Meeloper!quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef timbob het volgende:
Er zouden meer mensen met aids moeten komen.
gewoon. voor de sfeer.
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou ""? Weet jij dat sommige kindertjes in Afrika helemaal niet kunnen springen...nee, DANSEN? Ze hebben lepra! Pijnlijke lepra. En die lepra zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "Er is een kindje geboren, dus ga ik maar dansen en springen"
![]()
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan Gordon. Ik ga apen e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
Ze hebben daar ook een hekel aan humorloze homo's.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYSquote:
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOUquote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Zo klinkt mn vraag nog leuk ook
quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Jaja.quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËNquote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOU!
Duh.Bewezen in het Bupa-laboratorium: hoofdletters +
-smiley = vrolijke zin
GECONDOLEERD MAN! ACH JA...KAN GEBEUREN, HÈ?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
[..]
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
ja! het werkt
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Wheheheequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aapquote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net?
Ik heb een hekel aan humorloze homo's die mij na-apen.
Sukkelientjequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
En wie het daar niet mee eens is, is een sukkel/sukkelin..
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIELquote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aap?
Wil je het met de groep delen Airelle?quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
Toen ik jou quotete had je het al veranderdquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIEL
quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
quotete
Als de olie op is lost het probleem zich vanzelf opquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah... lees het stuk maar eens(NRC). Ook in dat geval zal er in Amerika nog een hoop moeten gebeuren
. Ben al lang blij dat ze in ieder geval een stapje verder zijn.
Of is het nooit goed in jou ogen? Begrijp je niet dat de economie van Amerika daar zo onder zou moeten lijden willen ze in z'n geheel kunnen voldoen aan de Kyoto-eisen?
quote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Wie wil mijn dushi zijn?
www.cu2.nl/bupatih
IK HEB NIKS AAN, GEKKIEquote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
BUPA LEKKER DING, JE TRUI ZIT BINNENSTEBUITEN
Dunya en Dushi.quote:
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijtenquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dunya en Dushi.?
Weet ik veel...Mocro's voor 'schatje' volgens mij.
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
OH VANDAAR DAT HET ER ZO GEK UIT ZIET
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijten
Waarom dacht je dat ze weg moetenquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproeft?
JE MOEDERquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"![]()
![]()
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZITquote:
Oké.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Dada het volgende:
Hehe, ik twijfelde Buup. Had hem goed maar twijfelde en had geen zin in een discussie mocht ik het fout hebben.
Dat probeerde ik ook al te ontdekkenquote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Over die komma?quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Nietusquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZIT
Er stond eerst "geproeft".quote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'.quote:
Aaaawquote:
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?quote:
't kofschip hequote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'..
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.quote:Op maandag 12 december 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?
Maar verder:!!
quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...quote:
baby'tjequote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Vliegt opquote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...
quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
euh, ik bedoelde natuurlijk precies andersom
Ik vind het zo leukquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
* Zhenar kan alleen met dwaze glimlach in smileys posten.
quote:
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uitquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Had je mijn sms nou nog gehad?
Ja, ik was zo nieuwsgierigquote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uit. Maar wel tof dat je een berichtje stuurde!
![]()
Papiamentoquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Dushi is schatje in het Surinaams dacht ik.
I just did itquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Wil je het met de groep delen Airelle?
Wat doe je nou?!quote:
In dát geval...ga vooral door.quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Fuck! Oops I did it againquote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |