Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator een nummertje om hem wakker te maken: WAKEUP
Je bent nog scherp genoeg gelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
NOFI?? Not Funny Fairplay Idiot?
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef melke het volgende:
Waar ligt dat huis eigenlijk? Midden in een woonwijk? Zag laatst wel dat er naast de tuin een huis staat. Vanuit dat huis kun je naar de tuin kijken. Dat lijkt me wel cool. Uit het raam live naar BB kijken. Kan natuurlijk ook vergaderruimte of zoiets zijn
Hoe gaan ze zichzelf klaar maken? met of zonder handen??quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Joost gaan zichzelf klaarmaken voor de
Oepsquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijna![]()
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetertquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat huis zit vast aan een studiocomplex maar staat wel dicht in de buurt van een woonwijk
KRIBBET woont er vlakbij volgens mij
Wie ikke??? Zou niet durvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordt![]()
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
Slaap lekker en verdrink vooral nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef odie22 het volgende:
Ik doe me zwembroek aan , ga douchen en dan lekker slapen , tot morgen iedereen![]()
Had um nu liever ff ingedut gehadquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tis iig goede hardcore om wakker te worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
En? Spannend in het huis?
O nee, de kijkers moesten zo nodig Chantal, daarna Rob en daarna Dido eruit hebben.
De laatste 5 hadden ook kunnen zijn;
Rob, Ingrid, Menno, Chantal, Joost.
of:
Roel, Dido, Chantal, Ingrid, Rob.
Zou vermakelijker geweest zijn, he? Maar nee hoor.
Maffende Roel, domme ganzerige Lieske en Ingrid, en lieve baddergenootjes Nathalie en Joost.
Topkeuze, kijkers.![]()
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetert
Ach tja...... het is en blijft een spelquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Oplossing: hij wist een kortere wegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neer
]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Zie mijn antword!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijk
En nee die mop ken ik niet vertel
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oplossing: hij wist een kortere weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
Oh ja, Hans Kazan is dood, wist je dat al?
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiendequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
Ach tja...... het is en blijft een spel![]()
Dat je bedje maar zacht en warm mag zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmaken![]()
Daar moet je dan inderdaad trots op zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
]Ben er ook een paar keer met de kids langs gereden, riepen met zn allen uit het raam dat Rob een eikel is, is dus al ff geleden![]()
Hij heeft de goochelgriepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de mededeling![]()
![]()
Zit absoluut geen water tussen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemen
Zou wel leuk zijn dan zien we tenminste nog wat actie in beeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Ze zijn iig al begonnen met het opkalefateren van de bewoners, zonnebankje, make-upjes in alle geuren, kleuren en smaken want met lelijke witneuzige bewoners de finale in gaan dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Je hebt wel veel onthouden zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waren mooie foto's inderdaad.
Helaas was je er niet , toen Rob eindelijk het huis verliet![]()
Nou ja, je voorspelling van ME'ers en geboeid afgevoerd worden kwam toch jammer genoeg niet uit![]()
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben welquote:
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)![]()
Linda![]()
Dido en de rest![]()
Mis zelfs de altijd dwarsliggende Tanja nu![]()
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt wel veel onthouden zeg![]()
![]()
![]()
Oh wat had ik er graag gestaan maar toen ik het op tv zag, viel het erg tegen![]()
Ja leuk. Toch wel dicht bij huizen. Dat was bij BB1 wel anders. Dat huis van BB1 trouwens ook, wat een keet tov het huidige huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit absoluut geen water tussen!
Even naar beneden scrollen (ook voor Melke)
http://bigbrotheroptalpa.web-log.nl/archief/02/10/2005
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dido!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de bestequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het niet
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Welke twee? lieske en roel? he he, eindelijk een notrmale vraag
Hoor ik daar ook bij? *Trekt zijn liefste gezichtje ooit op*quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
Thxquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is weer Toppiedie foto of Cap
![]()
![]()
Maar dat ligt aan de wereld die draait, ik nier! Ik ben niet droneken, alleen licht aangeschoten dus als er iemnadn draait ben jij dast!! hoe durf je mij te beschulldigen van dronkenneschap!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook jij bent tov
Denk er wel aan dat het straks een beetje kan gaan draaien in je bedje![]()
Precies zou ik het ook niet weten, wat de meest effectieve combinatie zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Ehm Linda komt toch maar elke week weer opdraven en Ruud begint altijd over feesten en drank, zelf heeft Linda er schoon genoeg van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
Ben jij IRL ook zo saai?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Zat ik m\a\r in het huias!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Geen kleur krijgen hoor kribbetquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik krijg er een kleur van
![]()
Wat hebben we gelachen zeg vroegeren na een nacht vol van OFF topic gebeuren (de zoveelste) was er opeens een SC topic
![]()
![]()
Een heerlijke en vooral zachte welterusten FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen
slaap ze FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Sweett dreams Forever, en Pe@rly gaat ook haar bedje in zo slaap lekker straks allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het ene staat los van het andere. Je hoeft niet saai te zijn als je niet constant je zelf naar klote zuipt of ordinair je kont op tv laat zienquote:
Was jij een van die domme mutsen die het verschil tussen 'Commentaren op de streamverslagen en commentaar op de streams niet begreep?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
Ah ja de commentaren op, werd ineens SC, wie was ook alweer de aanstichter daarvan![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: [url=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=TS2_Credits.mp3;▒░Spacerockntrance░▒▓[/url]
Omdat dat simpelweg niet gaat gebeurenquote:
Nu wel, eerst klopte de link nietquote:
En bedankt weer he Bong4002quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die nog een leuk muziekie voor het slapen gaan willen is dit wel een goede keuze: Spacerock n trance
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Make up your mind. Linda hield gewoon van feesten, dat mag ik wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
bong bong jij bent de bom, bong bong bong jij roffelt de bbtromquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu wel, eerst klopte de link niet
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Make up your mind. Linda hield gewoon van feesten, dat mag ik wel.
Linda wist tenminste wat feesten was itt dat stellletje dooie losers wat er nu nog over is gebleven. Linda had van mij niet hoeven winnen, maar denk wel dat ze heel wat meer kijkplezier opgeleverd zou hebben als dit duffe stel.
Nee, dat was jij tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij een van die domme mutsen die het verschil tussen 'Commentaren op de streamverslagen en commentaar op de streams niet begreep?![]()
* BONG4002 trommelt even door tot de FINALE en dan pief paf poef was bongetje zoefquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
bong bong jij bent de bom, bong bong bong jij roffelt de bbtrom![]()
![]()
![]()
en ik ga nog niet naar (het bb)huis, ik ga nog niet naar (het bb)huis, ladiel;adialan iee diejooooooo!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Hij zal straks heel zacht slapen denk ik
Hmmz, jij komt over als een:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Het ene staat los van het andere. Je hoeft niet saai te zijn als je niet constant je zelf naar klote zuipt of ordinair je kont op tv laat zien
Zie toch echt liever deze:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, jij komt over als een:
[afbeelding]
Ik zie liever een:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Linda wist tenminste wat feesten was itt dat stellletje dooie losers wat er nu nog over is gebleven. Linda had van mij niet hoeven winnen, maar denk wel dat ze heel wat meer kijkplezier opgeleverd zou hebben als dit duffe stel.
Als Roel overdag eens wakker zou blijven zich met de anderen bezig zou houden had hij 's avonds meer slaapquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef melke het volgende:
Ze zijn toch wel erg blij met de fotoboeken he. Die arme Roel.. Dido is nu aan het feesten en hij zit te treuren.
Zie ik nou Menno in die bak karren??quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie toch echt liever deze:
[afbeelding]
Praatjes genoeg jij, maar praatjes vullen geen gaatjes.quote:
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
En daarom!!!!!!!!!!! Linda!!! My hero!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Op z'n tijd dronken zijn is leuk. Maar je kunt ook overdrijven en dan gaat het me irriteren. Linda wist tenminste wel wat feesten was ja, meer ook niet. Ze had de fles compleet aan haar mond geplakt. Die middag/avond, toen de stipopdracht begon. Ze kon niet eens meer lopen. Daarna lag ze op de bank en begon ze weer te janken. Net zoals op dat feest. Nee, niet mijn ding. Het had mij absoluut geen kijk plezier opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |