Wordt dat de TT?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
Uuhm, nee Dizer. Begint wel met een Dquote:
Oh dat weer.. je maar das jouw schuldquote:
Betekent dat dat ik een persoonlijke stalker heb?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOODquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepenquote:
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOOD
Voor de 3e keer dit jaar trouwens he? Dat ik alles kwijtraak
Sorry![]()
Ik teenpijnquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.
Dat krijg je ervan als je nog geen juiste lul voor me zoektquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Kut computer!quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepen
Kutding jaquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut computer!
Ik ga nu mijn laptop verslepen... naar mijn bed, zodat ik daar nog een dvd-tje kan kijken.
Succes ermee!
Nou, hij doet het dus welquote:Op maandag 12 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ik snap je niet MissBliss? Je computer doet het niet, maar toch ben je online
????
Harry Potterquote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag naar de bios.. ik weet niet wat voor film
Ik over twee weken!quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:twee topics gemist
en ik ga volgende week naarHP
Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel 'n beetje raar om naar deel 4 te gaan kijken, terwijl deel 6 allang gelezen is.....
maar desondanks:
Allesquote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!!!
![]()
Alles erop en eraan? Goede bevalling geweest? Heeft ze al een naam?
quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.
Tegen de tijd dat deel 6 is verfilmd, ben ik vast en zeker ook het dramatische sterfgeval uit dit deel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
* Google:quote:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Copycat het volgende:
Sudoku... is dat de Dan Brown van de kruiswoordpuzzels?
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?quote:
Dat doet me goed!quote:Op maandag 12 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet me goed!
Ik heb dan wel met moederdag mijn moeder de luxe uitgave van de Da Vinci Code gegeven, maar weiger het vooralsnog zelf te lezen. En de enige puzzels die mij een beetje kunnen boeien zijn cryptogrammen, af en toe.
http://fotoboek.fok.nl/ma_berendsquote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Gefeliciteerd, hè.quote:Wie is je moeder?
Wat heb jij toch met flatulentie?quote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Nee, ik laat niet meer of minder scheten gemiddeld dan wat normaal is. En bovendien stinken ze bijna nooit. Maar het is wel een interessant onderwerp. Vrouwen die ook poepen, of mensen die op kontjes geilen, maar ondertussen komt er het meest ranzige uit.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met flatulentie?
Zelf buitenproportioneel last van?
Misschien moet je er dan eens een topic over openen... in LIF welteverstaan.
Pffquote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.
Ach...d'r moet toch iemand de lul zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Gaan ze oefensollicitatiegesprekjes houden op school, en wie mocht daar weer voor opdraven? Ik, net als altijd met die dingen.![]()
![]()
En m'n sollicitatiebrief was foutief verbeterd ook nog.![]()
Zo.![]()
En sudoku's maken na de hype is niet leuk meer.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...d'r moet toch iemand de lul zijn?
Liet je soms zo'n zachte scheet?quote:
die heb ik ook gelezen, en is op zich oké [de niet-luxe lijkt me minder serieus minder boeiend, omdat al die vaktaal dan meteen zo'n abracadabra is] maar de hype is 'n beetje overdreven... 't is een geinig boek, maar niet één om een tweede keer te lezen ofzo....quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dan wel met moederdag mijn moeder de luxe uitgave van de Da Vinci Code gegeven, maar weiger het vooralsnog zelf te lezen.
Ik zal 'm waarschijnlijk ook wel eens van mijn moeder lenen. Als ik zelf even niets ongelezen thuis heb. Maar aangezien er nog een kleuterhoge ongelezen boekenstapel thuis op me wacht, zal dat zijn tijd voorlopig nog wel duren.quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
die heb ik ook gelezen, en is op zich oké [de niet-luxe lijkt me minder serieus minder boeiend, omdat al die vaktaal dan meteen zo'n abracadabra is] maar de hype is 'n beetje overdreven... 't is een geinig boek, maar niet één om een tweede keer te lezen ofzo....
hoe herkenbaarquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
aangezien er nog een kleuterhoge ongelezen boekenstapel thuis op me wacht,
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
hoe herkenbaar
ik mag pas weer kopen als ik alles gelezen heb wat ik de afgelopen maanden heb aangeschaft...
Nou, de hype is wat mij betreft wel een beetje over. Zat vorige maand zoveel van die dingen te maken ... maar nu nauwelijks meerquote:
Dan zie je dat er een link onderzitquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is eigenlijk de idee achter zo'n ingeblikte smiley?
Als ik een zachte scheet laat zit m'n broek volquote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Liet je soms zo'n zachte scheet?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Dan zie je dat er een link onderzit.
Das handig, hoef je 's avonds geen kruiden voor je eten meer te gebruiken. Gewoon je onderbroek laten opdrogen en daarna de plakaten ervanaf schrapen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als ik een zachte scheet laat zit m'n broek vol.
Uhm, je kunt er beter een fles onder zetten in mijn geval... nogal vloeibaarquote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Das handig, hoef je 's avonds geen kruiden voor je eten meer te gebruiken. Gewoon je onderbroek laten opdrogen en daarna de plakaten ervanaf schrapen.
Voetbalmanager?quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
BVO 563
Dada 542
Svensational 534
The_Langolier 487
mark_03 441
Bupatih 385.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
BVO 563
Dada 542
Svensational 534
The_Langolier 487
mark_03 441
Bupatih 385.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 uur schreef BVO het volgende:
Ik sta aan kop en die plek sta ik de hele competitie aan niemand meer af..
1 week in totaalquote:
OMG, wat heeft die kerel een grappige kop, zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 17:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes zijn altijd leuk ja. Net als Danny laatst.![]()
Altijd toch?quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, nee Dizer. Begint wel met een D
Maaruh.. tjah.. kennelijk is mijn LUL tegenwoordig erg interessant hier
quote:
Tut tut, goed voorbeeld....quote:
Ik had hem altijd al open staan, maar toen jullie hem allemaal dicht deden deed ik dat ookquote:
Scherp.quote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Na Bush ook Blair schijt aan Kyoto
[afbeelding]
Verboden om bruin te worden op Australische stranden
quote:Op maandag 12 december 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
Amerika gaat eindelijk een soort van meedoen.
Nou dat ik al best wat voor Amerika. En ik zie ook 'een soort van'. De plaatstelijk machthebbers (burgermeesters?) zijn wel bereid zich aan het Kyotoprotocol te houden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:21 schreef pberends het volgende:
[..].
Nee, Amerika is overeengekomen dat ze na Kyoto wel verder willen praten.
Als je geen industrie in je stadje hebt is het niet moeilijk om je aan Kyoto te houden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat ik al best wat voor Amerika. En ik zie ook 'een soort van'. De plaatstelijk machthebbers (burgermeesters?) zijn wel bereid zich aan het Kyotoprotocol te houden..
Kip.... het meest veelzijdige stukje vlees .... *KIP!quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef timbob het volgende:
oh Mên
ik heb me toch wel zo'n lekker stukkie kip klaargemaakt
Mwah... lees het stuk maar eensquote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je geen industrie in je stadje hebt is het niet moeilijk om je aan Kyoto te houden.
ik ken al die mensen niet johquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]. Wat ben je lang niet geweest in SHOWCHAT!
, ga eens stemmen in het SHO AWARDS Topique!
.
wat een gerrie gladnek zeg..quote:Op maandag 12 december 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn aanstaande.
Nee prins William.
Bestaat BenBits eigenlijk nog, vraag ik me opeens af?quote:
Hoi, je moet mij nomineren voor alle positieve awards.quote:
volgens mij niet.quote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bestaat BenBits eigenlijk nog, vraag ik me opeens af?
Ik was tenminste nog subtielquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, je moet mij nomineren voor alle positieve awards..
Tja...had een slechte ronde. Eén verandering aangebrachtquote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
BVO 563
Dada 542
Svensational 534
The_Langolier 487
mark_03 441
Bupatih 385.
Tuuuuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Voetbalmanager?![]()
Ik heb daar al weken niet meer naar gekeken.
In 2000 uit de handel genomen ivm tegenvallende verkoopresultaten, heb ik net geleerdquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef timbob het volgende:
volgens mij niet.
kan het iig niet meer vinden op google
Die bestaat niet. Met de Daphne Bunskoek-award ben ik ook tevredenquote:
Wat nou "quote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag naar de bios.. ik weet niet wat voor film
"quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou ""? Weet jij dat de kindertjes in Afrika helemaal niet naar de bioscoop kunnen...nee, WILLEN? Ze hebben honger! Stervende honger. En die honger zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "ik ga naar de film maar weet nie welke ik moe kiezuuh, ik ben zieluuug"
![]()
Gefeliciteerd Zhenarquote:
Joh ga grappen en grollen bedenkenquote:
Aah kijk daar is de eerste...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou ""? Weet jij dat de kindertjes in Afrika helemaal niet naar de bioscoop kunnen...nee, WILLEN? Ze hebben honger! Stervende honger. En die honger zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "ik ga naar de film maar weet nie welke ik moe kiezuuh, ik ben zieluuug"
![]()
Ik mis hem nietquote:
Wat nou "quote:
Meeloper!quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef timbob het volgende:
Er zouden meer mensen met aids moeten komen.
gewoon. voor de sfeer.
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou ""? Weet jij dat sommige kindertjes in Afrika helemaal niet kunnen springen...nee, DANSEN? Ze hebben lepra! Pijnlijke lepra. En die lepra zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "Er is een kindje geboren, dus ga ik maar dansen en springen"
![]()
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan Gordon. Ik ga apen e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
Ze hebben daar ook een hekel aan humorloze homo's.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYSquote:
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOUquote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Zo klinkt mn vraag nog leuk ook
quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Jaja.quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËNquote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOU!
Duh.Bewezen in het Bupa-laboratorium: hoofdletters +
-smiley = vrolijke zin
GECONDOLEERD MAN! ACH JA...KAN GEBEUREN, HÈ?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
[..]
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
ja! het werkt
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Wheheheequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aapquote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net?
Ik heb een hekel aan humorloze homo's die mij na-apen.
Sukkelientjequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
En wie het daar niet mee eens is, is een sukkel/sukkelin..
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIELquote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aap?
Wil je het met de groep delen Airelle?quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
Toen ik jou quotete had je het al veranderdquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIEL
quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
quotete
Als de olie op is lost het probleem zich vanzelf opquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah... lees het stuk maar eens(NRC). Ook in dat geval zal er in Amerika nog een hoop moeten gebeuren
. Ben al lang blij dat ze in ieder geval een stapje verder zijn.
Of is het nooit goed in jou ogen? Begrijp je niet dat de economie van Amerika daar zo onder zou moeten lijden willen ze in z'n geheel kunnen voldoen aan de Kyoto-eisen?
quote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Wie wil mijn dushi zijn?
www.cu2.nl/bupatih
IK HEB NIKS AAN, GEKKIEquote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
BUPA LEKKER DING, JE TRUI ZIT BINNENSTEBUITEN
Dunya en Dushi.quote:
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijtenquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dunya en Dushi.?
Weet ik veel...Mocro's voor 'schatje' volgens mij.
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
OH VANDAAR DAT HET ER ZO GEK UIT ZIET
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijten
Waarom dacht je dat ze weg moetenquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproeft?
JE MOEDERquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"![]()
![]()
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZITquote:
Oké.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Dada het volgende:
Hehe, ik twijfelde Buup. Had hem goed maar twijfelde en had geen zin in een discussie mocht ik het fout hebben.
Dat probeerde ik ook al te ontdekkenquote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Over die komma?quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Nietusquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZIT
Er stond eerst "geproeft".quote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'.quote:
Aaaawquote:
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?quote:
't kofschip hequote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'..
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.quote:Op maandag 12 december 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?
Maar verder:!!
quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...quote:
baby'tjequote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Vliegt opquote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...
quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
euh, ik bedoelde natuurlijk precies andersom
Ik vind het zo leukquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
* Zhenar kan alleen met dwaze glimlach in smileys posten.
quote:
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uitquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Had je mijn sms nou nog gehad?
Ja, ik was zo nieuwsgierigquote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uit. Maar wel tof dat je een berichtje stuurde!
![]()
Papiamentoquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Dushi is schatje in het Surinaams dacht ik.
I just did itquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Wil je het met de groep delen Airelle?
Wat doe je nou?!quote:
In dát geval...ga vooral door.quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Fuck! Oops I did it againquote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Wat nou "quote:
quote:En die lepra zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "![]()
![]()
![]()
![]()
etc...
Ik hoorde je gisternacht nog iets anders zeggen...quote:
Ja maar dat is tussen ons, mallerdquote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoorde je gisternacht nog iets anders zeggen...
De PVDA en de CDA ook.quote:
Toepasselijke smiley!quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar dat is tussen ons, mallerd
Omdat je mijn nummer niet hebt!quote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb je mijn SMS niet ontvangen, Zhenar?
We hadden ooit trouwplannen.quote:
Nouja het kon toch?quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, daalt het niveau wel erg rap.
wie is lenny brucequote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef timbob het volgende:
lenny bruce zou zeggen: "de mensen weten niet meer wie lenny bruce is"
Ja, nou.quote:
Tjah... hoe zou 'ie er ook maar één seconde uberhaupt aan KUNNEN denken?!quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden ooit trouwplannen.
Maar toen vond hij me te sletterig
Denk je eens in... ik... sletterig... het ideeeeee![]()
De man met 2 miljoen zoekresulaten op Google.quote:
PSSSSSSTquote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja. NOU.Alsof ik daar wat aan kan doen
! Sjongejongejongejongejonge.
.
Kut.quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat zou ik geen probleem vinden.
Alles goed ?quote:
Ik ben heel monogaam hoorquote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... hoe zou 'ie er ook maar één seconde uberhaupt aan KUNNEN denken?!.
Het één sluit het ander niet uitquote:
Ik had me net verheugd op een politieke discussie waar we elkaar om de oren zouden gooien met goed onderbouwde argumentenquote:
Mission accomplishedquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Nee hoor ik weet er eigenlijk geen bal vanaf, wat jij allemaal uitspookt.
Dat is leuk dat je jezelf extra goed voelt zonder redenquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar op dit moment extra goed (nee geen goede reden).
er zaten geen goed onderbouwde argumenten in het kutje?quote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had me net verheugd op een politieke discussie waar we elkaar om de oren zouden gooien met goed onderbouwde argumenten.
Maar ja, het zat er niet in..
Ik mag niet van MissBliss en dat weet je!quote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had me net verheugd op een politieke discussie waar we elkaar om de oren zouden gooien met goed onderbouwde argumenten.
Maar ja, het zat er niet in..
Ik mag me gelukkig begeven tussen die mensen die dat vrij vaak hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is leuk dat je jezelf extra goed voelt zonder reden
Lenny Brucequote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef timbob het volgende:
lenny bruce zou zeggen: "de mensen weten niet meer wie lenny bruce is"
Juistem!quote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik voel me ook goed.
La la la la la la life is wonderful en zo...
quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik mag niet van MissBliss en dat weet je!. BEGIN ER DAN OOK NIET OVER!!!!!!!!!!!!!!!!
biggrin.gif cry.gif biggrin.gifquote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dus daadwerkelijk nog enige invloed hier?
Oh, willen jullie zo weinig mogelijk smileys gebruiken? Ze laden niet in bij mij
Ja, ik gebruik ze wel, maar ik weet natuurlijk wat ik ingetikt hebt qua smileys
Ja en amen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dus daadwerkelijk nog enige invloed hier?
Oh, willen jullie zo weinig mogelijk smileys gebruiken? Ze laden niet in bij mij
Ja, ik gebruik ze wel, maar ik weet natuurlijk wat ik ingetikt hebt qua smileys
Nee, die zit nog in de grand canyonquote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Is het van je moeder?
quote:
Ik alleen zo van: *gniffel*quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef timbob het volgende:
http://www.weebl.jolt.co.uk/paper.htm
ik zo van: hahaha!
enzo.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, die zit nog in de grand canyon
Tegen wie dan?quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou..
Als acteur in Harry Potter en de Vuurvaste Dwerg?, nee. Als minister president van de verenigde provinciën der Nederlanden?, ja.quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Airelle het volgende:. Valt me van jou dan weer tegen. Denk je serieus dat die man het beter zou doen dan Balkenende?
.
Dank 14.gifquote:
Ik doelde op dat tweede punt ja. Ik denk het niet, ik vind hem minstens zo nietszeggend. Daarbij vind ik hem kwallerig en hypocriet. Een ik-waai-met-alle-winden-mee-persoon.quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Als acteur in Harry Potter en de Vuurvaste Dwerg?, nee. Als minister president van de verenigde provinciën der Nederlanden?, ja.
Zhenar natuurlijk.quote:
http://www.geocities.com/pommesrotweissx/quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef timbob het volgende:
ik zo van: hahaha!
enzo.
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |