En zo is het maar net.quote:"De tofste mensen zijn die, die niet naar een meeting gaan"
Die zijn dan weer wel mooi naar mijn wensen te knedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
Ja maar daar heb je alleen maar nerds... die weten niet eens wat een vagina is
Ik ben tofquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
Zoals de oude Confucius ooit zei:
[..]
En zo is het maar net..
Heb jij een aparte vagina danquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn dan weer wel mooi naar mijn wensen te kneden.
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?quote:
Shit, je hebt mijn verkapte niksan-is-tof-post door!quote:
quote:
Je vergeet:quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?
Je teen of knie gestoten?
Of gewoon een ochtendhumeur dat een beetje laat is ingezet???
Duh!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, je hebt mijn verkapte niksan-is-tof-post door! [afbeelding]
Oh ja:quote:
die kans heb je 'n half jaar geleden al gehad....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een één op één meet....
Weten ze wel, alleen hebben ze er nog nooit een in het wild mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je alleen maar nerds... die weten niet eens wat een vagina is
sterfquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?
Je teen of knie gestoten?
Of gewoon een ochtendhumeur dat een beetje laat is ingezet???
Geez... Eerst met de popcorn aan komen zetten en dan achteraf stoer zeggen dat je het allemaal maar gezeik vindt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Ik had het niet over jou! Ik had het over Zquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
die kans heb je 'n half jaar geleden al gehad....
Het wordt hoog tijd voor een toffe-mensen-die-niet-naar-meetings-gaan-meet!quote:
Die week is snel om zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou! Ik had het over Z
Showbizzzz tijd mén... showbizzzzz tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Die week is snel om zeg [afbeelding]
quote:
Krijg je je cijfers over de post??quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
Damn, rol ik vanmorgen uit mijn bed, zie ik een brief op de mat liggen...met mijn cijfers[afbeelding]
Jaja, mijn cijfers waren al langer bekend, maar ik blijf er van genieten.
jouW terrein!!!quote:
Das mijn titelquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef Copycat het volgende:
Analfabete allochtoon!
Puristquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
jouW terrein!!!
Analfabete allochtoon!
![]()
Jij hebt alleen zwart haar, voor de rest ben je blank. Ik ben een echte met kleur enzoquote:
Ik had mijn cijfers eerder al gezien via internet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Krijg je je cijfers over de post??![]()
Kun je ze dan ook nog bekijken via internet?![]()
Dat verklaart een hoop. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Jij hebt alleen zwart bruin haar, voor de rest ben je blank. Ik ben een echte met kleur enzo![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Had ik al verteld dat Simon and Garfunkel helemaal geweldig zijn?!
Wat ben ji nou voor student?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had mijn cijfers eerder al gezien via internet.(En dat kan nog steeds
)
Maar ik kreeg ze nu ook per post. Beetje laat, dat wel.
Ik moet ook kleur bekennen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Jij hebt alleen zwart haar, voor de rest ben je blank. Ik ben een echte met kleur enzo![]()
quote:
Zo, ik word wel even verwend, zeg!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had mijn cijfers eerder al gezien via internet.(En dat kan nog steeds
)
Maar ik kreeg ze nu ook per post. Beetje laat, dat wel.
Dus het ging helemaal niet om mij, maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij je zin... Jammer dat iedereen het verkeerd inziet (gebeurt vaak bij mijn posts..)
Ik had het voor 95% niet over jou. Zie het volgende:
[..]
In mijn post had ik miepen schuingedrukt... dat refereert naar:
ShowChat #555: Rudolph, is dat nou ook een paard?
PeRi heeft nogal last van: "Ik vertel jouw wat je wel en niet moet doen en dat je niet zo vaak moet zeuren.." Want dat schoot me even in de verkeerde keelgat. Dat kan gebeuren. Gebeurt wel vaker bij mij. Alleen jammer dat Zhenar () er een beetje overdreven mee omging, maar dat doet ie uit liefde
[..]
En als ik iets persoonlijks tegen jou heb, zeg ik niet dat ik misschien alsnog naar de meet kom.
Nu word je verwendquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Zo, ik word wel even verwend, zeg!
![]()
Ik aan het eind van elke periode.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef niksan het volgende:
[..]Hip zeg
Ik krijg pas mijn cijferlijst aan het einde van het jaar, gelukkig
Beetje goede cijfers enzo halenquote:
Z. zou je verkrachten waar je bij staat [prison style], ik wilde alleen maar lief met je zoenenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
Ik had het niet over jou! Ik had het over Z
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus het ging helemaal niet om mij, maarZhenar
trok dus overhaaste conclusies
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk!quote:
Tsssk... lief zoenen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Z. zou je verkrachten waar je bij staat [prison style], ik wilde alleen maar lief met je zoenen![]()
Ik heb ook nauwelijks geleerd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Beetje goede cijfers enzo halenJe studententijd gaat over alles behalve leren. Uitgaan, je WIlly Wonka gebruiken, lol maken etc etc.
En uitgaan en lol maken gebeurt ook wel, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Beetje goede cijfers enzo halenJe studententijd gaat over alles behalve leren. Uitgaan, je WIlly Wonka gebruiken, lol maken etc etc.
Ah okquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Jij bent
en we hebben wel vaker
maar dan ga ik echt niet
doen omdat wij heel vaak weer
doen
je wilde teveel en je kreeg niks...........quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:59 schreef Dizer het volgende:
Tsssk... lief zoenen...ik bruuute sex!!!
![]()
![]()
Zo... nou heb ik tenminste die drama-queen award wel echt verdient en niet zomaar krijg vanwege een incrowd grapjequote:
Maar gebruik je je Willy Wonka (quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
En uitgaan en lol maken gebeurt ook wel, hoor.
Doen we altijd. Want weet je wat het leuke ervan is? Het goedmakenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat zijn jullie voor wijven?
Eerst een beetje lopen miepen over niks en daarna in elkaars armen vallen alsof er niks gebeurd is!!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilde teveel en je kreeg niks...........![]()
hopelijk heb je ervan geleerd.... al is 't nu te laat![]()
Ik heb mijn eerste onvoldoende alweer binnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik aan het eind van elke periode.!
Hoezo 'gelukkig'?Haal je slechte cijfers dan?
Zeker geen 7.7, 8.4 en 9.1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kent me toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gebruik je je Willy Wonka () ook voor andere zaken dan urineren???
Ik ben een wijf jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat zijn jullie voor wijven?
Eerst een beetje lopen miepen over niks en daarna in elkaars armen vallen alsof er niks gebeurd is!!
Alleen virtueel...quote:
Links???quote:Zo niet...lees je in.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste onvoldoende alweer binnen![]()
Ik had er nog wel voor geleerd, (iig alles doorgelezen)
![]()
De rel van Sven's dromen zal ooit wel komen.. geloof me.. daar zorg ik persoonlijk wel voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ik vind het wel zwak van je dat je nu alweer terug bent.Houd dan in ieder geval één dag voet bij stuk. Het begon net echt dramatisch te worden, met iedereen die zich ermee ging bemoeien enzo...
Ik bedoel: zo komt de rel van Svens dromen er nooit!
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
Maar gebruik je je Willy Wonka () ook voor andere zaken dan urineren???
quote:
Is het ad rem als ik nu zeg: "Ja, maar soms ook met rechts"?quote:Links???
Ik moest er om lachen, maar ik ben dan ook in een flauwe vrijdagstemming.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Is het ad rem als ik nu zeg: "Ja, maar soms ook met rechts"?
Of is het dan gewoon flauw?
Nope, geen dingesquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Tsssk.
![]()
Heb je je dinges van vorig jaar wel gehaald?(Die je in het begin van dit jaar moest herkansen?)
Ja, hallo.Ik had ook alles één keer doorgelezen, maar ik haalde het wel.
![]()
Ik moest er zelf ook om lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, maar ik ben dan ook in een flauwe vrijdagstemming.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En nou heb ik extra dorstquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er moet duidelijk wat zout in het topic.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond hem best aardigquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Is het ad rem als ik nu zeg: "Ja, maar soms ook met rechts"?
Of is het dan gewoon flauw?
Ik heb alvast al wat ballen voor Dizer gevondenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kunst!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb alvast al wat ballen voor Dizer gevonden
[afbeelding]
Podver.quote:
quote:Ik moet wachten tot maart, ze hebben geen leraar om mijn herkansing na te kijken
Waarschijnlijk moet ik een module eerstejaars meedraaien (alleen voor dat ene vak dan) in het nieuwe systeem![]()
Mijn school vond het leuk een nieuw systeem te maken en toevallig val ik met mijn klas daar net buiten. De aardigheid gaat er wel een beetje af
Hahahahhahaha.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik zocht nog iets kunstzinnigs voor boven de bank in mijn woonkamer.quote:
Wasda?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Podver.Wat had ik nou gezegd
Jij moest en zou het halen!
[..]!
Da's lekker.
Oh ja!Jij bent toch 3FM-fan?
Ik ga volgende week naar 3FM in verband met de Buzz-awards!
Optical illusion? Wat moet ik er in zien dan, behalve ballen (quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Godver, hoe kom je aan mijn foto van Egypte?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zijn geschoren, dat valt vast beter in de smaak hier.
ik zit vandaag braaf aan het brood...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef Dizer het volgende:
Babs.. heb je je patat al weer op?
quote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Wasda?![]()
Maar waarom ga jij daar naar toe??
Met je klas?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel!
Omdat wij 'uitstapjes' doen. Nou ja...het is een heel lang verhaal, maar dat daar komt het dus op neer.
Jep.quote:
knap lullig als Sven terugkomt van z'n kleutertjes en ziet dat men zich hier op hetzelfde niveau heeft gedragen.... als hij een rel wil, moet ie natuurlijk wél 24/7 aanwezig zijn........quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedoel: zo komt de rel van Svens dromen er nooit!![]()
Wat mag dat gaan kosten??quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep.
Maar er zal vast wel iemand niet komen, dus er is nog een plekje vrij..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]Het zijn geen ballen, het zijn de hangtieten van Erodome
:’( Ik wilde alleen maar dat iedereen vrienden werd! :’( EN NATUURLIJK DACHT IK DAT HET OM JOU GING, STOMME KUT!!!!1!1quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus het ging helemaal niet om mij, maarZhenar
trok dus overhaaste conclusies
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Z. zou je verkrachten waar je bij staat [prison style], ik wilde alleen maar lief met je zoenen![]()
IK ZEG TOCH NET DAT HET LOGISCH WAS DAT IK DACHT DAT HET DOOR JOU KWAM!/!!?!?!????!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was allemaal eenmisverstand
dankzij
Zhenar
enzo..
()
Weet ik veelquote:
Dat werd eens tijdquote:
Echt niet.. hoe kom je daar nou weer bij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Die Erodome is wel een terugkerend thema hier
Whehequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Maar ik betaal wel voor jou.
Nou anders ga ik wel weer weg hoor als je zo blijft zeuren en ga ik ook niet meer naar de meet en kan je me niet in levende lijven zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
:’( Ik wilde alleen maar dat iedereen vrienden werd! :’( EN NATUURLIJK DACHT IK DAT HET OM JOU GING, STOMME KUT!!!!1!1![]()
Dizer zei toch dat hij “iemand die hem de les leest niet wilde meeten”?! JIJ WAS DE ENIGE DIE NAAR DE MEET KWAM EN HEM HAD! GRMBL! KRNFT!!!!1!
![]()
rrrrrrrrrrr!
[..]![]()
"prison-style" ...
![]()
[..]
IK ZEG TOCH NET DAT HET LOGISCH WAS DAT IK DACHT DAT HET DOOR JOU KWAM!/!!?!?!????!![]()
![]()
!!!!!!!! HET STAAT NOTA BENE IN DEZELFDE POST ALS DIE JE NU AAN HET LEZEN BENT!!!!11!! EN DAN BLIJF JE ER OP DOOR GAAN!1!!!!!!
![]()
![]()
!111!!!
Kots is op.
Hmm, dat wordt nog leuk.quote:Daar moeten de drie finalisten onder meer het nummer Watskeburt?! van De Jeugd Van Tegenwoordig op een zo origineel mogelijke manier coveren.
Nehhhquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je Giel zien of niet?
Fuck werk!
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
:’( Ik wilde alleen maar dat iedereen vrienden werd! :’( EN NATUURLIJK DACHT IK DAT HET OM JOU GING, STOMME KUT!!!!1!1![]()
Dizer zei toch dat hij “iemand die hem de les leest niet wilde meeten”?! JIJ WAS DE ENIGE DIE NAAR DE MEET KWAM EN HEM HAD! GRMBL! KRNFT!!!!1!
![]()
rrrrrrrrrrr!
quote:IK ZEG TOCH NET DAT HET LOGISCH WAS DAT IK DACHT DAT HET DOOR JOU KWAM!/!!?!?!????!![]()
![]()
!!!!!!!! HET STAAT NOTA BENE IN DEZELFDE POST ALS DIE JE NU AAN HET LEZEN BENT!!!!11!! EN DAN BLIJF JE ER OP DOOR GAAN!1!!!!!!
![]()
![]()
!111!!!
Kots is op.
quote:
quote:Jij gaat zeker voor Jeremy's
quote:Ik stem op Parachute![]()
Moet ie wat goedmaken of zo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:Ik slaap volgende week met HW in het Krasnapolsky hotel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:Ik slaap volgende week met HW in het Krasnapolsky hotel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!
[..]!
! Wat ken je me toch slecht
[..]!
! Wat ken ik je toch goed
Nee, natuurlijk nietquote:
Nee dan is het goed. Anders moeten we natuurlijk weer gaan voorbreiden op een dronken MBquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Dat heeft ie gewoon voor me over
quote:
quote:
Als die er is, zal ik het proberen.quote:Veel plezier daar en doe Giel de groeten van mij!![]()
Ik ga weer verder met mijn huiswerk
betaamd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we ook wel een beetje zullen slapen hoorOver andere activiteiten laat ik me natuurlijk niet uit, zoals een net meisje betaamd
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Anders moeten we natuurlijk weer gaan voorbreiden op een dronken MB
quote:Wireless Internet is beschikbaar
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt keihard anaal neuken.
Zoals het een net meisje betaamd...quote:
Die 'het' moest erbij, ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoals het een net meisje betaamd...
Of is het dan nog steeds fout?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze dus in de weekendtas!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt keihard anaal neuken.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
OMG, plaatje komt van amazonquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roosbeef doet mee met de Grote Prijs van Nederland, toch?
Je moet stemmenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar waar zie jij de tussenstand staan dan?
Heb ik ook gedaan. Op Parachute.quote:
Dat is niet om te lachen!quote:
Hmm, in IE zie ik het wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Op Parachute.
Maar ik zag geen tussenstand.
Klik weer eens op die link je me net gafquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Op Parachute.
Maar ik zag geen tussenstand.
Nee, da's Naat's naat...quote:
FF =quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, in IE zie ik het wel.!
Jij gebruikt toch ook FF?Daar deed 'ie het in ieder geval niet bij mij...
Okquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'het' moest erbij, ja.
Maar 'betaamd' is met een 't'... 'betaamt' dus.
Anaal is niet voor iedereen hequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen!
Serieuze aangelegenheid en je kunt maar beter goed voorbereid zijn!
![]()
Hmm, nu zie ik het weer wel (in FF)quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Klik weer eens op die link je me net gaf
En waar eerst stond "stem" staat nu de uitslag
Dat komt door mijn stemquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, nu zie ik het weer wel (in FF)!
54% alweer.
Oh ja...jij was diegene die niet van het FF-icoontje kon afblijven als de computer aanstond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef niksan het volgende:
[..]
FF =
Het zal wel met de cookies te maken hebben
Duidelijk photoshopquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
of Nathalie?! wat een rampfoto....
photoshop, mag ik hopen?!?!
Bij jou stond 'ie toch nog op 53?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
Bodyglide is iig wel handig, we willen niet dat MB uitscheurt. [afbeelding]
*kuch*quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja...jij was diegene die niet van het FF-icoontje kon afblijven als de computer aanstond.![]()
Hup, ga huiswerk maken, jij.!
![]()
Die van mij moesten ze nog verwerkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij jou stond 'ie toch nog op 53?
Het zal vast door míjn stem komen.
Je wilt toch dat ik huiswerk ga maken?quote:
Ja, jij hebt zo'n zware stem!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Die van mij moesten ze nog verwerken
Jij snapt hetquote:
Oehh....quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Je wilt toch dat ik huiswerk ga maken?
Alleen voor de gevorderden.quote:
Dat zou niet fijn zijn, nee.quote:Bodyglide is iig wel handig, we willen niet dat MB uitscheurt.
quote:
niet dusquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
BUPA!!!
Wil je van deze twee foto's aub twee avatars maken???
http://www.jah-man.com/bb/ingrid15.jpg
http://www.jah-man.com/bb/ingrid20.jpg
Nomineert BVO voor de meest avatar veranderzuchtige user.. of zo ietsquote:
Hoe bedoel je precies?quote:
Deze blijf ik minstens tot donderdagavond houdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nomineert BVO voor de meest avatar veranderzuchtige user.. of zo iets
Zonder sie smilie snapte ik et niet.. ik dacht.. jij bent toch voor vaginaal naaktheid? Wat is het probleemquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet dus
er staan er meer op BB..... ik ga ze er nú op aanspreken want dit kan echt niet![]()
![]()
![]()
edit:
Je gebruikt nog steeds die lelijke stommequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoi Tania! Whehe! [afbeelding]
Ja maar morgen avond is Idols?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze blijf ik minstens tot donderdagavond houden.
Ja, ze zijn goed zo, maar kan je ze nu ook een keer als .gif proberen?? Kijken of dat ook leuk staat zeg maarquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Ik moest van twee plaatjes twee avatars maken...ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen?!
* Dizer verbergt zich achter MB....quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
zeg me ALSJEBLIEFT dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef Dizer het volgende:
jij bent toch voor vaginaal naaktheid? Wat is het probleem
Raffaëla komt toch pas volgende weekquote:
Dan ben ik in de war met iemand anders. Iemand hier die hield van het naaktstrand...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg me ALSJEBLIEFT dat je een grapje maakt![]()
wasn't me.... bijna bloot is zoveel mooier dan helemaal blootquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
Dan ben ik in de war met iemand anders. Iemand hier die hield van het naaktstrand...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou anders ga ik wel weer weg hoor als je zo blijft zeuren en ga ik ook niet meer naar de meet en kan je me niet in levende lijven zien![]()
![]()
![]()
: r;4$;r2?R43#$ :T345t#$: R;r4R :R r;R:R $: R;; (;
![]()
Achter elkaar in één avatar, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ze zijn goed zo, maar kan je ze nu ook een keer als .gif proberen?? Kijken of dat ook leuk staat zeg maar.
Samen in 1 jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achter elkaar in één avatar, bedoel je?![]()
Zeg dat dan..want ik kan ook gewoon een enkel plaatje opslaan als .gif
Amsterdamquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nou moe, dat was tegen
![]()
MB
![]()
gericht hoor!
Zit ik jou de hele tijd ALS FOKKING ENIGE te verdedigen, krijg ikDIT
!!!!11!1!!
![]()
![]()
![]()
Wat is zo'n after-rel-party toch heeeeeeerlijk!![]()
Maar waar meeten we nou?![]()
En wie gaan er nog meer mee?![]()
En in welke modderpoel houden we de IRL-bitchfight?![]()
maak er Den Haag van I'll be therequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Dizer het volgende:
Amsterdam
Om 18:00
Eten: Als het maar niet Domino is
OH HEBBEN WE JE WEER EENS BELEDIGD?!quote:
Is dat een serieuze optie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak er Den Haag van I'll be there![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak er Den Haag van I'll be there![]()
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH HEBBEN WE JE WEER EENS BELEDIGD?!![]()
![]()
!
Zit niet zo te soppen op je stoel.quote:
uiteraard.....quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
:#: 4@:4 @$ ::(
: 9; 9:
![]()
![]()
![]()
:4;4:2 R:
Je zit met parkeren? Je kan ook naar mijn huis komen in Purmerend, daar je auto kwijt en dan met de bus naar Amsterdam. Kost je wel 1 strippenkaart, maar nog altijd beter dan 5 euro per uur parkerenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard.....![]()
Amsterdam op zich is trouwens geen ramp, A'dam Centrum wél....
dan kan ik nl gewoon met de auto ipv met de trein...
kga even aan de vrijdagmiddag-thee-tijd-koffie [aangezien theeis].................
Vermakelijke onzin, nietwaar?!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hebben jullie ook dat de layout van Hotmail helemaal verneukt is
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en niksan.quote:
Eindelijk iemand die het durft te zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en nikan.
Ja, maar daar gaat het nu niet over.quote:
Ten eerste is het 'niksan'.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en nikan.
Nou nee. Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
En ten tweede was ons gesprek prettiger om te lezen dan dat overgewaarde, cliché-achtige :R :R![]()
![]()
!!!-gepost
quote:
Jaja, negeer mij maar weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Zo, nu kan ik ook verder met mijn huiswerk.
Wie is "wij"?quote:
Sven vond blijkbaar van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ten tweede was ons gesprek prettiger om te lezen dan dat overgewaarde, cliché-achtige :R :R![]()
![]()
!!!-gepost
Zes van de zeven persoonlijkheden van Bupa. (De zevende neemt een tamelijk neutraal standpunt in, namelijk)quote:
gaat vooral om tijd: als 't aan de rand van de stad is doe ik er 3 kwartier over, moet ik naar 't centrum is 't meteen 2x zolang.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef Dizer het volgende:
Je zit met parkeren? Je kan ook naar mijn huis komen in Purmerend, daar je auto kwijt en dan met de bus naar Amsterdam. Kost je wel 1 strippenkaart, maar nog altijd beter dan 5 euro per uur parkeren
Oké.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Ja, daarvoor zei ik ook wat..
Showchat #557: Dan doe ik het wel ShowChat #555: Rudolph, is dat nou ook een paard?
Idd! En de haat is bij de after-rel veel beter voelbaar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, de after-rel Wat was boeiender? De rel of het gesprek van Bupa en niksan? is bijna nog boeiender dan de rel zelf
Uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd! En de haat is bij de after-rel veel beter voelbaar!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar goed, ik ga jullie verlaten en mn pc-tje afkoppelen, want HW gaat hem dit weekend repareren
Quequote:
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,quote:
He! dunn0w is nog altijd zonder capital Dquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,
naar de tijd met MM, Riann, Iwan, Wup, Soapie, MirSus, Dunn0w [] en zelfs WIV... en WIJ natuurlijk
maar die tijd is volgens mij wel écht voorbij
ik ga... de vrijdagborrel wacht
Die tijd klinktquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,
naar de tijd met MM, Riann, Iwan, Wup, Soapie, MirSus, Dunn0w [] en zelfs WIV... en WIJ natuurlijk
maar die tijd is volgens mij wel écht voorbij
ik ga... de vrijdagborrel wacht
Over ONM enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tijd klinktsprookjesachtig
! Vertel mij erover!
![]()
quote:
quote:
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken.... Maar kijk maar wat je doet. Je komt gewoon al blijf je bij ij slapenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaat vooral om tijd: als 't aan de rand van de stad is doe ik er 3 kwartier over, moet ik naar 't centrum is 't meteen 2x zolang.....
maar tegen wie lul ik eigenlijk? je bent allang weg![]()
gebruik ik 'n keer een hoofdletter....................quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
He! dunn0w is nog altijd zonder capital D.
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken.... Maar kijk maar wat je doet. Je komt gewoon al blijf je bij ij slapen![]()
ik kom sowieso niet, geen tijd en ook niet bijster veel zin....quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Dizer het volgende:
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken....
Maar kijk maar wat je doet.
uhuh, zoals ik al zei: je hebt je kans gehad... en je hebt 'm laten liggen....quote:Je komt gewoon al blijf je bij ij slapen![]()
noem jij mij - MIJ!!!! - iedereen???????quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!![]()
Je ego is in ieder geval groot genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
noem jij mij - MIJ!!!! - iedereen???????![]()
Hard to get. Ben je die leeftijd niet een beetje gepasseerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet, geen tijd en ook niet bijster veel zin....
het feit dat 't weer eens living hell is om er te komen motiveert ook niet om zin te maken, vandaar dat ik 't even aanhaalde... was 't dichtbij geweest dan had er een kans bestaan dat ik op 't laatste moment dacht: what the hack, even een rosétje scoren.... snappez-vous!?
[..]
uhuh, zoals ik al zei: je hebt je kans gehad... en je hebt 'm laten liggen....![]()
Jij mag ook blijven slapen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!![]()
Not to get........quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef Dizer het volgende:
Hard to get. Ben je die leeftijd niet een beetje gepasseerd?![]()
wij zouden onze krachten ego's moeten bundelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Je ego is in ieder geval groot genoeg.Zei ik dat?!
Not to get, prima.. ben je die leeftijd nu niet een beetje geapsseerd? Je moet toch wel een keertje neuken... anders kan je net zo goed het klooster in Babs..quote:
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar? Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitchquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zouden onze krachten ego's moeten bundelen![]()
samen zijn we vast tot veel groots in staat![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zouden onze krachten ego's moeten bundelen![]()
samen zijn we vast tot veel groots in staat![]()
je valt in herhalingquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef Dizer het volgende:
Not to get, prima.. ben je die leeftijd nu niet een beetje geapsseerd?
ik zal het doorgevenquote:Je moet toch wel een keertje neuken... anders kan je net zo goed het klooster in Babs..
Dan zul je eerst een strijd met Babette moeten leveren en (in mindere mate) met mij!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar? Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitch![]()
een image kies je niet, die roep je af..... en ik vrees dat je nog even aan deze vastzitquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar?
kansloos.......quote:Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitch![]()
Hey dat ben jij verkleed als mijn bitchquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Hier kan je wel een prima bitchy avatar van maken, Dize:
[afbeelding]
ter illustratiequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Zhenar het volgende:
BM en GJD... Together we can rule the world!!! MUHAHAHAHAHAH!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey dat ben jij verkleed als mijn bitch
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtjequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ben ik alleen op zaterdagavond gekleed hè?![]()
Of:quote:
Behalve tijdens de maandelijkse rolomdraainacht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtje
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Dizer het volgende:
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtje
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!en ik ben erbij!!!!
![]()
als het grote nieuws zich straks over de Fok!wereld verspreid en men vraagt: waar was jij?!
dan kan ik zeggen: IK WAS ERBIJ![]()
![]()
![]()
* Babette pakt dagboek want oh wat een dear-diary-moment
heulemaal niet... wij wisten 't natuurlijk allang, maar zo'n bekentenis als dit...?!quote:
En zijn paardenbekentenissen dan?! Die gaven ook heel wat weg. Al weet ik niet precies wátquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet... wij wisten 't natuurlijk allang, maar zo'n bekentenis als dit...?!
waarin zijn voorkeur voor leren pakjes ook nog 's naar voren komt.......?!
da's wel wereldnieuw hoor!!![]()
ik ken geen paarden in leren pakjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef Zhenar het volgende:
En zijn paardenbekentenissen dan?! Die gaven ook heel wat weg. Al weet ik niet precies wát![]()
yepquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
En deze gesprekken zijn leuker dan die tussen mij en niksan?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!en ik ben erbij!!!!
![]()
als het grote nieuws zich straks over de Fok!wereld verspreid en men vraagt: waar was jij?!
dan kan ik zeggen: IK WAS ERBIJ![]()
![]()
![]()
* Babette pakt dagboek want oh wat een dear-diary-moment
Komt meneer "ik trek mij alles aan maar doe daarna alsof dat niet zo is" ook weer even zeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
Dizer door de week op weg naar 't werk..
[afbeelding]
Wat een lekker wijf!
Ik trek me ook niet zoveel aan, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt meneer "ik trek mij alles aan maar doe daarna alsof dat niet zo is" ook weer even zeiken.!
Ik meende het ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik trek me ook niet zoveel aan, hoor.
En ja, ik hap nu, maar wat kan mij dat boeien, aangezien ik me toch niet zoveel aantrek?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!
[maar wat een lekker koppel he]
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!
[maar wat een lekker koppel he]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh... ik dacht omdat Dizer door de week het vrouwtje is, dat dit hem toch moest zijn..
Maar Zhenar heeft dus ook een softer side?
[afbeelding]
Dat je dat nog moet vragen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Hee Sven, jij komt toch nog wel op de meet, hm? [insert die toffe avatar met ruk smileys]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen..
hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef Zhenar het volgende:
KUT! Ik weet niet meer waar mijn super ganz geile kerstavatar is!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit gezegd dat ik kwam. Ik zei misschien.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier
en ik wil ook 'n kerstvrouwenmuts......
Oh, sorry hoor!!!!!1 De volgende keer zal ik wel als een overgewaardeerde drama-queen zo!!! gaan posten, incluis net-doen-of-ik-mistypte-smileys als :Rquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen..
Ja, dat heeft Dizer ervan gemaakt.quote:
Hehe, werd ook tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet bekennen het nut van PI's in te zien.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor!!!!!1 De volgende keer zal ik wel als een overgewaardeerde drama-queen zo!!! gaan posten, incluis net-doen-of-ik-mistypte-smileys als :R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(!!:!
![]()
! :11 en dan gooi ik er meteen een paar zweepjes
en klappen bij
, want dat is natuurlijk wél van niveau
![]()
![]()
![]()
!!!!1111`~@~~!!
:R
:R1 en dat blijft ook zó orgineel en grapig
![]()
![]()
![]()
ik zei 'grapig'
![]()
![]()
![]()
:!!
![]()
!!!111
Ja maar inmiddels ben ik alweer door Dizer gebrainwashed blijkbaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Dizer ervan gemaakt.. En jij hebt zelf ook een keer tegen Dizer gezegd dat het van mij nog niet zeker was
.
"kan jij je overdrijven"?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
God Bupa, wat kan jij je overdrijven zeg.
Zo'n inhoud hebben de meeste posts toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
God Bupa, wat kan jij overdrijven zeg.
Nou, niet in de posts waarin jij je afvroeg of ze zoveel interessanter waren dan jouw conversatie met niksan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n inhoud hebben de meeste posts toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |