Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.quote:Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel 'n beetje raar om naar deel 4 te gaan kijken, terwijl deel 6 allang gelezen is.....
maar desondanks:
Allesquote:Op maandag 12 december 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!!!
![]()
Alles erop en eraan? Goede bevalling geweest? Heeft ze al een naam?
quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ach, ik wist al niet meer wie er in deel 4 ook weer stierf.
Tegen de tijd dat deel 6 is verfilmd, ben ik vast en zeker ook het dramatische sterfgeval uit dit deel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
* Google:quote:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Copycat het volgende:
Sudoku... is dat de Dan Brown van de kruiswoordpuzzels?
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?quote:
Dat doet me goed!quote:Op maandag 12 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Je begrijpt dan ook wel dat ik niet aan Dan Brown begonnen ben en gestopt ben na 2 Sudoku's?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet me goed!
Ik heb dan wel met moederdag mijn moeder de luxe uitgave van de Da Vinci Code gegeven, maar weiger het vooralsnog zelf te lezen. En de enige puzzels die mij een beetje kunnen boeien zijn cryptogrammen, af en toe.
http://fotoboek.fok.nl/ma_berendsquote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Gefeliciteerd, hè.quote:Wie is je moeder?
Wat heb jij toch met flatulentie?quote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef pberends het volgende:
Heeft het babytje z'n eerste scheet al gelaten?? Er zullen er nog ongeveer 408799 volgen.
Nee, ik laat niet meer of minder scheten gemiddeld dan wat normaal is. En bovendien stinken ze bijna nooit. Maar het is wel een interessant onderwerp. Vrouwen die ook poepen, of mensen die op kontjes geilen, maar ondertussen komt er het meest ranzige uit.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met flatulentie?
Zelf buitenproportioneel last van?
Misschien moet je er dan eens een topic over openen... in LIF welteverstaan.
Pffquote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Opgehyped en vooral populair onder meelopende studenten die iets moeten hebben om over mee te praten.
Ach...d'r moet toch iemand de lul zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Gaan ze oefensollicitatiegesprekjes houden op school, en wie mocht daar weer voor opdraven? Ik, net als altijd met die dingen.![]()
![]()
En m'n sollicitatiebrief was foutief verbeterd ook nog.![]()
Zo.![]()
En sudoku's maken na de hype is niet leuk meer.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...d'r moet toch iemand de lul zijn?
Liet je soms zo'n zachte scheet?quote:
die heb ik ook gelezen, en is op zich oké [de niet-luxe lijkt me minder serieus minder boeiend, omdat al die vaktaal dan meteen zo'n abracadabra is] maar de hype is 'n beetje overdreven... 't is een geinig boek, maar niet één om een tweede keer te lezen ofzo....quote:Op maandag 12 december 2005 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dan wel met moederdag mijn moeder de luxe uitgave van de Da Vinci Code gegeven, maar weiger het vooralsnog zelf te lezen.
Ik zal 'm waarschijnlijk ook wel eens van mijn moeder lenen. Als ik zelf even niets ongelezen thuis heb. Maar aangezien er nog een kleuterhoge ongelezen boekenstapel thuis op me wacht, zal dat zijn tijd voorlopig nog wel duren.quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
die heb ik ook gelezen, en is op zich oké [de niet-luxe lijkt me minder serieus minder boeiend, omdat al die vaktaal dan meteen zo'n abracadabra is] maar de hype is 'n beetje overdreven... 't is een geinig boek, maar niet één om een tweede keer te lezen ofzo....
hoe herkenbaarquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
aangezien er nog een kleuterhoge ongelezen boekenstapel thuis op me wacht,
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
hoe herkenbaar
ik mag pas weer kopen als ik alles gelezen heb wat ik de afgelopen maanden heb aangeschaft...
Nou, de hype is wat mij betreft wel een beetje over. Zat vorige maand zoveel van die dingen te maken ... maar nu nauwelijks meerquote:
Dan zie je dat er een link onderzitquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is eigenlijk de idee achter zo'n ingeblikte smiley?
Als ik een zachte scheet laat zit m'n broek volquote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Liet je soms zo'n zachte scheet?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Dan zie je dat er een link onderzit.
Das handig, hoef je 's avonds geen kruiden voor je eten meer te gebruiken. Gewoon je onderbroek laten opdrogen en daarna de plakaten ervanaf schrapen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als ik een zachte scheet laat zit m'n broek vol.
Uhm, je kunt er beter een fles onder zetten in mijn geval... nogal vloeibaarquote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Das handig, hoef je 's avonds geen kruiden voor je eten meer te gebruiken. Gewoon je onderbroek laten opdrogen en daarna de plakaten ervanaf schrapen.
Voetbalmanager?quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
BVO 563
Dada 542
Svensational 534
The_Langolier 487
mark_03 441
Bupatih 385.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |