Waarom dacht je dat ze weg moetenquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproeft?
JE MOEDERquote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"![]()
![]()
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZITquote:
Oké.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Dada het volgende:
Hehe, ik twijfelde Buup. Had hem goed maar twijfelde en had geen zin in een discussie mocht ik het fout hebben.
Dat probeerde ik ook al te ontdekkenquote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Over die komma?quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Nu moet ik nog uitvogelen waar je het precies over hebt.!
Nietusquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JOUW MOEDER IS ZO DIK DAT ALS ZE IN DE GRAND CANYON SPRINGT, ZE VAST ZIT
Er stond eerst "geproeft".quote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'.quote:
Aaaawquote:
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?quote:
't kofschip hequote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eerst met een 't', maar toen zag ik mijn fout in en had ik het snel veranderd in een 'd'..
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.quote:Op maandag 12 december 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je er misschien onder zetten wie wie is?
Maar verder:!!
quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...quote:
baby'tjequote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Links is Jan-Peter Balkenende en rechts is een babietje.
Vliegt opquote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niet helemaal! En eigenlijk ook weer wel! Maar de stam (infinitief -en) is in dit geval niet hetzelfde als de ik-vorm...en zo!! En bladiebla! En etcetera...
quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
euh, ik bedoelde natuurlijk precies andersom
Ik vind het zo leukquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
* Zhenar kan alleen met dwaze glimlach in smileys posten.
quote:
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uitquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Had je mijn sms nou nog gehad?
Ja, ik was zo nieuwsgierigquote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!!! Bedankt nog! Ik kwam er niet aan toe terug te SMS'en want halverwege het SMS'en van iedereen viel de telefoon uit. Maar wel tof dat je een berichtje stuurde!
![]()
Papiamentoquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Dushi is schatje in het Surinaams dacht ik.
I just did itquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Wil je het met de groep delen Airelle?
Wat doe je nou?!quote:
In dát geval...ga vooral door.quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Fuck! Oops I did it againquote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!Je praat Engels tegen Dada....dadelijk is 'ie wéér 5 maanden van de aardbodem verdwenen.
Wat nou "quote:
quote:En die lepra zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "![]()
![]()
![]()
![]()
etc...
Ik hoorde je gisternacht nog iets anders zeggen...quote:
Ja maar dat is tussen ons, mallerdquote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoorde je gisternacht nog iets anders zeggen...
De PVDA en de CDA ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |