Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmakenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neer
]quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hond![]()
Zie mijn antword!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijk
En nee die mop ken ik niet vertel
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oplossing: hij wist een kortere weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
Oh ja, Hans Kazan is dood, wist je dat al?
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiendequote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
Ach tja...... het is en blijft een spel![]()
Dat je bedje maar zacht en warm mag zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat ook ergens op de blog, zal morgen voor je zoeken want moet echt mijn bedje in, over een paar uur mag ik weer met onze hond lopen en een ontbijtje op bed klaarmaken![]()
Daar moet je dan inderdaad trots op zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
]Ben er ook een paar keer met de kids langs gereden, riepen met zn allen uit het raam dat Rob een eikel is, is dus al ff geleden![]()
Hij heeft de goochelgriepquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee maar bedankt voor de mededeling![]()
![]()
Zit absoluut geen water tussen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit toch een vaart tussen ? mega foon meenemen
Zou wel leuk zijn dan zien we tenminste nog wat actie in beeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Ze zijn iig al begonnen met het opkalefateren van de bewoners, zonnebankje, make-upjes in alle geuren, kleuren en smaken want met lelijke witneuzige bewoners de finale in gaan dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
mja het ging bij Lamon ook over het kijkersplezier, niet over wie het meer verdiende
ik vind het een beetje BB's verantwoordelijkheid nu om ons de laatste weken door te slepen, liefst met wat valsheden:)
Je hebt wel veel onthouden zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waren mooie foto's inderdaad.
Helaas was je er niet , toen Rob eindelijk het huis verliet![]()
Nou ja, je voorspelling van ME'ers en geboeid afgevoerd worden kwam toch jammer genoeg niet uit![]()
Bong, jijj bent tof, je antwoord zelfs op mij alds ik droken ben, normaalm, doe ik niet posten hier als ik droneken ben. Bericht aan allen, ik ben droknekn!! bizzy-lizzy zit bij me, die kan het confermen maar ik ben welquote:
op het hoerenfeest na was Linda heel erg niet aanwezig, maar misschien was ze beter tot haar recht gekomen in een wat kleinere groep, ik weet het nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)![]()
Linda![]()
Dido en de rest![]()
Mis zelfs de altijd dwarsliggende Tanja nu![]()
Van leuke mensen (en de gezellige nachten hier in het begin) onthou je nu eenmaal wat meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt wel veel onthouden zeg![]()
![]()
![]()
Oh wat had ik er graag gestaan maar toen ik het op tv zag, viel het erg tegen![]()
Ja leuk. Toch wel dicht bij huizen. Dat was bij BB1 wel anders. Dat huis van BB1 trouwens ook, wat een keet tov het huidige huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit absoluut geen water tussen!
Even naar beneden scrollen (ook voor Melke)
http://bigbrotheroptalpa.web-log.nl/archief/02/10/2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |