen zin in 200 games die zuigen
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instalerenquote:
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.quote:
Site temporary closedquote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
Map Overige, en vandaaruit installeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In de map media -> applicaties dacht ik, en dan openen op je telefoon via bestandsbeheer en dan instaleren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Spelletjes in de map "overige" kiepen, en dan via bestandsbeheer in je foon de spelletjes installeren.
Bestandsbeheer--->>overige----->>en het bewuste spelletje "aanklikken".
Spelletje installeert zichzelf!
Site met spellen: klikkerdeklik
Site is momenteel dicht voor onderhoud! Gewoon in de gaten houden does![]()
klojoquote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind dat geen dreigen. Laat staan enzo.
Gewoon stom toeval dus eigenlijk dan...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
Vaag, misschien is je batterij gewoon naar de klote..
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Kom je dan niet perongeluk tegen het camera bescherm knopje aan? als je die bij mij open doet, springt 'ie inderdaad over naar de camera-modus.
![]()
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij doet dat ook als de lens dicht is, superirritant. maar niemand anders heeft dit probleem dus?
Bedankt, Ik denk dat dat inderdaad het geval is. heb het nu met een piepklein plakbandje afgeplakt. eens kijken of dat werkt. als het nu goed werkt ligt het inderdaad aan het knopje en ga ik terug!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik denk dat het knopje overgevoelig cq lam is. Even terug gaan naar de winkel en vragen hoe het met garantie zit.
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef venomsnake het volgende:
ik maak die filmpjes met Xilisoft 3GP Video Converter, frame rate zet ik op 20, bit rate op 104, video size 176x144
dat progje zet elke avi, mpg ed om naar 3gp.
en met AVI & MPEG Splitter rip ik stukjes uit avi/divx films.![]()
hij filmpt ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk als je met de telefoon filmt (en je zet het op de computer), hoeveel fps is zo'n filmpje dan?![]()
Of kan hij helemaal niet fillmen?![]()
Volgens mij zijn die "c's" de Chinese versies.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Skv het volgende:
Er komt trouwens een w810i en een w810c..
Ding ziet er machtig mooi uit..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Klik hier voor meer plaatjes.
Ziet er mooi uit! Maar ik begin er niet aan, geen geld enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
Sony-Ericsson heeft de w810i aangekondigd. Een quad-band telefoon die op wat extra handige knopjes na eigenlijk amper verschilt van de w800i/k750i.
[afbeelding]
Zie je wel, zonder pookje! Hebben ze eindelijk, eindelijk, sinds de T68i geluisterd!!! Beetje laat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou duur aan internetkosten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met dat pookje eigenlijk. De w810 komt als het goed is aan het einde van het eerste kwartaal.
Ik heb vandaag mn email werkend gekregen op mn mobiel!Nu hopen dat het in t buitenland ook werkt anders heb ik er geen reet aan als ik ga skien
Die ziet er zeker wel nice uit, nu hebben ze het pookje verbeterd, dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Ben bang dat die gewoon hetzelfde is gebleven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
...dan mogen ze ook de knop aan de zijkant voor het fotodingetje wat robuuster maken..
Ik heb geen flauw idee, nog geen rekening ontvangen uit de periode dat mn email t doet. Maar ik verwacht geen grote bedragen. Hij maakt verbinding, haalt binnen 30 sec je mail binnen en verbreekt de verbinding dan. Als je wil sturen typ je eerst een mail en maak je pas verbinding als je wilt verzenden.quote:
Dan is het microfoontje stuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef Roellio het volgende:
Hij is stuk!
Ik kan muziek luisteren, sms'en, maar als ik iemand bel kan diegene niets horen, alleen geruis. Ik heb al een master reset gedaan, helpt niet.
-edit-
Met m'n handsfree snoertje erin kan ik wel praten.
tss.. en maar meteen de apparatuur de schuld gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Met spuitbusje lucht in het gaatje gespoten. Doet het weer!
Ja... met een master reset krijg je zo'n gaatje niet schoon, nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
Ik denk het eerste, maar is volgens mij wel makkelijk te repareren.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan is het microfoontje stuk.Of het gaatje zit vol met prut... dan kan ook.
Waar haal je die dingen eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Roellio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |