But the kid is not your son?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Tembaco3kwart het volgende:
ja, zit mijn buurjongen van 26 dus op zijn kamertje nu al voor de 6e keer ''billy jean'' volop hard te luisteren.
Waarom zeg je dan "op de radio"quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef Tembaco3kwart het volgende:
waarschijnlijk een cd?
ik heb geprobeerd te bellen..
maar durf niet aan de huisdeur aan te bellen, zijn ouders enzo slapen er ook nog, en die wil ik niet wakker maken
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef Tembaco3kwart het volgende:
zijn ouders enzo slapen er ook nog, en die wil ik niet wakker maken
Waarom pis je niet lafjes tegen de voordeur aan, misschien hoort hij dat.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef Tembaco3kwart het volgende:
zijn ouders enzo slapen er ook nog, en die wil ik niet wakker maken
Ja. Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef Tembaco3kwart het volgende:
[..]
je kan toch cd's op je radio luisteren of zie ik dat nou verkeerd :-P
Je hebt de laatste trends niet gevolgd. Dat heet nog maar een jaar of 25 cd-speler of stereotoren.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef Tembaco3kwart het volgende:
[..]
Alleen als je heel slegt in Nederlands bent.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef Tembaco3kwart het volgende:
[..]
Nee, hij sorteert pallets (op naam).quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef HeyFreak het volgende:
is je buurjongen toevallig heftruck chauffeur?
*banrequest de deur uit doet*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, hij sorteert pallets (op naam).
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef the900 het volgende:
Goed nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |