"Ik pakte die Mariska mooi bij d'r tieten! Dat liet ze mooi toe."quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Slapen bij Kees & Ruud.. zou dat niet iets zijn.. ipv die domme Bauers
haha, geweldig!!quote:
Die Spaanse, doet daarom natuurlijk extra aardig, omdat ie zo weer weg isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg: Is Kees nou echt maar een halve minuut bij die hoer en is hij dan klaar, of is de rest eruitgeknipt?.
Zou me niks verbazen als hij er echt maar een halve minuut was.
"Nog nooit zo lekker genaaid!"quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg: Is Kees nou echt maar een halve minuut bij die hoer en is hij dan klaar, of is de rest eruitgeknipt?.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg drie woorden:quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef WAT het volgende:
ik geloof er geen zak van dat huubke voorstellen van vrouwen krijgt om hem te pijpen
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zeg drie woorden:
Het is Mieke.
Ik heb het net ff getimed: het duurt maar precies 23 seconden tot hij 'klaar' isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
De bonte hond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"
trouwens: stervende hoerenkanker www.tinypic.com
heb ik net 4 nieuwe plaatjes gemaakt, ligt die site plat..
Ik denk: dan maar anders! dan maar wachten tot morgen![]()
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef Faceoff het volgende:
loopt deze kanker kankerhoerenkachel reeks nou nog
hoe houdt je dat vol als op het posten van het bewuste plaatje (meestal) een ban staat?
kunnen we der niet renamen naar dolle zeekoe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks als bijnaam "de dolle hond"
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:15 schreef renz0r het volgende:
Was is nog vergeten te posten, maar dit soort figuren lopen rond in Kees zijn stamcafé
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk! Briljant! Sterrufunde Hoeruh Kankuhkachuhl! Maar goed... dit zou zo een persiflage kunnen zijn van Koefnoen ofzo...![]()
Vooral als ie tegen zn maat huubke zegt van: "Jah, dat is een lekker ding, die moet je ook eens pakken."
![]()
![]()
Die blik in z'n ogen als hij dat hele verhaal houdt dat die Spaanse zo lekker mee kreunt.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongelofelijk! Briljant! Sterrufunde Hoeruh Kankuhkachuhl! Maar goed... dit zou zo een persiflage kunnen zijn van Koefnoen ofzo...![]()
Vooral als ie tegen zn maat huubke zegt van: "Jah, dat is een lekker ding, die moet je ook eens pakken."
![]()
![]()
ik heb het ook met:quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik denk gelijk aan deze aflevering als ik in het dagelijks leven de volgende woorden hoor:
- kachel
- slavink
- spruitjes
- lamlul
- pallets
Hebben jullie dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |