Ik heb er vandaag niet ver naast gezeten, mijn glas ging keurig in m,ijn mondquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat er dus niet al te ver naast![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hoor , was erg druk , maar had dinsdag het laatst gepost , moet toch wel iemand opgevallen zijn![]()
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
sorry maar ik kom hier ook veel te weinig
![]()
Misschien de volgende keer het van te voren een aantal keer melden dat je er niet bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELKOM TERUG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik. Geen geroddel, ook eens leuk voor de verandering.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:55 schreef odie22 het volgende:
Is er nog iemand die de verhalen van joost volgt ?
Sinterklaas bestaat trouwens ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt , dat ik een beetje in de zeik genomen wordt![]()
Ja maar is al voor de 37e keer hetzelfde gesprek over zichzelfquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik. Geen geroddel, ook eens leuk voor de verandering.
eg nie ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat trouwens ook niet![]()
T gaat niet al te best nu met jequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
Dit is een positie die heel veel mensen mij nu gaan toewensen in de toekomst bwddoel ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arliator is back, and he is funny!!!
[afbeelding]
Inderdaad, ik kom niet meer bij van het lachen! Nu kan het feest beginnen!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
Dit is een positie die heel veel mensen mij nu gaan toewensen in de toekomst bwddoel ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arliator is back, and he is funny!!!
[afbeelding]
NOFI?? Not Funny Fairplay Idiot?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T gaat niet al te best nu met je
NOFI natuurlijk
Wellesquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat trouwens ook niet![]()
Dat huis zit vast aan een studiocomplex maar staat wel dicht in de buurt van een woonwijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef melke het volgende:
Waar ligt dat huis eigenlijk? Midden in een woonwijk? Zag laatst wel dat er naast de tuin een huis staat. Vanuit dat huis kun je naar de tuin kijken. Dat lijkt me wel cool. Uit het raam live naar BB kijken. Kan natuurlijk ook vergaderruimte of zoiets zijn
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator een nummertje om hem wakker te maken: WAKEUP
Ja bij mij ook vaste prik vor het slapen gaan , effe me kop scherenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Joost gaan zichzelf klaarmaken voor de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |