Gaat goed.quote:
Hij is niet al te heftig hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga um maar niet opstarten
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!quote:
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
je excuses omdat je jezekld voor je kop slaat?? raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses hier voor, morgen gaat het weer beter![]()
![]()
![]()
Zal morgen de toetsen van zn toetsenbord weer terug zetten waar ze horenquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Mijn favoriety: joos en liske en inge, niety facoriet, nathaklie en roel. zo ik heb gezegs!!
mijn schulsl als het nietr lukt, eccuxusesquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed.
Nog 3 en dan bestaat dit topic louter uit kwaliteitsposts.
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisterenquote:
Hahaquote:
Die grapjes ken ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om het "hoerenfeest" wat jij impliceert ten ruste te brengen heb ik hier een nummertje om met kaarslicht en een glaasje wijn te beluisteren
Dit is géén grap echt nietquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
Arliator bouwer zibgt voor al zijn fans "gutennacht freunden, es(sie) ist time fur dich zu sleep, was ich nog zu zagen hebte, dauert nur eine sigareteem ebd eibne bacht fur dich zi seen" ¼!!! das hatyte ich zu zegeeb!!!
Vooral dat jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:21 schreef Tha_wrecka het volgende:
heerlijk relaxed hier... beetje BB Fokken op dit tijdstip... lekker om te weten dat je niet de enige bent die nog wakker is nu en vooral: die heerlijk doelloos aan het internetten is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |