Een collega van mij heet ook kees, die had laatst ook de kachel stuk. Deed me gelijk aan kankerkachel kees denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een collega/vriend van mij heet kees
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
is dat niet die palletsorteerder?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:36 schreef Rainboww het volgende:
Check die foto in dit topic!!!
Opsporing verzocht! Wie heeft deze man gezien?
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:02 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
best relax plaatjequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef Intrepidity het volgende:
Whehe, die mix van Punnik is nog best goed ook
Er zit geluid bij, wel staat het heel zacht.quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11quote:Op zondag 11 december 2005 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het de bedoeling dat op video.google.com geen geluid is?
hahah BrauN stervende hoeren kanker frikandelquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling. Dan kun je zelf de teksten er bij verzinnen en nóg harder lachen!!!!11pallet!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
;d ;d
;d
Design lijkt me overbodig. Als de content maar om te lachen/gieren/brullen is!quote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef MaddoxX het volgende:
En we zijn aan onze website aan het werken
www.kankerkachel.be
*iemand hier die intresse heeft om een design te maken?*
Hier kun je aflevering terugkijkenquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb die uitzending zo erg niet gezien en ik snap de helft van alle topics erover niet, maar ik vind het iig wel grappig
zijn die ondertitels echt of is dat met die kachels hier ontstaan?
OMG WTFquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was wat aan het zoeken op google, heeft sugababes gewoon dit topic gejat:
http://www.sugababes.nl/showtopic/68926/1
Stond al een keer in deel 4 of 5quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was wat aan het zoeken op google, heeft sugababes gewoon dit topic gejat:
http://www.sugababes.nl/showtopic/68926/1
Nog even wachten met sluiten aub.quote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef yvonne het volgende:
Dit is na 6 topics een gewone slowchat geworden hè..
its all real babyquote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb die uitzending zo erg niet gezien en ik snap de helft van alle topics erover niet, maar ik vind het iig wel grappig
zijn die ondertitels echt of is dat met die kachels hier ontstaan?
quote:Op maandag 12 december 2005 05:21 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
welke wijk / stad woon kees de kanker kachel?
Eindhoven ghettoquote:Op maandag 12 december 2005 09:24 schreef BrauN het volgende:
[..].
Eindhoven, stadsdeel Woensel-West.
Eindhoven - Woensel-West.quote:Op maandag 12 december 2005 05:21 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
welke wijk / stad woon kees de kanker kachel?
Zweet het je jonge, platbranden dat zootjequote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Eindhoven - Woensel-West.
die hele wijk spreekt ook gewoon CULT af. Ik zweer het je, als ik in eindhoven rij (woon in a'dam), weet ik zeker dat ik me helemaal de klere lach als ik die wijk zie!![]()
![]()
kunnen we niet een woenselwest meet houden.... of moet iedereen dan zn 9mm meenemen omdat we anders beroofd worden (en BrauN geraped)?quote:Op maandag 12 december 2005 09:34 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Eindhoven - Woensel-West.
die hele wijk spreekt ook gewoon CULT af. Ik zweer het je, als ik in eindhoven rij (woon in a'dam), weet ik zeker dat ik me helemaal de klere lach als ik die wijk zie!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kunnen we niet een woenselwest meet houden.... of moet iedereen dan zn 9mm meenemen omdat we anders beroofd worden (en BrauN geraped)?
quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]!
Staan er ineens 100 fokkers voor kees z'n deur
Stervende hoeren, kankerfans!
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat word de beste avond die die stamkroeg ooit gehad heeft
en de drukste avond voor mieke die alle fokkers wil zuigen
(mieke is niet cult dus daar wil je niet door gezogen worden! die spaanse daarintegen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |