nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Cool BEW!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je nou echt voortdurend blijft, dan kan dat über-leete BEW tenminste ook achterwege blijven.
Hoi Bong, ja het zijn niet alleen de jonkies die lang wakker kunnen blijvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
En welkom Henk op dit late uur
Jij bent nog flink actief voor jouw leeftijd gezien
Dan moet je bij Scanman zijn, maar die komt hier niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Goh Lieske slaapt,heeft niemand commentaar?
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Ik erger me ook aan dat orgastische gedoe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Goh, jij zult momenteel wel orgastisch zijn met de huidige bewoners en de dingen die ze doen.![]()
En kan iedereen please stoppen met het gebruiken van 'irriteren' als het 'ergeren' moet zijn?
Jij mag dat vragen , over 2 maanden 50quote:
Je bedoelt dat iemand moet zeggen hoe mooi ze is als ze slaapt ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of deed Roel niet meer mee toen?]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Ohh ? ik dacht dat ze er nog 1 niet gehaald hadden...
Ff geen idee welke..
Dat zal dan wel een week opdracht zijn geweest.
Voor iedereen eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO irritant ben je nu ook weer niet. Zijn irritantere lui op de wereld![]()
Feest wel even met je mee hoor
![]()
![]()
![]()
ahh ok thanksquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat het wel een WK-opdracht was (en nee, geen Voetbal)
RE: gepost in je fotoboek![]()
Wat een saaie doos he die Lieske. Gaat zomaar liggen slapen 's nachts.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:48 schreef Dropkick het volgende:
Klopt en dan had je de fietsopdracht en die was mislukt dus is helemaal correctquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
niet roken Roel, Dido & Chantal [ of waren deed Roel niet meer mee toen?]
krachttrainen tijdens de life uitzending
zandhand Nathalie
buezz neem eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz zet alvast litertje water klaar voor deze Arliator
Ze mocht zelfs overpakkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou makkelijk....doe het zelf eens....je zal versteld staan hoe lastig het is denk ik
Ja ga jij maar in je bens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
nee hoor komt er alleen iets anders voor in de plaats:
BENS![]()
voor dat geld blij f ik 100 dageb nucher!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs overpakken![]()
Voor 50 duizend vreet ik vijf van die happen zand
Ik kom weer eens binnen en dat is de eerste alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |