Om vervolgens met zijn allen over die Spaanse heen te gaan, heb er nu al zin inquote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]!
Staan er ineens 100 fokkers voor kees z'n deur
Stervende hoeren, kankerfans!
En ik wil het met Kees hebben over sproitjes en kankerkachelsquote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.
Hij houdt helemaal niet van praten.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als jullie maar met je vuige jatten van Huubke afblijven! Da's mijn vriend voor die avond, want daar wil ik wel eens een diepgaand gesprek mee voeren. O.a. over zijn principes t.o.v. seks en buiten-Eindhovense-vakanties.
Jouw post noem ik een verkapte tvp.quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
Zo'n post verneukt dit topic pas echt.
Heb jij inspiratiequote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef BrauN het volgende:
Prachtige collages!
Nu nog iets met die langharige vent en zijn stijve lul op de bank, a.u.b.
Mag ik je er even op wijzen dat Eindhoven niet door stroom voorzien wordt door Nuon, maar door de gemeentelijke nutsbedrijven, NRE.quote:
Ben je er geweestquote:Op maandag 12 december 2005 23:17 schreef poepschaap het volgende:
[..]
Het huis van kees is trouwens helemaal in kerst stijl... voor de mensen die er de aflopen week al langs zijn geweest.
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En die andere komt logischerwijs ook uit Leeuwarden.
Hij ís Wielepolle.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?![]()
Nu even wel ja. Ik vertrek er binnenkort weer. Pauperstad bij uitstek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat jij er logischgewijs óók vandaan komt, is dat dan correct?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Whehehe..
.
. Ik zit nu op de uni, maar als ik vanmiddag thuis ben pak ik mijn woordenboek er even bij. Dat moet wel lukken. Ik denk trouwens dat een niet helemaal letterlijke vertaling mooier is. Spanjaarden hebben namelijk de neiging om meer over iemands moeder te gaan schelden, in tegenstelling tot Nederlanders die het meer op ziektes hebben.
Babelfish zegt: "el morir hoeren el cáncer firmemente" en "clase de las plataformas", maar da's eigenlijk complete onzin.
het is nu naast Cholera mijn lievelings scheldwoordquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens de woordcombinatie "stervende hoeren kankerkachel" is echt geniaal. Ik merk ook gewoon bij mezelf, dat ik soms best "stervende hoeren kankerkachel" zou willen roepen ipv "godverdomme". Het bekt echt goed.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens de woordcombinatie "stervende hoeren kankerkachel" is echt geniaal. Ik merk ook gewoon bij mezelf, dat ik soms best "stervende hoeren kankerkachel" zou willen roepen ipv "godverdomme". Het bekt echt goed.
Wat is "stervende hoeren kankerkachel" in het Spaans?quote:Ik ben Audrey. En ik spreek Spaans. Spaans is een leuke taal.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:18 schreef WAT het volgende:
[..]
[..]
Wat is "stervende hoeren kankerkachel" in het Spaans?
edit: ai, ik ben al te laat!
hehe AudreyH wat is "dan druk ik hem maar in die kont" in het spaans?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef WAT het volgende:
Misschien kan AudreyH wel optreden als tolk tussen Kees en "die Spaanse".
nog nooit een vrouw gezien die zo moje was! tremendo moje!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe AudreyH wat is "dan druk ik hem maar in die kont" in het spaans?
Ik zit op mijn werk, en maak deze dingen gewoon met Paint hoor ..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:58 schreef WAT het volgende:
Kun je ook een fotosoep maken met Ruud erbij Rainboww?
Hoe 'knip' je dan bepaalde gedeeltjes uit een plaatje in paint? Ik kan rechthoeken selecteren en knippen/plakken. Maar daar wordt alles zo vierkant van....quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, en maak deze dingen gewoon met Paint hoor ..
Kunnen jullie ook! kom op, we want more![]()
maar indien je een leuk idee hebt, kun je het wel laten weten
dan moet je het sterretje select tool gebruiken en dan met doorzichtige achtergrondquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe 'knip' je dan bepaalde gedeeltjes uit een plaatje in paint? Ik kan rechthoeken selecteren en knippen/plakken. Maar daar wordt alles zo vierkant van....
Dus hoe selecteer je bijv. alleen Kees z'n hoofd uit een screendump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |