Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator een nummertje om hem wakker te maken: WAKEUP
Je bent nog scherp genoeg gelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
NOFI?? Not Funny Fairplay Idiot?
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef melke het volgende:
Waar ligt dat huis eigenlijk? Midden in een woonwijk? Zag laatst wel dat er naast de tuin een huis staat. Vanuit dat huis kun je naar de tuin kijken. Dat lijkt me wel cool. Uit het raam live naar BB kijken. Kan natuurlijk ook vergaderruimte of zoiets zijn
Hoe gaan ze zichzelf klaar maken? met of zonder handen??quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Joost gaan zichzelf klaarmaken voor de
Oepsquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen, hij staat nu hyper in de kamer te hoppen, bijna![]()
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetertquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat huis zit vast aan een studiocomplex maar staat wel dicht in de buurt van een woonwijk
KRIBBET woont er vlakbij volgens mij
Wie ikke??? Zou niet durvenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordt![]()
Ik zoek het niet om te zoeken. Zet ze hier nog eens neerquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
Slaap lekker en verdrink vooral nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef odie22 het volgende:
Ik doe me zwembroek aan , ga douchen en dan lekker slapen , tot morgen iedereen![]()
Had um nu liever ff ingedut gehadquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tis iig goede hardcore om wakker te worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even zoeken en dan kom je foto's tegen die ik gemaakt heb terwijl ik een meter of 15 van het huis vandaan stond![]()
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
En? Spannend in het huis?
O nee, de kijkers moesten zo nodig Chantal, daarna Rob en daarna Dido eruit hebben.
De laatste 5 hadden ook kunnen zijn;
Rob, Ingrid, Menno, Chantal, Joost.
of:
Roel, Dido, Chantal, Ingrid, Rob.
Zou vermakelijker geweest zijn, he? Maar nee hoor.
Maffende Roel, domme ganzerige Lieske en Ingrid, en lieve baddergenootjes Nathalie en Joost.
Topkeuze, kijkers.![]()
Moet er wel zo'n 10 minuten voor in de auto zitten (en rijden) maar het is bij de studio's van EndeMol in Aalsmeer, vlak aan een doorgaande weg en er staat door de weeks maar 1 bewaak persoon en in het weekend 2 waarvan 1 met een hondquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:06 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dus hij is altijd diegene die toetert
Ach tja...... het is en blijft een spelquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Je klinkt behoorlijk dronken idd, maar als je het maar gezellig hebt gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
Chantal en Rob (mits alletwee aanwezig)quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Chantal & Rob nog enig verschil hadden kunnen maken, verder had het weinig uitgemaakt.
Jammer dat Roel zover is gekomen, Dido verdiende het meer dan hij, maar samen waren ze dodelijk
Oplossing: hij wist een kortere wegquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
Statement, ik heb een bedrijfuitkje gehad, en ik ben aangeschoten!! Let niet op mij vannacht! of juist wel, dat vind ik leuk!!
Ken je die van die belg die het record op de 100 meter heeft verbroken????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |