Zo werkt dat in BB, dat is de "chemie" van het huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef melke het volgende:
Is Roel nou alweer positief over Lieske? Goh, apart. Dido is weg en iedereen is een stuk positiever tegen elkaar. Tot nu toe dan
Dank je Dizzy... doe maar de groeten terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Foreverbleu, de groetjes van me mannetje
Ik denk inderdaad dat Joost als enige niet afgesproken heeft. Dat hij van Lieske afstapt en Roel nomineert zou inderdaad kunnen betekenen dat hij hem als zijn grootste concurrent beschouwt en hem hiermee een tikje wil uitdelen bij de kijker (de Joost-fans) om zo met Lies, Ing en Naat over te blijven van wie hij denkt te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb net de herhaling gezien, nomineren was wel grappig, ik moest vooral lachen om Ingrid met een belachelijk verhaal.
Joost 'had het minst met Roel ' [ zoals voorgaande weken met Lieske dus].
geen idee waarom hij Roel eruit gepikt heeft, misschien omdat hij hem als zijn grootste concurrent ziet, en voor het geval er nog iets mis zou kunnen gaan met de afspraak van de anderen.......
Dat heb ik hem vanavond al 3 keer horen zeggen. Toch wel een omkeer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat durenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Roel praatte net wel positief over Lieske dat ze zo slecht nog niet is en best lief voor hem was
Ja dat is idd nieuwquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
Jezus wat nu weer bij Talpa , moet je eerst registreren om een aflevering terug te zien , wat een gezeik zeg![]()
Ow? Vaag danquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef odie22 het volgende:
Jezus wat nu weer bij Talpa , moet je eerst registreren om een aflevering terug te zien , wat een gezeik zeg![]()
Dat heb ik dan even gemistquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:15 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar gister in de uitzending lieten ze zien dat Joost tegen Ingrid zei dat als hij Brenda niet had hij wel op haar zou kunnen vallen. Daarna kwam de vriendin van Joost in beeld. Nou, over zure gezichten gesproken. Ze keek echt zo van flikker maar op Joost
Het nomineren was zowiezo al onnodig , er moeten er drie op de bank zitten , dus dan maar op mekaar stemmen , hebben ze ook een week geen gezeik onderlingquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Joost als enige niet afgesproken heeft. Dat hij van Lieske afstapt en Roel nomineert zou inderdaad kunnen betekenen dat hij hem als zijn grootste concurrent beschouwt en hem hiermee een tikje wil uitdelen bij de kijker (de Joost-fans) om zo met Lies, Ing en Naat over te blijven van wie hij denkt te kunnen winnen.
Ik denk dat ie bang is dat Lieske veel populairder is bij de kijkers en zichzelf wil verzekeren voor de mogelijke overwinningquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vanavond al 3 keer horen zeggen. Toch wel een omkeer. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren
badje voor intimi:)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ik wist ff niet meer precies hoe je jacuzzi schreef... dus dan maar bad
ik reg me het apelazerus overal tegenwoordig om maar iets te kunnen zien of te downloaden , de goeie oude "download maar raak voor een knaak" tijd, mis ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow? Vaag dan
Maargoed, ff reggen en je bent binnen
Ik denk idd spanning al vind ik haar gehele uitstraling nou niet bepaald warm en geborgen, snap soms niet wat Joost in haar ziet maar wij zien natuurlijk maar een flitsepits van haar dus is moeilijk te zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Het viel mij ook heel erg op dat Brenda's gezicht op onweer stond.
Of zou dat van de spanning zijn, dat kan ook nog toch ?
Censuur op Inetquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik reg me het apelazerus overal tegenwoordig om maar iets te kunnen zien of te downloaden , de goeie oude "download maar raak voor een knaak" tijd, mis ik![]()
En als ik een mod zou zijn, heette ik Foreverbluezzquote:
Trusten en tot morgen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
maar ik lees over een paar uurtjes wel verder. Ik ga maffen
-ik kijk morgen wel of ik die weddenschap met morwen gewonnen heb-
Dat kan. Ze dachten allemaal dat Dido het populairst was. Ze hadden denk ik ook niet verwacht dat Lieske er zo lang zou in blijven. Ben benieuwd hoe de groep zich de komende week gaat vormen. Je merkt wel echt de afwezigheid van Dido. Ze was natuurlijk wel een persoon die veel aandacht kreeg en nu erg afwezig is. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bang is dat Lieske veel populairder is bij de kijkers en zichzelf wil verzekeren voor de mogelijke overwinning
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
maar ik lees over een paar uurtjes wel verder. Ik ga maffen
-ik kijk morgen wel of ik die weddenschap met morwen gewonnen heb-
ik download morgen het internet wel effe , zet ik daarna een normale eropquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Censuur op Inet
Ipv Censuur op de streams
Overal censuur that is the key en dat is hip kennelijk![]()
Ben je wel ff bezigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik download morgen het internet wel effe , zet ik daarna een normale erop![]()
Ja, maar ik had het idee dat de stilte ongemakkelijker was toen Rob eruit ging. 't was in ieder geval vandaag gezelliger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik hetquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kan. Ze dachten allemaal dat Dido het populairst was. Ze hadden denk ik ook niet verwacht dat Lieske er zo lang zou in blijven. Ben benieuwd hoe de groep zich de komende week gaat vormen. Je merkt wel echt de afwezigheid van Dido. Ze was natuurlijk wel een persoon die veel aandacht kreeg en nu erg afwezig is. Het is nu in ieder geval wel een stukje stiller..
Ik vind haar gezicht altijd wel wat onweersachtig uitstralen. Ook bij die make over. Ruud vroeg daarna of ze gingen trouwen en ook kinderen wilde. Brenda meteen van jaaaa hoor doe eens normaal man. Beetje overdreven reactie naar mijn mening. Maar goed, iedereen is anders hequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Het viel mij ook heel erg op dat Brenda's gezicht op onweer stond.
Of zou dat van de spanning zijn, dat kan ook nog toch ?
Het was een tip voor de jongere hier, op een tv is het moeilijk, zeker met die platte beeldbuizen tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:18 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het op prijs stellen dat je het niet over je prive sexleven hebt. Sex gecombineerd met een pausmobiel, een BB verslaving en je leeftijd vind ik nogal een freaky combi![]()
Ingrid heeft gister echt punten bij mij gescoord hoor , dat gesprekje met Joost echt briljant zegquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik het
Ik ga zelf voor Joost als winnaar en Ingrid er vlak achteraan, de rest mag wmb naar de 'pot' fluiten♪
Nee, dat is vanavond pas... met vrouwenkleren en foute muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Valt er hier nog wat te feesten?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Valt er hier nog wat te feesten?
Nee, een pausmobiel staat niet bij mij. Ik ben meer een porsche typequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was een tip voor de jongere hier, op een tv is het moeilijk, zeker met die platte beeldbuizen tegenwoordigGa niet vertellen op welke huishoudelijke apparaten het wel te doen is
![]()
Maare... ik heb geen BB verslaving hoor, de streams staan al een tijdje niet meer aan maar het FOKken is wel leuk![]()
En dan nog wat, zodra je mijn leeftijd hebt berijkt, wil je graag in een pausmobiel rijden hoor, het zit heerlijk![]()
Heel scherp op dit uurquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat is vanavond pas... met vrouwenkleren en foute muziek
* BONG4002 stuurt je subiet te bedquote:
Ik ook maar ben na een uurtje maar gestopt toen er nog steeds "6 uur" te gaan stondquote:
Ik mocht haar ook niet, maar toch mis ik haar aanwezigheid op de streams. Raar hequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je merkt opzeker dat Dido weg is, maar ik mocht dr niet, arrogant vervelend typetje vond ik het
Ik ga zelf voor Joost als winnaar en Ingrid er vlak achteraan, de rest mag wmb naar de 'pot' fluiten♪
ach welnee het kind is 19, en dan met zo een maffe Joost trouwen.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Ik vind haar gezicht altijd wel wat onweersachtig uitstralen. Ook bij die make over. Ruud vroeg daarna of ze gingen trouwen en ook kinderen wilde. Brenda meteen van jaaaa hoor doe eens normaal man. Beetje overdreven reactie naar mijn mening. Maar goed, iedereen is anders he
Ha die Bongquote:
hahhahhahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 stuurt je subiet te bed
Dat zal je leren
Had ik vroeger ook maar met mijn gestel kom ik daar niet meer in (en al helemaal niet uit)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, een pausmobiel staat niet bij mij. Ik ben meer een porsche type![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |