Wat zullen jullie lol hebben met z'n tweetjes!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef El_Rolando het volgende:
De termen 'gruwelijk nat' en 'kankerkachel' zijn in mijn vriendenkring zeer beroemd geworden.
Prachtig, echt van die mensen die denken de maatschappij wel door te hebben.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef El_Rolando het volgende:
De termen 'gruwelijk nat' en 'kankerkachel' zijn in mijn vriendenkring zeer beroemd geworden.
Ik heb dan wel BLO gehad maar zo gek ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Same here.
Alhoewel wij vaker termen als klare lamlul gebruiken. In die aflevering van Den Bosch heeft John iemand aan telefoon en aan het eind hangt ie dan op en zegt: Mafkees. De manier waarop hij dat zegt is ook prachtig, die gebruiken we ook regelmatig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef MaddoxX het volgende:
zozo alweer een nieuwe reeksch...
Als iemand met een nieuw design wilt komen voor http://kachel.kankerkachel.be laat het me weten!
(Ben namelijk de hoster ervan lol)
Een collega van mij heet ook kees, die had laatst ook de kachel stuk. Deed me gelijk aan kankerkachel kees denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een collega/vriend van mij heet kees
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
is dat niet die palletsorteerder?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:36 schreef Rainboww het volgende:
Check die foto in dit topic!!!
Opsporing verzocht! Wie heeft deze man gezien?
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
best relax plaatjequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef Intrepidity het volgende:
Whehe, die mix van Punnik is nog best goed ook
Er zit geluid bij, wel staat het heel zacht.quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
hahah BrauN stervende hoeren kanker frikandelquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
;d ;d
;d
Design lijkt me overbodig. Als de content maar om te lachen/gieren/brullen is!quote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef MaddoxX het volgende:
En we zijn aan onze website aan het werken
www.kankerkachel.be
*iemand hier die intresse heeft om een design te maken?*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |