Zo werkt dat in BB, dat is de "chemie" van het huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef melke het volgende:
Is Roel nou alweer positief over Lieske? Goh, apart. Dido is weg en iedereen is een stuk positiever tegen elkaar. Tot nu toe dan
Dank je Dizzy... doe maar de groeten terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Foreverbleu, de groetjes van me mannetje
Ik denk inderdaad dat Joost als enige niet afgesproken heeft. Dat hij van Lieske afstapt en Roel nomineert zou inderdaad kunnen betekenen dat hij hem als zijn grootste concurrent beschouwt en hem hiermee een tikje wil uitdelen bij de kijker (de Joost-fans) om zo met Lies, Ing en Naat over te blijven van wie hij denkt te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb net de herhaling gezien, nomineren was wel grappig, ik moest vooral lachen om Ingrid met een belachelijk verhaal.
Joost 'had het minst met Roel ' [ zoals voorgaande weken met Lieske dus].
geen idee waarom hij Roel eruit gepikt heeft, misschien omdat hij hem als zijn grootste concurrent ziet, en voor het geval er nog iets mis zou kunnen gaan met de afspraak van de anderen.......
Dat heb ik hem vanavond al 3 keer horen zeggen. Toch wel een omkeer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat durenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Roel praatte net wel positief over Lieske dat ze zo slecht nog niet is en best lief voor hem was
Ja dat is idd nieuwquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
Jezus wat nu weer bij Talpa , moet je eerst registreren om een aflevering terug te zien , wat een gezeik zeg![]()
Ow? Vaag danquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
Jezus wat nu weer bij Talpa , moet je eerst registreren om een aflevering terug te zien , wat een gezeik zeg![]()
Dat heb ik dan even gemistquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar gister in de uitzending lieten ze zien dat Joost tegen Ingrid zei dat als hij Brenda niet had hij wel op haar zou kunnen vallen. Daarna kwam de vriendin van Joost in beeld. Nou, over zure gezichten gesproken. Ze keek echt zo van flikker maar op Joost
Het nomineren was zowiezo al onnodig , er moeten er drie op de bank zitten , dus dan maar op mekaar stemmen , hebben ze ook een week geen gezeik onderlingquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Joost als enige niet afgesproken heeft. Dat hij van Lieske afstapt en Roel nomineert zou inderdaad kunnen betekenen dat hij hem als zijn grootste concurrent beschouwt en hem hiermee een tikje wil uitdelen bij de kijker (de Joost-fans) om zo met Lies, Ing en Naat over te blijven van wie hij denkt te kunnen winnen.
Ik denk dat ie bang is dat Lieske veel populairder is bij de kijkers en zichzelf wil verzekeren voor de mogelijke overwinningquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vanavond al 3 keer horen zeggen. Toch wel een omkeer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren
badje voor intimi:)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ik wist ff niet meer precies hoe je jacuzzi schreef... dus dan maar bad
ik reg me het apelazerus overal tegenwoordig om maar iets te kunnen zien of te downloaden , de goeie oude "download maar raak voor een knaak" tijd, mis ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow? Vaag dan
Maargoed, ff reggen en je bent binnen
Ik denk idd spanning al vind ik haar gehele uitstraling nou niet bepaald warm en geborgen, snap soms niet wat Joost in haar ziet maar wij zien natuurlijk maar een flitsepits van haar dus is moeilijk te zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Het viel mij ook heel erg op dat Brenda's gezicht op onweer stond.
Of zou dat van de spanning zijn, dat kan ook nog toch ?
Censuur op Inetquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik reg me het apelazerus overal tegenwoordig om maar iets te kunnen zien of te downloaden , de goeie oude "download maar raak voor een knaak" tijd, mis ik![]()
En als ik een mod zou zijn, heette ik Foreverbluezzquote:
Trusten en tot morgen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
maar ik lees over een paar uurtjes wel verder. Ik ga maffen
-ik kijk morgen wel of ik die weddenschap met morwen gewonnen heb-
Dat kan. Ze dachten allemaal dat Dido het populairst was. Ze hadden denk ik ook niet verwacht dat Lieske er zo lang zou in blijven. Ben benieuwd hoe de groep zich de komende week gaat vormen. Je merkt wel echt de afwezigheid van Dido. Ze was natuurlijk wel een persoon die veel aandacht kreeg en nu erg afwezig is. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bang is dat Lieske veel populairder is bij de kijkers en zichzelf wil verzekeren voor de mogelijke overwinning
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
maar ik lees over een paar uurtjes wel verder. Ik ga maffen
-ik kijk morgen wel of ik die weddenschap met morwen gewonnen heb-
ik download morgen het internet wel effe , zet ik daarna een normale eropquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Censuur op Inet
Ipv Censuur op de streams
Overal censuur that is the key en dat is hip kennelijk![]()
Ben je wel ff bezigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik download morgen het internet wel effe , zet ik daarna een normale erop![]()
Ja, maar ik had het idee dat de stilte ongemakkelijker was toen Rob eruit ging. 't was in ieder geval vandaag gezelliger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik hetquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kan. Ze dachten allemaal dat Dido het populairst was. Ze hadden denk ik ook niet verwacht dat Lieske er zo lang zou in blijven. Ben benieuwd hoe de groep zich de komende week gaat vormen. Je merkt wel echt de afwezigheid van Dido. Ze was natuurlijk wel een persoon die veel aandacht kreeg en nu erg afwezig is. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..
Ik vind haar gezicht altijd wel wat onweersachtig uitstralen. Ook bij die make over. Ruud vroeg daarna of ze gingen trouwen en ook kinderen wilde. Brenda meteen van jaaaa hoor doe eens normaal man. Beetje overdreven reactie naar mijn mening. Maar goed, iedereen is anders hequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Het viel mij ook heel erg op dat Brenda's gezicht op onweer stond.
Of zou dat van de spanning zijn, dat kan ook nog toch ?
Het was een tip voor de jongere hier, op een tv is het moeilijk, zeker met die platte beeldbuizen tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het op prijs stellen dat je het niet over je prive sexleven hebt. Sex gecombineerd met een pausmobiel, een BB verslaving en je leeftijd vind ik nogal een freaky combi![]()
Ingrid heeft gister echt punten bij mij gescoord hoor , dat gesprekje met Joost echt briljant zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik het
Ik ga zelf voor Joost als winnaar en Ingrid er vlak achteraan, de rest mag wmb naar de 'pot' fluiten♪
Nee, dat is vanavond pas... met vrouwenkleren en foute muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Valt er hier nog wat te feesten?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Nee, een pausmobiel staat niet bij mij. Ik ben meer een porsche typequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was een tip voor de jongere hier, op een tv is het moeilijk, zeker met die platte beeldbuizen tegenwoordigGa niet vertellen op welke huishoudelijke apparaten het wel te doen is
![]()
Maare... ik heb geen BB verslaving hoor, de streams staan al een tijdje niet meer aan maar het FOKken is wel leuk![]()
En dan nog wat, zodra je mijn leeftijd hebt berijkt, wil je graag in een pausmobiel rijden hoor, het zit heerlijk![]()
Heel scherp op dit uurquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat is vanavond pas... met vrouwenkleren en foute muziek
* BONG4002 stuurt je subiet te bedquote:
Ik ook maar ben na een uurtje maar gestopt toen er nog steeds "6 uur" te gaan stondquote:
Ik mocht haar ook niet, maar toch mis ik haar aanwezigheid op de streams. Raar hequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik het
Ik ga zelf voor Joost als winnaar en Ingrid er vlak achteraan, de rest mag wmb naar de 'pot' fluiten♪
ach welnee het kind is 19, en dan met zo een maffe Joost trouwen.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Ik vind haar gezicht altijd wel wat onweersachtig uitstralen. Ook bij die make over. Ruud vroeg daarna of ze gingen trouwen en ook kinderen wilde. Brenda meteen van jaaaa hoor doe eens normaal man. Beetje overdreven reactie naar mijn mening. Maar goed, iedereen is anders he
Ha die Bongquote:
hahhahhahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 stuurt je subiet te bed
Dat zal je leren
Had ik vroeger ook maar met mijn gestel kom ik daar niet meer in (en al helemaal niet uit)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, een pausmobiel staat niet bij mij. Ik ben meer een porsche type![]()
Zo beredeneer ik ook, ik gun het haar ook niet maar om te zien is het beter qua spanning op de streamsquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik mocht haar ook niet, maar toch mis ik haar aanwezigheid op de streams. Raar he
Zozo...funky avatar hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
* BONG4002 geeft een aai en een knufquote:
Ik laat me compjoeter aanstaan vannacht, dan heb ik het morgen wel binnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ook maar ben na een uurtje maar gestopt toen er nog steeds "6 uur" te gaan stond![]()
Is ze pas 19? Owwww ik dacht dat ze ouder dan Joost was. Ja denk inderdaad dat ze zich opgelaten voelt. Ze zit er in ieder geval niet hartstikke relax bijquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ach welnee het kind is 19, en dan met zo een maffe Joost trouwen.....
en ik heb het al een paar keer gezegd, ze vond het gewoon genant om op TV te komen, ze voelt zich waarschijnlijk een beetje voor het blok gezet.
Ja Joost is een smeerlapquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef odie22 het volgende:
Ingrid had trouwens wel gelijk hoor over Joost , het is echt een viespeuk![]()
Maar je moest zo nodig naar bed wat is het nou?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik wil niet Bong4002
Je moet het er maar voor over hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik laat me compjoeter aanstaan vannacht, dan heb ik het morgen wel binnen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
En als ik een mod zou zijn, heette ik Foreverbluezz![]()
hehe ok blijf nog heeeeeeeeeeeel evenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar je moest zo nodig naar bed wat is het nou?
Wel gezellig dat je er nog bent natuurlijk
EDIT: je avatar laad een beetje moeilijk trouwens![]()
Niet lullig bedoelt, maar was je dan weg?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef odie22 het volgende:
Ik vind het trouwens wel leuk dat iedereen zo blij is dat ik weer terug ben![]()
Dat is liefquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe ok blijf nog heeeeeeeeeeeel even
(ja die hoort traag)
Nee hoor , was erg druk , maar had dinsdag het laatst gepost , moet toch wel iemand opgevallen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar was je dan weg?Waar ben je geweest? Vakantie?
Natgeregend of boven je theewater?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:49 schreef Arliator het volgende:
Hereeeeeee!!! ben er weer!!! negeer mij maar want ik ben patje natje!!![]()
![]()
![]()
hier is het droog, maar in mijn hoofd is het natquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natgeregend of boven je theewater?
Ach ja inderdaad, klopt, nu je het zegtquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hoor , was erg druk , maar had dinsdag het laatst gepost , moet toch wel iemand opgevallen zijn![]()
Ah, altijd gezond he theequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hou het maar op dat theewater
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja inderdaad, klopt, nu je het zegt![]()
Ik zat er dus niet al te ver naastquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
hier is het droog, maar in mijn hoofd is het nat![]()
![]()
![]()
Ik heb er vandaag niet ver naast gezeten, mijn glas ging keurig in m,ijn mondquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat er dus niet al te ver naast![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hoor , was erg druk , maar had dinsdag het laatst gepost , moet toch wel iemand opgevallen zijn![]()
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
sorry maar ik kom hier ook veel te weinig
![]()
Misschien de volgende keer het van te voren een aantal keer melden dat je er niet bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELKOM TERUG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik. Geen geroddel, ook eens leuk voor de verandering.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:55 schreef odie22 het volgende:
Is er nog iemand die de verhalen van joost volgt ?
Sinterklaas bestaat trouwens ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordt![]()
Ja maar is al voor de 37e keer hetzelfde gesprek over zichzelfquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik. Geen geroddel, ook eens leuk voor de verandering.
eg nie ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat trouwens ook niet![]()
T gaat niet al te best nu met jequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
Dit is een positie die heel veel mensen mij nu gaan toewensen in de toekomst bwddoel ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arliator is back, and he is funny!!!
[afbeelding]
Inderdaad, ik kom niet meer bij van het lachen! Nu kan het feest beginnen!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
Dit is een positie die heel veel mensen mij nu gaan toewensen in de toekomst bwddoel ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arliator is back, and he is funny!!!
[afbeelding]
NOFI?? Not Funny Fairplay Idiot?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T gaat niet al te best nu met je
NOFI natuurlijk
Wellesquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat trouwens ook niet![]()
Dat huis zit vast aan een studiocomplex maar staat wel dicht in de buurt van een woonwijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef melke het volgende:
Waar ligt dat huis eigenlijk? Midden in een woonwijk? Zag laatst wel dat er naast de tuin een huis staat. Vanuit dat huis kun je naar de tuin kijken. Dat lijkt me wel cool. Uit het raam live naar BB kijken. Kan natuurlijk ook vergaderruimte of zoiets zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator een nummertje om hem wakker te maken: WAKEUP
Ja bij mij ook vaste prik vor het slapen gaan , effe me kop scherenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Joost gaan zichzelf klaarmaken voor de
Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator een nummertje om hem wakker te maken: WAKEUP
Je bent nog scherp genoeg gelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
NOFI?? Not Funny Fairplay Idiot?
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef melke het volgende:
Waar ligt dat huis eigenlijk? Midden in een woonwijk? Zag laatst wel dat er naast de tuin een huis staat. Vanuit dat huis kun je naar de tuin kijken. Dat lijkt me wel cool. Uit het raam live naar BB kijken. Kan natuurlijk ook vergaderruimte of zoiets zijn
Hoe gaan ze zichzelf klaar maken? met of zonder handen??quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Joost gaan zichzelf klaarmaken voor de
Oepsquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijna![]()
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetertquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat huis zit vast aan een studiocomplex maar staat wel dicht in de buurt van een woonwijk
KRIBBET woont er vlakbij volgens mij
Wie ikke??? Zou niet durvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordt![]()
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
Slaap lekker en verdrink vooral nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef odie22 het volgende:
Ik doe me zwembroek aan , ga douchen en dan lekker slapen , tot morgen iedereen![]()
Had um nu liever ff ingedut gehadquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tis iig goede hardcore om wakker te worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
En? Spannend in het huis?
O nee, de kijkers moesten zo nodig Chantal, daarna Rob en daarna Dido eruit hebben.
De laatste 5 hadden ook kunnen zijn;
Rob, Ingrid, Menno, Chantal, Joost.
of:
Roel, Dido, Chantal, Ingrid, Rob.
Zou vermakelijker geweest zijn, he? Maar nee hoor.
Maffende Roel, domme ganzerige Lieske en Ingrid, en lieve baddergenootjes Nathalie en Joost.
Topkeuze, kijkers.![]()
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetert
Ach tja...... het is en blijft een spelquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Oplossing: hij wist een kortere wegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neer
]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Zie mijn antword!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijk
En nee die mop ken ik niet vertel
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oplossing: hij wist een kortere weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
Oh ja, Hans Kazan is dood, wist je dat al?
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiendequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
Ach tja...... het is en blijft een spel![]()
Dat je bedje maar zacht en warm mag zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmaken![]()
Daar moet je dan inderdaad trots op zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
]Ben er ook een paar keer met de kids langs gereden, riepen met zn allen uit het raam dat Rob een eikel is, is dus al ff geleden![]()
Hij heeft de goochelgriepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de mededeling![]()
![]()
Zit absoluut geen water tussen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemen
Zou wel leuk zijn dan zien we tenminste nog wat actie in beeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Ze zijn iig al begonnen met het opkalefateren van de bewoners, zonnebankje, make-upjes in alle geuren, kleuren en smaken want met lelijke witneuzige bewoners de finale in gaan dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Je hebt wel veel onthouden zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waren mooie foto's inderdaad.
Helaas was je er niet , toen Rob eindelijk het huis verliet![]()
Nou ja, je voorspelling van ME'ers en geboeid afgevoerd worden kwam toch jammer genoeg niet uit![]()
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben welquote:
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)![]()
Linda![]()
Dido en de rest![]()
Mis zelfs de altijd dwarsliggende Tanja nu![]()
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt wel veel onthouden zeg![]()
![]()
![]()
Oh wat had ik er graag gestaan maar toen ik het op tv zag, viel het erg tegen![]()
Ja leuk. Toch wel dicht bij huizen. Dat was bij BB1 wel anders. Dat huis van BB1 trouwens ook, wat een keet tov het huidige huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit absoluut geen water tussen!
Even naar beneden scrollen (ook voor Melke)
http://bigbrotheroptalpa.web-log.nl/archief/02/10/2005
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dido!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de bestequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het niet
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Welke twee? lieske en roel? he he, eindelijk een notrmale vraag
Hoor ik daar ook bij? *Trekt zijn liefste gezichtje ooit op*quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
Thxquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is weer Toppiedie foto of Cap
![]()
![]()
Maar dat ligt aan de wereld die draait, ik nier! Ik ben niet droneken, alleen licht aangeschoten dus als er iemnadn draait ben jij dast!! hoe durf je mij te beschulldigen van dronkenneschap!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook jij bent tov
Denk er wel aan dat het straks een beetje kan gaan draaien in je bedje![]()
Precies zou ik het ook niet weten, wat de meest effectieve combinatie zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Ehm Linda komt toch maar elke week weer opdraven en Ruud begint altijd over feesten en drank, zelf heeft Linda er schoon genoeg van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
Ben jij IRL ook zo saai?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Zat ik m\a\r in het huias!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Geen kleur krijgen hoor kribbetquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik krijg er een kleur van
![]()
Wat hebben we gelachen zeg vroegeren na een nacht vol van OFF topic gebeuren (de zoveelste) was er opeens een SC topic
![]()
![]()
Een heerlijke en vooral zachte welterusten FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen
slaap ze FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Sweett dreams Forever, en Pe@rly gaat ook haar bedje in zo slaap lekker straks allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het ene staat los van het andere. Je hoeft niet saai te zijn als je niet constant je zelf naar klote zuipt of ordinair je kont op tv laat zienquote:
Was jij een van die domme mutsen die het verschil tussen 'Commentaren op de streamverslagen en commentaar op de streams niet begreep?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
Ah ja de commentaren op, werd ineens SC, wie was ook alweer de aanstichter daarvan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: [url=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=TS2_Credits.mp3;▒░Spacerockntrance░▒▓[/url]
Omdat dat simpelweg niet gaat gebeurenquote:
Nu wel, eerst klopte de link nietquote:
En bedankt weer he Bong4002quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: Spacerock n trance
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Make up your mind. Linda hield gewoon van feesten, dat mag ik wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
bong bong jij bent de bom, bong bong bong jij roffelt de bbtromquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu wel, eerst klopte de link niet
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Make up your mind. Linda hield gewoon van feesten, dat mag ik wel.
Linda wist tenminste wat feesten was itt dat stellletje dooie losers wat er nu nog over is gebleven. Linda had van mij niet hoeven winnen, maar denk wel dat ze heel wat meer kijkplezier opgeleverd zou hebben als dit duffe stel.
Nee, dat was jij tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij een van die domme mutsen die het verschil tussen 'Commentaren op de streamverslagen en commentaar op de streams niet begreep?![]()
* BONG4002 trommelt even door tot de FINALE en dan pief paf poef was bongetje zoefquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
bong bong jij bent de bom, bong bong bong jij roffelt de bbtrom![]()
![]()
![]()
en ik ga nog niet naar (het bb)huis, ik ga nog niet naar (het bb)huis, ladiel;adialan iee diejooooooo!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Hij zal straks heel zacht slapen denk ik
Hmmz, jij komt over als een:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Het ene staat los van het andere. Je hoeft niet saai te zijn als je niet constant je zelf naar klote zuipt of ordinair je kont op tv laat zien
Zie toch echt liever deze:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, jij komt over als een:
[afbeelding]
Ik zie liever een:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Linda wist tenminste wat feesten was itt dat stellletje dooie losers wat er nu nog over is gebleven. Linda had van mij niet hoeven winnen, maar denk wel dat ze heel wat meer kijkplezier opgeleverd zou hebben als dit duffe stel.
Als Roel overdag eens wakker zou blijven zich met de anderen bezig zou houden had hij 's avonds meer slaapquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef melke het volgende:
Ze zijn toch wel erg blij met de fotoboeken he. Die arme Roel.. Dido is nu aan het feesten en hij zit te treuren.
Zie ik nou Menno in die bak karren??quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie toch echt liever deze:
[afbeelding]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.quote:
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
En daarom!!!!!!!!!!! Linda!!! My hero!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.
En welkom Henk op dit late uurquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Roel overdag eens wakker zou blijven zich met de anderen bezig zou houden had hij 's avonds meer slaap![]()
Gelukkig weet ik dat jou mening toch op niets gebaseerd is. Daarbij ben en blijf je een schatje met je lieve opmerkingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, jij komt over als een:
[afbeelding]
Ik zie liever een:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: Spacerock n trance
Jouw gaatje niet. Laat eerst jouw toko maar eens zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.![]()
Bongie tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
Jij bent nog flink actief voor jouw leeftijd gezien
yepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb het op i-net niet gevolgd afgelopen 2 dagen. heeft nathalie die 50 donnies nog binnengehaald met dat blauwe zand vasthouden????
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.![]()
lees de streamverslagen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb het op i-net niet gevolgd afgelopen 2 dagen. heeft nathalie die 50 donnies nog binnengehaald met dat blauwe zand vasthouden????
Jij swingt er wel op los zegquote:
En zelfs ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesmorgen ben ik wer nuchter sdan ben ik weer notmaal en vrolijk!!!! nu ben kiok oook vrilloijk alleenb voor de mensen die mij kunnen zien, en dat is er maar 1 dus shoot me ik ben snappiie halppe vanavodn!!
ZO irritant ben je nu ook weer niet. Zijn irritantere lui op de wereldquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesmorgen ben ik wer nuchter sdan ben ik weer notmaal en vrolijk!!!! nu ben kiok oook vrilloijk alleenb voor de mensen die mij kunnen zien, en dat is er maar 1 dus shoot me ik ben snappiie halppe vanavodn!!
Auw!quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.
¤ 250.000 en kan oplopen tot ¤ 350.000 dus alleen de fietsopdracht in het begin hebben ze niet gehaald dat is de enige 50.000 euri die ze niet hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
hoeveel zit er nu totaal in de prijzenpot? daar komt dan nog een vast bedrag bij???
maar jouw mag ik toch niet, dat scheeltr is een geintje zij is mijn vriendinetje, ik luf hurquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En zelfs ik kan er geen touw aan vast knopen![]()
Ja meesterquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En kan iedereen please stoppen met het gebruiken van 'irriteren' als het 'ergeren' moet zijn?
Ja ik ook en een vrij makkelijke opdracht voor 50 duizend, ze hadden haar moeten zandstralenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lees de streamverslagen zou ik zeggen
Kort door de bocht, maar ja hoor.
Al vond ik het snel gaan die laatste paar grammetjes![]()
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is dan ff minder maargoed ik blijf
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En kan iedereen please stoppen met het gebruiken van 'irriteren' als het 'ergeren' moet zijn?
Nou makkelijk....doe het zelf eens....je zal versteld staan hoe lastig het is denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ook en een vrij makkelijke opdracht voor 50 duizend, ze hadden haar moeten zandstralen
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
¤ 250.000 en kan oplopen tot ¤ 350.000 dus alleen de fietsopdracht in het begin hebben ze niet gehaald dat is de enige 50.000 euri die ze niet hebben
Bla bla blaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.![]()
nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Cool BEW!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Hoi Bong, ja het zijn niet alleen de jonkies die lang wakker kunnen blijvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
En welkom Henk op dit late uur
Jij bent nog flink actief voor jouw leeftijd gezien
Dan moet je bij Scanman zijn, maar die komt hier niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Goh Lieske slaapt,heeft niemand commentaar?
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Ik erger me ook aan dat orgastische gedoe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.![]()
Jij mag dat vragen , over 2 maanden 50quote:
Je bedoelt dat iemand moet zeggen hoe mooi ze is als ze slaapt ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of deed Roel niet meer mee toen?]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Voor iedereen eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO irritant ben je nu ook weer niet. Zijn irritantere lui op de wereld![]()
Feest wel even met je mee hoor
![]()
![]()
![]()
ahh ok thanksquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbal)
RE: gepost in je fotoboek![]()
Wat een saaie doos he die Lieske. Gaat zomaar liggen slapen 's nachts.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Klopt en dan had je de fietsopdracht en die was mislukt dus is helemaal correctquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of waren deed Roel niet meer mee toen?]
krachttrainen tijdens de life uitzending
zandhand Nathalie
buezz neem eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz zet alvast litertje water klaar voor deze Arliator
Ze mocht zelfs overpakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou makkelijk....doe het zelf eens....je zal versteld staan hoe lastig het is denk ik
Ja ga jij maar in je bens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:
BENS![]()
voor dat geld blij f ik 100 dageb nucher!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs overpakken![]()
Voor 50 duizend vreet ik vijf van die happen zand
Ik kom weer eens binnen en dat is de eerste alweerquote:
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.quote:
Hallo medenachtbrakerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef Dropkick het volgende:
Hallo Melke nachtbraker
welkom!!!! wil je eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom weer eens binnen en dat is de eerste alweer
![]()
Ik Ben Een Nuttige Sidekickquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.
Misschien ben je dat wel hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.
3quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/ScreenHunter_125.jpg]afbeelding][/url]
zomaar ff tussendoor
Zit ik hier in de fuckin clib ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
welkom!!!! wil je een [afbeelding] ???
was een bewuste taalfout neem ik aan? tis bench natuurlijk.. bruaahh de tering voel hem wel hangen van al die heini'squote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Arliator het volgende:
beter als ik wegga,, ik voefg niks troe anavond, ben een ebbeetje teut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:58 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Met je overwinning in de Hoe laat gaat Roel naar bed prijsvraag.
En dat is 2quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Arliator het volgende:
beter als ik wegga,, ik voefg niks troe anavond, ben een ebbeetje teut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2.15quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
O ja!![]()
Morgennacht een ''hoelang duurt het voordat Nathalie zich klaargevingerd heeft?''-wedstrijd doen?
Of is dat te banaal?
Ik zette er de streams voor aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/ScreenHunter_191_000.jpg]afbeelding][/url]
[Dido mode]quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gaat vast lukken en Bong4002, hij zingt nu hoe tof je bent.
Gaat goed.quote:
Hij is niet al te heftig hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga um maar niet opstarten
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!quote:
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
je excuses omdat je jezekld voor je kop slaat?? raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beter![]()
![]()
![]()
Zal morgen de toetsen van zn toetsenbord weer terug zetten waar ze horenquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Mijn favoriety: joos en liske en inge, niety facoriet, nathaklie en roel. zo ik heb gezegs!!
mijn schulsl als het nietr lukt, eccuxusesquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed.
Nog 3 en dan bestaat dit topic louter uit kwaliteitsposts.
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisterenquote:
Hahaquote:
Die grapjes ken ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisteren
Dit is géén grap echt nietquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
Vooral dat jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:21 schreef Tha_wrecka het volgende:
heerlijk relaxed hier... beetje BB Fokken op dit tijdstip... lekker om te weten dat je niet de enige bent die nog wakker is nu en vooral: die heerlijk doelloos aan het internetten is!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |