Wordt dat de TT?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer moet nog een lul hebben, zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
Uuhm, nee Dizer. Begint wel met een Dquote:
Oh dat weer.. je maar das jouw schuldquote:
Betekent dat dat ik een persoonlijke stalker heb?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
zag hem vandaag niet erg mannelijk posten namelijk.
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOODquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepenquote:
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN, JOUW HARDE SCHIJF IS NIET DOOD
Voor de 3e keer dit jaar trouwens he? Dat ik alles kwijtraak
Sorry![]()
Ik teenpijnquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn harde schijf leeft al ruim 2 jaar. Als je er gewoon aardig voor bent en het liefde geeft leven ze langer.
Dat krijg je ervan als je nog geen juiste lul voor me zoektquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb net mijn kleine teen gestoten
Kut computer!quote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook, omdat ik die computer moest verslepen
Kutding jaquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut computer!
Ik ga nu mijn laptop verslepen... naar mijn bed, zodat ik daar nog een dvd-tje kan kijken.
Succes ermee!
Nou, hij doet het dus welquote:Op maandag 12 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Ik snap je niet MissBliss? Je computer doet het niet, maar toch ben je online
????
Harry Potterquote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag naar de bios.. ik weet niet wat voor film
Ik over twee weken!quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:twee topics gemist
en ik ga volgende week naarHP
Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel 'n beetje raar om naar deel 4 te gaan kijken, terwijl deel 6 allang gelezen is.....
maar desondanks:
Allesquote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!!!
![]()
Alles erop en eraan? Goede bevalling geweest? Heeft ze al een naam?
quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.
Tegen de tijd dat deel 6 is verfilmd, ben ik vast en zeker ook het dramatische sterfgeval uit dit deel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
* Google:quote:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Copycat het volgende:
Sudoku... is dat de Dan Brown van de kruiswoordpuzzels?
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?quote:
Dat doet me goed!quote:Op maandag 12 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet me goed!
Ik heb dan wel met moederdag mijn moeder de luxe uitgave van de Da Vinci Code gegeven, maar weiger het vooralsnog zelf te lezen. En de enige puzzels die mij een beetje kunnen boeien zijn cryptogrammen, af en toe.
http://fotoboek.fok.nl/ma_berendsquote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Gefeliciteerd, hè.quote:Wie is je moeder?
Wat heb jij toch met flatulentie?quote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Nee, ik laat niet meer of minder scheten gemiddeld dan wat normaal is. En bovendien stinken ze bijna nooit. Maar het is wel een interessant onderwerp. Vrouwen die ook poepen, of mensen die op kontjes geilen, maar ondertussen komt er het meest ranzige uit.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met flatulentie?
Zelf buitenproportioneel last van?
Misschien moet je er dan eens een topic over openen... in LIF welteverstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |