En welkom Henk op dit late uurquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Roel overdag eens wakker zou blijven zich met de anderen bezig zou houden had hij 's avonds meer slaap![]()
Gelukkig weet ik dat jou mening toch op niets gebaseerd is. Daarbij ben en blijf je een schatje met je lieve opmerkingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, jij komt over als een:
[afbeelding]
Ik zie liever een:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: Spacerock n trance
Jouw gaatje niet. Laat eerst jouw toko maar eens zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.![]()
Bongie tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
Jij bent nog flink actief voor jouw leeftijd gezien
yepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb het op i-net niet gevolgd afgelopen 2 dagen. heeft nathalie die 50 donnies nog binnengehaald met dat blauwe zand vasthouden????
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.![]()
lees de streamverslagen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Tha_wrecka het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb het op i-net niet gevolgd afgelopen 2 dagen. heeft nathalie die 50 donnies nog binnengehaald met dat blauwe zand vasthouden????
Jij swingt er wel op los zegquote:
En zelfs ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesmorgen ben ik wer nuchter sdan ben ik weer notmaal en vrolijk!!!! nu ben kiok oook vrilloijk alleenb voor de mensen die mij kunnen zien, en dat is er maar 1 dus shoot me ik ben snappiie halppe vanavodn!!
ZO irritant ben je nu ook weer niet. Zijn irritantere lui op de wereldquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn praatjes vullen helemaal niks alleen irritatiesgaatjesmorgen ben ik wer nuchter sdan ben ik weer notmaal en vrolijk!!!! nu ben kiok oook vrilloijk alleenb voor de mensen die mij kunnen zien, en dat is er maar 1 dus shoot me ik ben snappiie halppe vanavodn!!
Auw!quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.
¤ 250.000 en kan oplopen tot ¤ 350.000 dus alleen de fietsopdracht in het begin hebben ze niet gehaald dat is de enige 50.000 euri die ze niet hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Tha_wrecka het volgende:
hoeveel zit er nu totaal in de prijzenpot? daar komt dan nog een vast bedrag bij???
maar jouw mag ik toch niet, dat scheeltr is een geintje zij is mijn vriendinetje, ik luf hurquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En zelfs ik kan er geen touw aan vast knopen![]()
Ja meesterquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En kan iedereen please stoppen met het gebruiken van 'irriteren' als het 'ergeren' moet zijn?
Ja ik ook en een vrij makkelijke opdracht voor 50 duizend, ze hadden haar moeten zandstralenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lees de streamverslagen zou ik zeggen
Kort door de bocht, maar ja hoor.
Al vond ik het snel gaan die laatste paar grammetjes![]()
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is dan ff minder maargoed ik blijf
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En kan iedereen please stoppen met het gebruiken van 'irriteren' als het 'ergeren' moet zijn?
Nou makkelijk....doe het zelf eens....je zal versteld staan hoe lastig het is denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ook en een vrij makkelijke opdracht voor 50 duizend, ze hadden haar moeten zandstralen
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
¤ 250.000 en kan oplopen tot ¤ 350.000 dus alleen de fietsopdracht in het begin hebben ze niet gehaald dat is de enige 50.000 euri die ze niet hebben
Bla bla blaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.![]()
nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Cool BEW!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Hoi Bong, ja het zijn niet alleen de jonkies die lang wakker kunnen blijvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
En welkom Henk op dit late uur
Jij bent nog flink actief voor jouw leeftijd gezien
Dan moet je bij Scanman zijn, maar die komt hier niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Goh Lieske slaapt,heeft niemand commentaar?
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Ik erger me ook aan dat orgastische gedoe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.![]()
Jij mag dat vragen , over 2 maanden 50quote:
Je bedoelt dat iemand moet zeggen hoe mooi ze is als ze slaapt ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of deed Roel niet meer mee toen?]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Voor iedereen eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO irritant ben je nu ook weer niet. Zijn irritantere lui op de wereld![]()
Feest wel even met je mee hoor
![]()
![]()
![]()
ahh ok thanksquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbal)
RE: gepost in je fotoboek![]()
Wat een saaie doos he die Lieske. Gaat zomaar liggen slapen 's nachts.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Klopt en dan had je de fietsopdracht en die was mislukt dus is helemaal correctquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of waren deed Roel niet meer mee toen?]
krachttrainen tijdens de life uitzending
zandhand Nathalie
buezz neem eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz zet alvast litertje water klaar voor deze Arliator
Ze mocht zelfs overpakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou makkelijk....doe het zelf eens....je zal versteld staan hoe lastig het is denk ik
Ja ga jij maar in je bens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:
BENS![]()
voor dat geld blij f ik 100 dageb nucher!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs overpakken![]()
Voor 50 duizend vreet ik vijf van die happen zand
Ik kom weer eens binnen en dat is de eerste alweerquote:
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.quote:
Hallo medenachtbrakerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef Dropkick het volgende:
Hallo Melke nachtbraker
welkom!!!! wil je eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom weer eens binnen en dat is de eerste alweer
![]()
Ik Ben Een Nuttige Sidekickquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.
Misschien ben je dat wel hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik Ben Een Nietszeggende Sukkel.
3quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/ScreenHunter_125.jpg]afbeelding][/url]
zomaar ff tussendoor
Zit ik hier in de fuckin clib ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
welkom!!!! wil je een [afbeelding] ???
was een bewuste taalfout neem ik aan? tis bench natuurlijk.. bruaahh de tering voel hem wel hangen van al die heini'squote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Arliator het volgende:
beter als ik wegga,, ik voefg niks troe anavond, ben een ebbeetje teut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:58 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Met je overwinning in de Hoe laat gaat Roel naar bed prijsvraag.
En dat is 2quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Arliator het volgende:
beter als ik wegga,, ik voefg niks troe anavond, ben een ebbeetje teut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2.15quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
O ja!![]()
Morgennacht een ''hoelang duurt het voordat Nathalie zich klaargevingerd heeft?''-wedstrijd doen?
Of is dat te banaal?
Ik zette er de streams voor aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/ScreenHunter_191_000.jpg]afbeelding][/url]
[Dido mode]quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gaat vast lukken en Bong4002, hij zingt nu hoe tof je bent.
Gaat goed.quote:
Hij is niet al te heftig hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga um maar niet opstarten
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!quote:
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
je excuses omdat je jezekld voor je kop slaat?? raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beter![]()
![]()
![]()
Zal morgen de toetsen van zn toetsenbord weer terug zetten waar ze horenquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Mijn favoriety: joos en liske en inge, niety facoriet, nathaklie en roel. zo ik heb gezegs!!
mijn schulsl als het nietr lukt, eccuxusesquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed.
Nog 3 en dan bestaat dit topic louter uit kwaliteitsposts.
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisterenquote:
Hahaquote:
Die grapjes ken ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisteren
Dit is géén grap echt nietquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
Vooral dat jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:21 schreef Tha_wrecka het volgende:
heerlijk relaxed hier... beetje BB Fokken op dit tijdstip... lekker om te weten dat je niet de enige bent die nog wakker is nu en vooral: die heerlijk doelloos aan het internetten is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |