quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bel Kees dan even dat ie het kankerkachelhok goed lucht!
"Goedenmiddag, met TrenTs van het Fok! forum, afdeling ONZ. Spreek ik met dhr Kees van de Velde? Ja? Goedzo. Kunt u het raam in de ruimte bij de combiketel op een kier zetten?"
-"De watte?"
"Sorry, ik bedoel de kankerkachel"
TT.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef zijle het volgende:
Is er al Kees/kankerkachel merchandise verkrijgbaar?
Wie kan er smiley's maken dan?? een Kees smiley zou super zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef renz0r het volgende:
Leuke doe dingetjes voor dit topic:
Kees merchandise maken, smileys en liedjes.
Als we hem een keer gaan opzoeken moeten we natuurlijk wel fanstuff dragen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef TrenTs het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Aldear een verklaring. Geen dank.
Die was er al, maar die sloeg niet zo aan blijkbaar..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie kan er smiley's maken dan?? een Kees smiley zou super zijn
Er staat er 1 in de OP, moeten meer komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Die was er al, maar die sloeg niet zo aan blijkbaar..
Kunnen we misschien een petitie maken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
Als ze nou aan het FOK! bestand worden toegevoegd...
Weet kees wel van het bestaan van FOK! afquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef remlof het volgende:
Heeft Kees zich ondertussen al geregistreerd op Fok!?
Whehe, dubbelzinnig...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef BrauN het volgende:
Ik wilde een 'tvp' plaatsen, maar ik zie er toch maar vanaf.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef BrauN het volgende:
Ik wilde een 'tvp' plaatsen, maar ik zie er toch maar vanaf.
Ik dacht dat er 6 waren?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef AnthonyZeus het volgende:
Er zijn er 4 in totaal.
Te vinden wel te verstaan hier.
Wat zullen jullie lol hebben met z'n tweetjes!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef El_Rolando het volgende:
De termen 'gruwelijk nat' en 'kankerkachel' zijn in mijn vriendenkring zeer beroemd geworden.
Prachtig, echt van die mensen die denken de maatschappij wel door te hebben.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef El_Rolando het volgende:
De termen 'gruwelijk nat' en 'kankerkachel' zijn in mijn vriendenkring zeer beroemd geworden.
Ik heb dan wel BLO gehad maar zo gek ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Same here.
Alhoewel wij vaker termen als klare lamlul gebruiken. In die aflevering van Den Bosch heeft John iemand aan telefoon en aan het eind hangt ie dan op en zegt: Mafkees. De manier waarop hij dat zegt is ook prachtig, die gebruiken we ook regelmatig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef MaddoxX het volgende:
zozo alweer een nieuwe reeksch...
Als iemand met een nieuw design wilt komen voor http://kachel.kankerkachel.be laat het me weten!
(Ben namelijk de hoster ervan lol)
Een collega van mij heet ook kees, die had laatst ook de kachel stuk. Deed me gelijk aan kankerkachel kees denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een collega/vriend van mij heet kees
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
is dat niet die palletsorteerder?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:36 schreef Rainboww het volgende:
Check die foto in dit topic!!!
Opsporing verzocht! Wie heeft deze man gezien?
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
best relax plaatjequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef Intrepidity het volgende:
Whehe, die mix van Punnik is nog best goed ook
Er zit geluid bij, wel staat het heel zacht.quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
hahah BrauN stervende hoeren kanker frikandelquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
;d ;d
;d
Design lijkt me overbodig. Als de content maar om te lachen/gieren/brullen is!quote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef MaddoxX het volgende:
En we zijn aan onze website aan het werken
www.kankerkachel.be
*iemand hier die intresse heeft om een design te maken?*
Hier kun je aflevering terugkijkenquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb die uitzending zo erg niet gezien en ik snap de helft van alle topics erover niet, maar ik vind het iig wel grappig
zijn die ondertitels echt of is dat met die kachels hier ontstaan?
OMG WTFquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was wat aan het zoeken op google, heeft sugababes gewoon dit topic gejat:
http://www.sugababes.nl/showtopic/68926/1
Stond al een keer in deel 4 of 5quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was wat aan het zoeken op google, heeft sugababes gewoon dit topic gejat:
http://www.sugababes.nl/showtopic/68926/1
Nog even wachten met sluiten aub.quote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef yvonne het volgende:
Dit is na 6 topics een gewone slowchat geworden hè..
its all real babyquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb die uitzending zo erg niet gezien en ik snap de helft van alle topics erover niet, maar ik vind het iig wel grappig
zijn die ondertitels echt of is dat met die kachels hier ontstaan?
quote:Op maandag 12 december 2005 05:21 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
welke wijk / stad woon kees de kanker kachel?
Eindhoven ghettoquote:Op maandag 12 december 2005 09:24 schreef BrauN het volgende:
[..].
Eindhoven, stadsdeel Woensel-West.
Eindhoven - Woensel-West.quote:Op maandag 12 december 2005 05:21 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
welke wijk / stad woon kees de kanker kachel?
Zweet het je jonge, platbranden dat zootjequote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Eindhoven - Woensel-West.
die hele wijk spreekt ook gewoon CULT af. Ik zweer het je, als ik in eindhoven rij (woon in a'dam), weet ik zeker dat ik me helemaal de klere lach als ik die wijk zie!![]()
![]()
kunnen we niet een woenselwest meet houden.... of moet iedereen dan zn 9mm meenemen omdat we anders beroofd worden (en BrauN geraped)?quote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Eindhoven - Woensel-West.
die hele wijk spreekt ook gewoon CULT af. Ik zweer het je, als ik in eindhoven rij (woon in a'dam), weet ik zeker dat ik me helemaal de klere lach als ik die wijk zie!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kunnen we niet een woenselwest meet houden.... of moet iedereen dan zn 9mm meenemen omdat we anders beroofd worden (en BrauN geraped)?
quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]!
Staan er ineens 100 fokkers voor kees z'n deur
Stervende hoeren, kankerfans!
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat word de beste avond die die stamkroeg ooit gehad heeft
en de drukste avond voor mieke die alle fokkers wil zuigen
(mieke is niet cult dus daar wil je niet door gezogen worden! die spaanse daarintegen)
Om vervolgens met zijn allen over die Spaanse heen te gaan, heb er nu al zin inquote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]!
Staan er ineens 100 fokkers voor kees z'n deur
Stervende hoeren, kankerfans!
En ik wil het met Kees hebben over sproitjes en kankerkachelsquote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.
Hij houdt helemaal niet van praten.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.
Jouw post noem ik een verkapte tvp.quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
Zo'n post verneukt dit topic pas echt.
Heb jij inspiratiequote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef BrauN het volgende:
Prachtige collages!
Nu nog iets met die langharige vent en zijn stijve lul op de bank, a.u.b.
Mag ik je er even op wijzen dat Eindhoven niet door stroom voorzien wordt door Nuon, maar door de gemeentelijke nutsbedrijven, NRE.quote:
Ben je er geweestquote:Op maandag 12 december 2005 23:17 schreef poepschaap het volgende:
[..]
Het huis van kees is trouwens helemaal in kerst stijl... voor de mensen die er de aflopen week al langs zijn geweest.
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En die andere komt logischerwijs ook uit Leeuwarden.
Hij ís Wielepolle.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?![]()
Nu even wel ja. Ik vertrek er binnenkort weer. Pauperstad bij uitstek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Whehehe..
.
. Ik zit nu op de uni, maar als ik vanmiddag thuis ben pak ik mijn woordenboek er even bij. Dat moet wel lukken. Ik denk trouwens dat een niet helemaal letterlijke vertaling mooier is. Spanjaarden hebben namelijk de neiging om meer over iemands moeder te gaan schelden, in tegenstelling tot Nederlanders die het meer op ziektes hebben.
Babelfish zegt: "el morir hoeren el cáncer firmemente" en "clase de las plataformas", maar da's eigenlijk complete onzin.
het is nu naast Cholera mijn lievelings scheldwoordquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens de woordcombinatie "stervende hoeren kankerkachel" is echt geniaal. Ik merk ook gewoon bij mezelf, dat ik soms best "stervende hoeren kankerkachel" zou willen roepen ipv "godverdomme". Het bekt echt goed.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens de woordcombinatie "stervende hoeren kankerkachel" is echt geniaal. Ik merk ook gewoon bij mezelf, dat ik soms best "stervende hoeren kankerkachel" zou willen roepen ipv "godverdomme". Het bekt echt goed.
Wat is "stervende hoeren kankerkachel" in het Spaans?quote:Ik ben Audrey. En ik spreek Spaans. Spaans is een leuke taal.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:18 schreef WAT het volgende:
[..]
[..]
Wat is "stervende hoeren kankerkachel" in het Spaans?
edit: ai, ik ben al te laat!
hehe AudreyH wat is "dan druk ik hem maar in die kont" in het spaans?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef WAT het volgende:
Misschien kan AudreyH wel optreden als tolk tussen Kees en "die Spaanse".
nog nooit een vrouw gezien die zo moje was! tremendo moje!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe AudreyH wat is "dan druk ik hem maar in die kont" in het spaans?
Ik zit op mijn werk, en maak deze dingen gewoon met Paint hoor ..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:58 schreef WAT het volgende:
Kun je ook een fotosoep maken met Ruud erbij Rainboww?
Hoe 'knip' je dan bepaalde gedeeltjes uit een plaatje in paint? Ik kan rechthoeken selecteren en knippen/plakken. Maar daar wordt alles zo vierkant van....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, en maak deze dingen gewoon met Paint hoor ..
Kunnen jullie ook! kom op, we want more![]()
maar indien je een leuk idee hebt, kun je het wel laten weten
dan moet je het sterretje select tool gebruiken en dan met doorzichtige achtergrondquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe 'knip' je dan bepaalde gedeeltjes uit een plaatje in paint? Ik kan rechthoeken selecteren en knippen/plakken. Maar daar wordt alles zo vierkant van....
Dus hoe selecteer je bijv. alleen Kees z'n hoofd uit een screendump
Heb hier op het werk alleen engelstalige versie... Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je het sterretje select tool gebruiken en dan met doorzichtige achtergrond
lasso of polyogonal lassoquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe 'knip' je dan bepaalde gedeeltjes uit een plaatje in paint? Ik kan rechthoeken selecteren en knippen/plakken. Maar daar wordt alles zo vierkant van....
Dus hoe selecteer je bijv. alleen Kees z'n hoofd uit een screendump
In ONZ en debiele KLB-topics mag dat vind ik.quote:Het ging om lukraak geposte kachelplaatjes in andere topics.
Zolang het maar een of ander raakvlak heeft maakt dat toch niks uit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als kachelplaatjes ERGENS wél ontopic zijn dan is het hier. Het ging om lukraak geposte kachelplaatjes in andere topics.
Ik vroeg er dus naar in dat FB topic, maar daar meldden ze dat die kachelposts gewoon weggemodereerd worden, en dat er daarom geen verkankerde topics zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zolang het maar een of ander raakvlak heeft maakt dat toch niks uit?
Heb je voorbeelden trouwens, of is dat allemaal weggemodereerd?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, bij deze meld ik me met de vertalingen.
"¡ Moribundas putas estufa cancér !
Pienso, que frio en baño.
Estufa cancér, hombre."
[gefrutsel]
"¡ Encendida !"
Pallets sorteren wordt "¿ Qué trabajo tu tienes ?" "¿Mi trabajo ? Clasificar palletes."
"Dan druk ik m maar in die kont" vertaalt vrij charmant als "Entonces, pongole en su culo."
De natte boel wordt:
"Ah, hombre, fue muy húmeda, verdaderamente.
Realmente macanuda húmeda."
Bij d'r tieten pakken:
"Esa semana, he agarradola sus pechos muy firmemente. Cooperé amablemente."
Die spuit wel erg veel:
"¡ El sale a chorros mucho !"
Laat ik er vooral bij vermelden dat dit ook maar mijn beste pogingen zijn, en dat ik verre van vloeiend Spaans spreek.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef WAT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Nu kan "die Spaanse" ook meegenieten van Probleemwijken.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, bij deze meld ik me met de vertalingen.
"¡ Moribundas putas estufa cancér !
Pienso, que frio en baño.
Estufa cancér, hombre."
[gefrutsel]
"¡ Encendida !"
Pallets sorteren wordt "¿ Qué trabajo tu tienes ?" "¿Mi trabajo ? Clasificar palletes."
"Dan druk ik m maar in die kont" vertaalt vrij charmant als "Entonces, pongole en su culo."
De natte boel wordt:
"Ah, hombre, fue muy húmeda, verdaderamente.
Realmente macanuda húmeda."
Bij d'r tieten pakken:
"Esa semana, he agarradola sus pechos muy firmemente. Cooperé amablemente."
Die spuit wel erg veel:
"¡ El sale a chorros mucho !"
Laat ik er vooral bij vermelden dat dit ook maar mijn beste pogingen zijn, en dat ik verre van vloeiend Spaans spreek.
Goed idee!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef WAT het volgende:
Kees, Ruud, Mieke en Huubke zijn de Tokkies van 2005.
Misschien kunnen zij ook een kertsingle uitbrengen. "Stervende hoeren kankerkerst" oid.
Die gast heeft niet eens een computerquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, weet Kees eigenlijk van zijn cultheid af ?
"Ik pakte die Mariska mooi bij d'r tieten! Dat liet ze mooi toe."quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Slapen bij Kees & Ruud.. zou dat niet iets zijn.. ipv die domme Bauers
haha, geweldig!!quote:
Die Spaanse, doet daarom natuurlijk extra aardig, omdat ie zo weer weg isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg: Is Kees nou echt maar een halve minuut bij die hoer en is hij dan klaar, of is de rest eruitgeknipt?.
Zou me niks verbazen als hij er echt maar een halve minuut was.
"Nog nooit zo lekker genaaid!"quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg: Is Kees nou echt maar een halve minuut bij die hoer en is hij dan klaar, of is de rest eruitgeknipt?.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg drie woorden:quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef WAT het volgende:
ik geloof er geen zak van dat huubke voorstellen van vrouwen krijgt om hem te pijpen
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zeg drie woorden:
Het is Mieke.
Ik heb het net ff getimed: het duurt maar precies 23 seconden tot hij 'klaar' isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
De bonte hond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"
trouwens: stervende hoerenkanker www.tinypic.com
heb ik net 4 nieuwe plaatjes gemaakt, ligt die site plat..
Ik denk: dan maar anders! dan maar wachten tot morgen![]()
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Faceoff het volgende:
loopt deze kanker kankerhoerenkachel reeks nou nog
hoe houdt je dat vol als op het posten van het bewuste plaatje (meestal) een ban staat?
kunnen we der niet renamen naar dolle zeekoe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:15 schreef renz0r het volgende:
Was is nog vergeten te posten, maar dit soort figuren lopen rond in Kees zijn stamcafé
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk! Briljant! Sterrufunde Hoeruh Kankuhkachuhl! Maar goed... dit zou zo een persiflage kunnen zijn van Koefnoen ofzo...![]()
Vooral als ie tegen zn maat huubke zegt van: "Jah, dat is een lekker ding, die moet je ook eens pakken."
![]()
![]()
Die blik in z'n ogen als hij dat hele verhaal houdt dat die Spaanse zo lekker mee kreunt.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk! Briljant! Sterrufunde Hoeruh Kankuhkachuhl! Maar goed... dit zou zo een persiflage kunnen zijn van Koefnoen ofzo...![]()
Vooral als ie tegen zn maat huubke zegt van: "Jah, dat is een lekker ding, die moet je ook eens pakken."
![]()
![]()
ik heb het ook met:quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik denk gelijk aan deze aflevering als ik in het dagelijks leven de volgende woorden hoor:
- kachel
- slavink
- spruitjes
- lamlul
- pallets
Hebben jullie dat ook?
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef Rainboww het volgende:
Zoon van Mieke ontmaskerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat doe je echt voor werk?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het ook met:
kastjes
eindhoven
spaans
dn overkant
wat doe je
gister kwam me baas naar me toe en vroeg wat doe je? nou je had ze hoofd moeten zien toen ik pallets sorteren zei
Ook op naam?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Thieske het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden als bij baantje in een distributiecentrum van een supermarkt gewerkt en moest daar af en toe serieus pallets sorteren.![]()
Ben ik nu een held?![]()
![]()
Kut zeg daar gaat m'n reputatie.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je bent in ieder geval niet meer serieus te nemen.
Als je een kankerkachel hebt wel ja!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Thieske het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden als bij baantje in een distributiecentrum van een supermarkt gewerkt en moest daar af en toe serieus pallets sorteren.![]()
Ben ik nu een held?![]()
![]()
Helaas, en er woont hier ook al geen mooie Spaanse in de buurt.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Als je een kankerkachel hebt wel ja!![]()
Account managerquote:
Nee bij een tubgirl photoshop krijg je ook een banquote:Op donderdag 15 december 2005 01:04 schreef DrDentz het volgende:
misschien zit rainbow nu wel een plaatje te maken van kees die de spaanse hoer lekker in de bek doet en erover heen zit te schijten
RAAD EENS WAAR IK VANDAAG GEWEEST BEN!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, gaat er nog iemand naar Kees?
![]()
ik voel een meeting aankomenquote:
Ja, kerstpakket langsbrengen met oarpeltjes, sproitjes, sloavink, heineken en héél véél porno.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef poepschaap het volgende:
zullen we hem gaan verassen met kerstmis?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Rainboww het volgende:
Huupke op vakantie in India:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382897
Hey dat is de verkeerde.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef WAT het volgende:
Ergens ... ver weg ... in een vreemd land:
Not Everybody Loves Sloavink
Ik lag op school in een deukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef Rainboww het volgende:
Zoon van Mieke ontmaskerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef BrauN het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=384516
oeeeeehquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef BrauN het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef BrauN het volgende:
Lees de 1e post op de 1e pagina eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef groteglibber het volgende:
zijn er creatieve mensen hier die een kankerkachel mp3 deuntje kunnen maken? Lijkt me echt mooi
jaja die heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Lees de 1e post op de 1e pagina eens
1 |
OMG.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef WAT het volgende:
Hoe de hindoe's het pallets sorteren uitvonden
HAHAquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef WAT het volgende:
Hoe de hindoe's het pallets sorteren uitvonden
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef Boomlaars het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=386299
Kees maakt een dodelijke fout op het werk..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:11 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
©By Remlof, maar heb de titel van S&W veranderd in K&H![]()
Inscannen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
In de Volkskrantmagazine van vandaag in een fotoserie een foto van een man met een vorkkarretje met een pallet erop, met als onderschrift: "Ed werkt bij het palletvervoer van bevestigingssystemen voor CV-ketels in Amsterdam-Noord."
De combinatie pallet en ketel was voor mij al genoeg op dubbel te liggen, whehehe..
Ik heb geen scanner, maar iemand anders misschien wel. Het gaat om pagina 35.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
In de Volkskrantmagazine van vandaag in een fotoserie een foto van een man met een vorkkarretje met een pallet erop, met als onderschrift: "Ed werkt bij het palletvervoer van bevestigingssystemen voor CV-ketels in Amsterdam-Noord."
De combinatie pallet en ketel was voor mij al genoeg op dubbel te liggen, whehehe..
Stervende hoeren kankerfokkers zal zijn reactie zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Kees [afbeelding] van dit lang lopende topic zou horen, zou ik zo graag willen zien hoe hij reageert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |