wij zouden onze krachten ego's moeten bundelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Je ego is in ieder geval groot genoeg.Zei ik dat?!
Not to get, prima.. ben je die leeftijd nu niet een beetje geapsseerd? Je moet toch wel een keertje neuken... anders kan je net zo goed het klooster in Babs..quote:
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar? Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitchquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zouden onze krachten ego's moeten bundelen![]()
samen zijn we vast tot veel groots in staat![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zouden onze krachten ego's moeten bundelen![]()
samen zijn we vast tot veel groots in staat![]()
je valt in herhalingquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef Dizer het volgende:
Not to get, prima.. ben je die leeftijd nu niet een beetje geapsseerd?
ik zal het doorgevenquote:Je moet toch wel een keertje neuken... anders kan je net zo goed het klooster in Babs..
Dan zul je eerst een strijd met Babette moeten leveren en (in mindere mate) met mij!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar? Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitch![]()
een image kies je niet, die roep je af..... en ik vrees dat je nog even aan deze vastzitquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een nieuwe image. Voor welke award moet ik gaan volgend jaar?
kansloos.......quote:Ik wil wel de bitchy award winnen van 2007. Dus vanaf januari ben ik een bitch![]()
Hey dat ben jij verkleed als mijn bitchquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef Zhenar het volgende:
Hier kan je wel een prima bitchy avatar van maken, Dize:
[afbeelding]
ter illustratiequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Zhenar het volgende:
BM en GJD... Together we can rule the world!!! MUHAHAHAHAHAH!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey dat ben jij verkleed als mijn bitch
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtjequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ben ik alleen op zaterdagavond gekleed hè?![]()
Of:quote:
Behalve tijdens de maandelijkse rolomdraainacht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtje
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Dizer het volgende:
Zaterdag avond is de enige avond dat jij mij bitch ben. Doorgaands ben je gewoon het vrouwtje
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!en ik ben erbij!!!!
![]()
als het grote nieuws zich straks over de Fok!wereld verspreid en men vraagt: waar was jij?!
dan kan ik zeggen: IK WAS ERBIJ![]()
![]()
![]()
* Babette pakt dagboek want oh wat een dear-diary-moment
heulemaal niet... wij wisten 't natuurlijk allang, maar zo'n bekentenis als dit...?!quote:
En zijn paardenbekentenissen dan?! Die gaven ook heel wat weg. Al weet ik niet precies wátquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet... wij wisten 't natuurlijk allang, maar zo'n bekentenis als dit...?!
waarin zijn voorkeur voor leren pakjes ook nog 's naar voren komt.......?!
da's wel wereldnieuw hoor!!![]()
ik ken geen paarden in leren pakjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef Zhenar het volgende:
En zijn paardenbekentenissen dan?! Die gaven ook heel wat weg. Al weet ik niet precies wát![]()
yepquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
En deze gesprekken zijn leuker dan die tussen mij en niksan?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
wat een historisch moment: Dizer uit de kast!!!!en ik ben erbij!!!!
![]()
als het grote nieuws zich straks over de Fok!wereld verspreid en men vraagt: waar was jij?!
dan kan ik zeggen: IK WAS ERBIJ![]()
![]()
![]()
* Babette pakt dagboek want oh wat een dear-diary-moment
Komt meneer "ik trek mij alles aan maar doe daarna alsof dat niet zo is" ook weer even zeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Copycat het volgende:
Dizer door de week op weg naar 't werk..
[afbeelding]
Wat een lekker wijf!
Ik trek me ook niet zoveel aan, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt meneer "ik trek mij alles aan maar doe daarna alsof dat niet zo is" ook weer even zeiken.!
Ik meende het ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik trek me ook niet zoveel aan, hoor.
En ja, ik hap nu, maar wat kan mij dat boeien, aangezien ik me toch niet zoveel aantrek?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!
[maar wat een lekker koppel he]
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
nu ben je in de war.... volgens mij herken ik Zhenar hier?!
[maar wat een lekker koppel he]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh... ik dacht omdat Dizer door de week het vrouwtje is, dat dit hem toch moest zijn..
Maar Zhenar heeft dus ook een softer side?
[afbeelding]
Dat je dat nog moet vragen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Hee Sven, jij komt toch nog wel op de meet, hm? [insert die toffe avatar met ruk smileys]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen..
hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef Zhenar het volgende:
KUT! Ik weet niet meer waar mijn super ganz geile kerstavatar is!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit gezegd dat ik kwam. Ik zei misschien.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier
en ik wil ook 'n kerstvrouwenmuts......
Oh, sorry hoor!!!!!1 De volgende keer zal ik wel als een overgewaardeerde drama-queen zo!!! gaan posten, incluis net-doen-of-ik-mistypte-smileys als :Rquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen..
Ja, dat heeft Dizer ervan gemaakt.quote:
Hehe, werd ook tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet bekennen het nut van PI's in te zien.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor!!!!!1 De volgende keer zal ik wel als een overgewaardeerde drama-queen zo!!! gaan posten, incluis net-doen-of-ik-mistypte-smileys als :R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(!!:!
![]()
! :11 en dan gooi ik er meteen een paar zweepjes
en klappen bij
, want dat is natuurlijk wél van niveau
![]()
![]()
![]()
!!!!1111`~@~~!!
:R
:R1 en dat blijft ook zó orgineel en grapig
![]()
![]()
![]()
ik zei 'grapig'
![]()
![]()
![]()
:!!
![]()
!!!111
Ja maar inmiddels ben ik alweer door Dizer gebrainwashed blijkbaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Dizer ervan gemaakt.. En jij hebt zelf ook een keer tegen Dizer gezegd dat het van mij nog niet zeker was
.
"kan jij je overdrijven"?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
God Bupa, wat kan jij je overdrijven zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |