quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dido!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de bestequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het niet
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Welke twee? lieske en roel? he he, eindelijk een notrmale vraag
Hoor ik daar ook bij? *Trekt zijn liefste gezichtje ooit op*quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meer![]()
Thxquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is weer Toppiedie foto of Cap
![]()
![]()
Maar dat ligt aan de wereld die draait, ik nier! Ik ben niet droneken, alleen licht aangeschoten dus als er iemnadn draait ben jij dast!! hoe durf je mij te beschulldigen van dronkenneschap!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook jij bent tov
Denk er wel aan dat het straks een beetje kan gaan draaien in je bedje![]()
Precies zou ik het ook niet weten, wat de meest effectieve combinatie zou zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Ehm Linda komt toch maar elke week weer opdraven en Ruud begint altijd over feesten en drank, zelf heeft Linda er schoon genoeg van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
Ben jij IRL ook zo saai?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond Linda een vreselijk mens. Nu in de live uitzending nog steeds. Dat gejank over drank en feesten, pfff zoek het woord diepgang eens op mens! Nee, haar exit was absoluut de beste
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Zat ik m\a\r in het huias!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:23 schreef melke het volgende:
Ik kan morgenavond niet kijken maar hoop dat ze het allemaal eens op een flink drinken zetten. Ook Lieske en Joost eens. Die wil ik wel eens dronken zien
Geen kleur krijgen hoor kribbetquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik krijg er een kleur van
![]()
Wat hebben we gelachen zeg vroegeren na een nacht vol van OFF topic gebeuren (de zoveelste) was er opeens een SC topic
![]()
![]()
Een heerlijke en vooral zachte welterusten FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen
slaap ze FBquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Sweett dreams Forever, en Pe@rly gaat ook haar bedje in zo slaap lekker straks allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het ene staat los van het andere. Je hoeft niet saai te zijn als je niet constant je zelf naar klote zuipt of ordinair je kont op tv laat zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |