Wordt dat de TT?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
Uuhm, nee Dizer. Begint wel met een Dquote:
Oh dat weer.. je maar das jouw schuldquote:
Betekent dat dat ik een persoonlijke stalker heb?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOODquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepenquote:
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOOD
Voor de 3e keer dit jaar trouwens he? Dat ik alles kwijtraak
Sorry![]()
Ik teenpijnquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.
Dat krijg je ervan als je nog geen juiste lul voor me zoektquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Kut computer!quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepen
Kutding jaquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut computer!
Ik ga nu mijn laptop verslepen... naar mijn bed, zodat ik daar nog een dvd-tje kan kijken.
Succes ermee!
Nou, hij doet het dus welquote:Op maandag 12 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ik snap je niet MissBliss? Je computer doet het niet, maar toch ben je online
????
Harry Potterquote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag naar de bios.. ik weet niet wat voor film
Ik over twee weken!quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:twee topics gemist
en ik ga volgende week naarHP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |